AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #1 Skrevet 6. mai 2014 Hvordan reagerer du når du leser overskriften? Skjenner du noen ungdommer/voksne som fortsatt suger på tommelen? Jeg er 26 år og suger fortsatt på tommelen. Har holdt det skjult for alt og alle. Har nå fått meg kjæreste, han skal ligge over for første gang, og er redd for å suge på tommelen i søvne. Mest redd for at han kommer til å dumpe meg på grunn av det. Noen tanker? Erfaringer? Anonymous poster hash: b6fe4...0f5 1
Gjest tinbjo1 Skrevet 6. mai 2014 #2 Skrevet 6. mai 2014 Hvordan reagerer du når du leser overskriften? Skjenner du noen ungdommer/voksne som fortsatt suger på tommelen? Jeg er 26 år og suger fortsatt på tommelen. Har holdt det skjult for alt og alle. Har nå fått meg kjæreste, han skal ligge over for første gang, og er redd for å suge på tommelen i søvne. Mest redd for at han kommer til å dumpe meg på grunn av det. Noen tanker? Erfaringer? Anonymous poster hash: b6fe4...0f5 Hvorfor gjør du det?
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #3 Skrevet 6. mai 2014 Samme her, ts, gjort det i alle år. Det er en trygghetsgreie, jeg hadde en litt tung barndom og har bare aldri helt greid å slippe taket. Jeg har kjæreste og når jeg sovner slutter jeg å sutte (kanskje du gjør det også?) så jeg har aldri tommelen i munnen når jeg våkner. Han har aldri merket noe, takk gud. Ekskjæresten min fikk vite om det, og tok det pent. "Alle har vi vårt" tenker nå jeg, men jeg forstår at du er litt nervøs. Pleier du å våkne med tommelen i munnen? I så fall sutter du i søvne også, og da skjønner jeg at du er litt bekymret. Ellers, ingenting å bekymre seg for. Om han spør, kan du si at det er noe som skjer automatisk i søvne og du kan ikke styre det, f.eks Anonymous poster hash: 26146...99f 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #4 Skrevet 6. mai 2014 Hvordan reagerer du når du leser overskriften? Skjenner du noen ungdommer/voksne som fortsatt suger på tommelen? Jeg er 26 år og suger fortsatt på tommelen. Har holdt det skjult for alt og alle. Har nå fått meg kjæreste, han skal ligge over for første gang, og er redd for å suge på tommelen i søvne. Mest redd for at han kommer til å dumpe meg på grunn av det. Noen tanker? Erfaringer? Anonymous poster hash: b6fe4...0f5 Gjør det samme pga utrygg oppvekst. Kjæresten vente seg til det med det samme. Ingen problem. Anonymous poster hash: 2dbc2...f1d 1
t0nje Skrevet 6. mai 2014 #5 Skrevet 6. mai 2014 Kjenner ingen men tror i grunn det er mer vanlig en mange tror. No biggie 1
Sylvari Skrevet 6. mai 2014 #6 Skrevet 6. mai 2014 Ville vært uaktuelt å date noen som sutter på tommelen, blir for rart for meg. Hadde vært helt greit derimot om de sluttet helt. 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #7 Skrevet 6. mai 2014 Jeg har fått hørt av noen at jeg har blitt busted med tommelen i munnen. Men flirer det bort og sier at det ikke er slik som de tror. Ellers så later jeg som at jeg ikke hørte hva de sa. Skjer spesielt om jeg slukne på sofaen i fylla. Foreldrene mine har kommentert at de har sett det når jeg sovet over hos de. Men da sier jeg bare at det er dårlig vane som kommer tilbake i søvne, men tviler på at de går på den. De mobber meg for det hele tiden. sliter med depresjon og sosial angst. Har hatt det slik siden barneskolen. Ble mye mobbet og ertet av foreldrene mine for tommelen. Noe som gjorde at jeg holde fast til den enda mer. Klarte å slutte en gang, Men så døde hunden min svært brått, så ble jeg mobbet igjen (etter 1år med fri fra mobberne). dette ble for mye for meg og endte opp med at jeg startet på igjen etter nesten 2 års