Tvist Skrevet 5. mai 2014 #1 Skrevet 5. mai 2014 Hei, Jeg synes det er styrete med p-pillene og vil bytte over på noe jeg ikke trenger huske hver dag. Jeg har ikke barn, og har dermed ikke så lyst å prøve spiral, har hørt at det skal være vondt å sette inn om man ikke har hatt barn. Har noen av dere prøvd p-ring? Er det vanskelig å sette inn riktig? Er det stor mulighet for feilplassering og dermed graviditet?
Gjest Vevila Skrevet 5. mai 2014 #2 Skrevet 5. mai 2014 Jeg syntes den var meget lett å sette inni, lettere enn forventet
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #3 Skrevet 5. mai 2014 Har brukt det i 5 år. Jeg syns det er lett å sette inn. Det står i vedlegget at plasseringen ikke er så viktig, så lenge den er plassert i skjeden vil den skille ut hormoner, og forhindre gravidtet Anonymous poster hash: a89dd...088
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #4 Skrevet 5. mai 2014 Jeg synes den var lett å sette inn, men kunne ikke bruke p-ring da den fant veien ut hele tiden. Og ja, jeg gjorde det helt riktig.. Anonymous poster hash: 0b454...cfe 1
Novemberellie Skrevet 5. mai 2014 #5 Skrevet 5. mai 2014 Brukte p-ringen i mange år. Beste prevensjonen jeg har brukt. Ingen bivirkninger og mens som varte en knapp dag. Helt perfekt. Da jeg sluttet for å bli gravid ble jeg gravid måneden etter så ikke noe problemer med det heller. Enkel å sette inn.
lisske Skrevet 5. mai 2014 #6 Skrevet 5. mai 2014 Lett å sette inn ja. Som de sier over er det ikke så farlig at den sitter helt "korrekt", funker likevel. Jeg har også slitt litt med at den finner veien ut, men har funnet en teknikk som løste problemet. Har også slitt litt med utflod, men ble bedre med mindre sex(samboer bortreist og dårlig sexlyst). Lite bivirkninger ellers, få dager mens(max 3).
FrkHumle Skrevet 5. mai 2014 #7 Skrevet 5. mai 2014 Helt super prevensjon! Lett å sette inn, lett å ta ut. Største problemet mitt var at jeg ikke klarte å ha den i under sex, var noen mindre delikate situasjoner der jeg sitter med hånda langt oppi og graver mens jeg forklarer hva jeg har oppi der 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #8 Skrevet 5. mai 2014 Jeg har brukt p-ring i et halvt år, og trives godt. Den er lett å sette inn, omtrent som å sette i en tampong, og den detter ikke ut. Mensen er redusert til 2-3 dager, med nesten ikke noe blod. Noen ganger er den i veien når jeg har sex, men ofte stimulerer den g-punktet i stillinger mannen liker men jeg tidligere ikke har fått noe ut av. den gjør altså sexen bedre! Anonymous poster hash: c3ece...409
LunaLove Skrevet 5. mai 2014 #9 Skrevet 5. mai 2014 Jeg er superfan av P-ring! Den er lett å få på plass, jeg kjenner den ikke når jeg har sex, men får mye lettere vaginale orgasmer med den i Så ALL in!! Supert produkt
trappejenta Skrevet 5. mai 2014 #10 Skrevet 5. mai 2014 Jeg er superduperfornøyd med p-ring. Mindre å huske på enn p-piller, og den er enkel å sette inn og ta ut. Jeg har ikke opplevd at den har falt ut, og kjenner ikke noe til den under sex. Det eneste jeg kan kjenne er at den "er der" samme dag som jeg har satt den inn, før den har funnet plassen sin på en måte En bonus er at mensen har blitt kortere, sammenlignet med da jeg gikk på pillen.
Puny Skrevet 6. mai 2014 #11 Skrevet 6. mai 2014 Huff. Jeg prøvde p ring noen mnd, men var ikke fornøyd, måtte ta den ut hver gang jeg hadde sex og så huske og sette den inn igjen. Syntes også at jeg " kjente den," byttet til hormonspiral ( selv om jeg ikke har født) og er superfornøyd!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå