Gå til innhold

Blondiner er ikke smarte


Icy

Anbefalte innlegg

Jeg overhørte en historie forleden dag :

En blondine ved navn Barbi har alvorlige problemer. Forretningen hennes har gått konkurs, og hun er i store økonomiske vanskeligheter. I sin nød ser hun ingen annen utvei enn å be til Gud om hjelp: Gud, vær så snill og hjelp meg, jeg har mistet forretningen min, og hvis jeg ikke> skaffer penger, kommer jeg til å miste huset også. La meg vinne i> Lotto!> Det blir lottokveld og noen andre vinner. Barbi ber igjen: Kjære Gud,> vær så> snill og hjelp meg! Jeg har mistet forretningen og huset, og hvis jeg> ikke> får hjelp, vil jeg miste bilen også!> Nok en lottoaften kommer med en annen vinner, og Barbi blir> desperat:Gud,> har du glemt meg? Jeg har mistet forretningen, huset og bilen. Barna> mine> sulter. VÆR SÅ SNILL, bare la meg vinne i lotto denne ene gangen, slik> at> jeg kan få livet mitt i orden igjen.> Plutselig kommer et blendende lyn, himmelen åpner seg, og Barbi får> høre> Guds egen stemme: Barbi, du må møte meg på halvveien i dette her.>> For guds skyld, kjøp en lottokupong!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

alle bilmekanikere er kjeltringer sa den ene blondinen til den andre. Nei ikke min sa den ander, han tar f.eks bare 200 for å skifte blinklysveske

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...