pause. etter det så har jeg holdt det skjult. Dette var på ungdomskolen. Jeg klarer ikke helt å se hva som er så galt. Er det bedre at jeg er avhengig av alkohol eller piller for å sove og slappe av? Tennene mine er ikke 100% rette, men har ikke hatt tannregulering. Og ikke fått noen kommentarer fra tannlegen, jeg har spurt mange ganger. Jeg fortalte tannlegen at jeg har sugd på tommelen i 26 år å da satt han bare å måpte. Å han trudde ikke på meg! Han sa det er umulig, å ba om å få se på tommelen min. Tydeligvis så er tommelen min ganske liten (takk gud for små hender?) så den har ikke gjort noen skade på tennene. Er det virkelig så galt å suge på tommelen? - TS Anonymous poster hash: b6fe4...0f5 2
Skilpadden Skrevet 6. mai 2014 #9 Skrevet 6. mai 2014 Hva er galt med å suge på tommelen? En venninne av meg holder på veggen når hun skal sove. Får henne til å føle seg trygg 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #10 Skrevet 6. mai 2014 Bruker dere nattbleie også? Synes denne kommentaren var litt slem. Det er noe annet og si at man mener det er barnslig. Eller ekkelt. Eller rart. Men det å si at det er noe kun små babyer gjør, er slemt og sårende. Det er ikke bare barn som piller seg i nesa. Det er ikke bare barn som spiser snø (Vet om flere ungdommer som gjør det) det er ikke bare barn som er umodne. TS Anonymous poster hash: b6fe4...0f5 6
Sylvari Skrevet 6. mai 2014 #11 Skrevet 6. mai 2014 -snipp- Jeg klarer ikke helt å se hva som er så galt. Er det bedre at jeg er avhengig av alkohol eller piller for å sove og slappe av? Tennene mine er ikke 100% rette, men har ikke hatt tannregulering. Og ikke fått noen kommentarer fra tannlegen, jeg har spurt mange ganger. Jeg fortalte tannlegen at jeg har sugd på tommelen i 26 år å da satt han bare å måpte. Å han trudde ikke på meg! Han sa det er umulig, å ba om å få se på tommelen min. Tydeligvis så er tommelen min ganske liten (takk gud for små hender?) så den har ikke gjort noen skade på tennene. Er det virkelig så galt å suge på tommelen? - TS Anonymous poster hash: b6fe4...0f5 Det må ikke være enten så sutter du på tommelen eller så blir du avhengig av crack. Man kan velge vekk begge deler. Det er trist å høre at du har hatt det så vanskelig som du har, jeg skjønner godt det er tungt. Men det ville ikke endret noe for meg når det kommer til å date noen som sutter på tommelen. Ser ikke bort ifra at du finner noen som syns det er greit. Men når du spør, så må du takle at det kommer svar som ikke støtter det. 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #12 Skrevet 6. mai 2014 Det må ikke være enten så sutter du på tommelen eller så blir du avhengig av crack. Man kan velge vekk begge deler. Det er trist å høre at du har hatt det så vanskelig som du har, jeg skjønner godt det er tungt. Men det ville ikke endret noe for meg når det kommer til å date noen som sutter på tommelen. Ser ikke bort ifra at du finner noen som syns det er greit. Men når du spør, så må du takle at det kommer svar som ikke støtter det. Er åpen for alle svar. Kun de som sammenligner det med baby-ting jeg ikke liker så godt. Bare fordi jeg suger på tommelen så betyr ikke det at jeg er noe annerledes enn andre. Jeg er en oppegående kvinne som har en bra jobb, gode venner og et godt liv ellers. TS Anonymous poster hash: b6fe4...0f5 1
Sylvari Skrevet 6. mai 2014 #13 Skrevet 6. mai 2014 Er åpen for alle svar. Kun de som sammenligner det med baby-ting jeg ikke liker så godt. Bare fordi jeg suger på tommelen så betyr ikke det at jeg er noe annerledes enn andre. Jeg er en oppegående kvinne som har en bra jobb, gode venner og et godt liv ellers. TS Anonymous poster hash: b6fe4...0f5 Godt å høre at du har det bedre hvertfall
