Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg og typen har planer om å ha det litt gøy i skogholtet utenfor skolen i morgen. Vi har problemer med å finne noe sted å ha sex pga bosituasjon, og har planer om å få gjort noe med det. Er det noen forhåndsregler vi bør ta før vi setter i gang? Vi passer jo selvfølgelig på at det er et sted med liten sannsynlighet for at noen støter på oss. Eller andre erfaringer med dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kos dere!

• Liker 2
Skrevet

Kos dere!

Takk, det skal vi! Er virkelig evigheter siden sist, så jeg kan nesten ikke vente.

• Liker 1
Skrevet

Er deilig med sex ute :) så lenge det er passe varmt og ikke blåser for mye. Kjæresten og jeg var med foreldrene hans i to dager, ble ikke så mye sex på kvelden der. Stressa for at de skulle våkne igjen og komme ut i stua. Så vi gikk en tur på kvelden. Han bor ganske landlig til så var lett å finne et usjenert sted. Var likevel ganske spennende at vi kunne "bli tatt på fersken" av noen. Vi syns det enkleste var at han tok meg bakfra og jeg sugde han, så slapp vi å legge oss ned på bakken. Kjipt å måtte ta med seg noe å ligge på. Var en veldig fin opplevelse å ha sammen, anbefales på det sterkeste! Kos dere masse :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde sex med en god venn ute i skogen for noen år siden.
Ble noe små skrubbsår på knærne, men opplevelsen var verdt det.
Både sexen og spenning med å kanskje bli oppdaget :)

• Liker 1
Skrevet

Takk for svar! Ser for meg at dette kommer til å bli ganske spennende. :)

Gjest Coolaid
Skrevet

Skal ikke ødelegge den gode stemningen her, men i et skogholt ved skolen ? Det blir vel kjipt å bli ferska og måtte forholde seg til alt snakket på skolen ?

Det er helt greit med sex ute, men sørg i hvert fall for å holde dere borte fra situasjoner som kan gjøre hele greien til noe negativt i etterkant.

Hva med en liten fjelltur/skogstur og kos dere med hverandre i den anledning ?

Ellers, kjør på :)

Skrevet

Skal ikke ødelegge den gode stemningen her, men i et skogholt ved skolen ? Det blir vel kjipt å bli ferska og måtte forholde seg til alt snakket på skolen ?

Det er helt greit med sex ute, men sørg i hvert fall for å holde dere borte fra situasjoner som kan gjøre hele greien til noe negativt i etterkant.

Hva med en liten fjelltur/skogstur og kos dere med hverandre i den anledning ?

Ellers, kjør på :)

Det er et stykke bortenfor skolen da, og det er absolutt ingen ute i pausen annet enn røykehjørnet. Gikk veldig fint :)

Skrevet

liten gress-slette ved et svaberg er bedre enn stranda.

Det er nå min erfaring. dere for står kanskje hvorfor

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...