Gå til innhold

Tenner på å beskytte

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sliter med mye mareritt etter en traumatisk hendelse og våkner ofte om natten, vettskremt og gråtende og kaster meg da over kjæresten og klamrer meg til han på jakt etter trygghet.

Han er veldig forståelsesfull når det gjelder problemet mitt.

Nå ender mange av disse "trøstene" med sex. Det er ikke meg i mot :) men jeg snakket med han om det og han sa at han tente noe voldsomt på at jeg er liten, redd og trenger han, og hvor han føler seg stor og sterk.

Jeg bare lurer på om dette er vanlig for flere menn ?

Anonymous poster hash: 06b4c...dd5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror både "trøste-sex" og "makeup-sex" er noe som tenner mange menn, ja.
Har aldri opplevd det selv, men kan tenke meg at jeg ville tenne dersom dama kastet seg over meg og ville ha trøst.

• Liker 1
Gjest alegria
Skrevet

Det er vel kanskje noe av det mest naturlige for menn? Å føle seg bra når de beskytter dama si.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hadde blitt irritert og sint, og amper utover dagen pga trøtthet.. Når du avbryter søvnen sånn får du lite ut av den. Om jeg en sjelden gang fikk sove godt og uavbrutt hadde jeg fort gjort deg singel om du var årsaken til å vekke meg. Ta problemene dine i våken tilstand i stedet.

Endret av Teeden
  • Liker 1
Skrevet

Det er vel kanskje noe av det mest naturlige for menn? Å føle seg bra når de beskytter dama si.

Nei, men for menn som vet de ikke er pesielt beskyttende eller har særlig respekt fra andre menn, får kanskje et kick av at en liten jente syns han er stor, tøff og beskyttende.

Gjest Coolaid
Skrevet

Jeg bare lurer på om dette er vanlig for flere menn ?

Anonymous poster hash: 06b4c...dd5

Beskytterinstinktet er vanlig å finne hos mange menn. I tillegg så er mange av oss omsorgspersoner. Det er blant annet derfor vi blir så gode fedre. Ingen av disse egenskapene kobler jeg til sex eller tenning.

Jeg tenner ikke seksuelt på situasjoner hvor jeg er beskyttende og omsorgsfull ovenfor min kjæreste.

Skrevet

Hadde en kjæreste som var nettopp slik. Han sa det fikk han til å føle seg som en Mann, med stor M.. Hva nå enn det betyr :P

Gjest Heartbeat
Skrevet

Hadde blitt irritert og sint, og amper utover dagen pga trøtthet.. Når du avbryter søvnen sånn får du lite ut av den. Om jeg en sjelden gang fikk sove godt og uavbrutt hadde jeg fort gjort deg singel om du var årsaken til å vekke meg. Ta problemene dine i våken tilstand i stedet.

Grøss....

Er glad kjæresten min ikke er sånn. Jeg kan vekke han midt på natten når jeg vil, både om det gjelder sex eller trøst. Samme kan han med meg.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...