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #14 Skrevet 6. mai 2014 Godt å høre at du har det bedre hvertfall Og tommelen min har hjulpet meg veldig mye. Det er min måte å slappe av på. Det året jeg sluttet begynte jeg å skade meg selv, for å få fred i hodet. Med alle tankene. Nå tar jeg tommelen i munnen og klarer å tenke rasjonelt over alt som har skjedd. Uten og få panikk. Jeg klarer bare ikke å se hva som er så galt i det. Jeg vet at en del bruker "det er ikke hygienisk" som unnskyldning. Men faktisk, så er jeg mer hygienisk på grunn av tommelen. Det første jeg gjør når jeg kommer hjem er å vaske hendene, jeg er nøye med håndvask under matlaging og etter dobesøk. På grunn av tommelen. Foreldrene mine minnet meg på det dag inn og dag ut, siden jeg var liten "husk og vask hendene". Jeg vasker hendene etter å ha tatt i mobil og fjernkontroll (to store bakteriebomber) før jeg tar tommelen, eller andre fingrer i munnen. Så... er det virkelig så uhygienisk som folk skal ha det til? ja negelen er vist også en bakteribombe, men klipper og rengjører negelen hver kveld. TS Anonymous poster hash: b6fe4...0f5 1
Frisørdama Skrevet 6. mai 2014 #15 Skrevet 6. mai 2014 Smør tomlene inn med noe som smaker skjiiit ;-) 1
Sylvari Skrevet 6. mai 2014 #16 Skrevet 6. mai 2014 Og tommelen min har hjulpet meg veldig mye. Det er min måte å slappe av på. Det året jeg sluttet begynte jeg å skade meg selv, for å få fred i hodet. Med alle tankene. Nå tar jeg tommelen i munnen og klarer å tenke rasjonelt over alt som har skjedd. Uten og få panikk. Jeg klarer bare ikke å se hva som er så galt i det. Jeg vet at en del bruker "det er ikke hygienisk" som unnskyldning. Men faktisk, så er jeg mer hygienisk på grunn av tommelen. Det første jeg gjør når jeg kommer hjem er å vaske hendene, jeg er nøye med håndvask under matlaging og etter dobesøk. På grunn av tommelen. Foreldrene mine minnet meg på det dag inn og dag ut, siden jeg var liten "husk og vask hendene". Jeg vasker hendene etter å ha tatt i mobil og fjernkontroll (to store bakteriebomber) før jeg tar tommelen, eller andre fingrer i munnen. Så... er det virkelig så uhygienisk som folk skal ha det til? ja negelen er vist også en bakteribombe, men klipper og rengjører negelen hver kveld. TS Anonymous poster hash: b6fe4...0f5 For min del handler det ikke om hygiene, men jeg finner det uattraktivt, en turn off, for ja, jeg forbinder det med små barn. Er like sexy som å se noen bruke smokk. 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #17 Skrevet 6. mai 2014 For min del handler det ikke om hygiene, men jeg finner det uattraktivt, en turn off, for ja, jeg forbinder det med små barn. Er like sexy som å se noen bruke smokk. Vil tro en kjæreste foretrekker at hun stikker en tommel i munnen heller enn at hun skjærer seg i stykker med noe skarpt... Anonymous poster hash: 2dbc2...f1d 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #18 Skrevet 6. mai 2014 Hadde en venninne som sugde på tommelen. Plagde ikke meg, det var liksom bare en greie hun gjorde. Handler jo om å slappe av og om trygghet.Anonymous poster hash: 0d376...0b1 1
Gjest earthquake Skrevet 6. mai 2014 #19 Skrevet 6. mai 2014 (endret) Bruker dere nattbleie også? Respektløst. Endret 6. mai 2014 av earthquake 2
Sylvari Skrevet 7. mai 2014 #20 Skrevet 7. mai 2014 Vil tro en kjæreste foretrekker at hun stikker en tommel i munnen heller enn at hun skjærer seg i stykker med noe skarpt... Anonymous poster hash: 2dbc2...f1d Nå er jeg så kresen at jeg ville valgt bort begge deler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå