Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Eg og min kjære skal feire bursdag, og leiter etter eit utested vi evt kan låne gratis, få gode priser i baren på e.l. i Bergen. Vi blir ganske mange, så vår lille leilighet holder ikkje :P

Om det blir bra vêr, tenker vi å grille og vorse her heime litt, og så gå til eit utested vi har avtale med om bra priser. Det treng ikkje vere privatfest heile kvelden. Det må gjerne vere åpent for andre.

Nokre forslag?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Spørs jo hvor gamle dere er og hvilken stemning dere vil ha, jeg har nylig vært på både Lille og Barfot og synes begge var hyggelige steder (er 21 selv). Lille synes jeg var best, der koster det 34 for vin/øl frem til kl 23, man leier gratis (få oppe om du kan, tror det er større der) og oppe er det et lite dansegulv. Nede er det også ganske god plass, vi var 30 stk og det var fortsatt noe ledig. Lille har en slags uoffisiell 22-årsgrense på lørdager da. Barfot synes jeg ikke var like koselig, men de har et område nede med sittegrupper som man kan leie gratis, da koster det 49 for et stort vinglass. Vet ikke helt om dere får plass der da, vi var ca 25 og da var det nesten fullt, men kanskje de har andre rom/områder som kan leies.

Begge disse stedene åpner for andre etter kl 23 tror jeg, og de er jo mest sitte- og prate-steder, men da kan man heller flytte festen et annet sted etterpå ;)

Anonymous poster hash: 6a742...1d7
Skrevet

Å! Takk for svar! :) Vi blir 50 år til sammen! :P hehe! Men då kan eg ta kontakt med dei og høre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...