Tøytigern Skrevet 6. mai 2014 #41 Skrevet 6. mai 2014 Jeg vil se nyhetsfeeden min. Følte seg u-informert med alle andre i tråden.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #42 Skrevet 6. mai 2014 Jeg vil se nyhetsfeeden min. Følte seg u-informert med alle andre i tråden. Hahaha Anonymous poster hash: bbb8e...70a 1
Anjah Skrevet 6. mai 2014 Forfatter #43 Skrevet 6. mai 2014 Synes Dagbladet burde hatt denne krisen nevnt på forsiden, assa! Med en oppklarende forklaring på hvorfor så mange mennesker mistet livet sitt natt til tirsdag! 3
Tøytigern Skrevet 6. mai 2014 #44 Skrevet 6. mai 2014 Synes Dagbladet burde hatt denne krisen nevnt på forsiden, assa! Med en oppklarende forklaring på hvorfor så mange mennesker mistet livet sitt natt til tirsdag! Absolutt. Men, nå er krisen over.
Kriz Skrevet 6. mai 2014 #45 Skrevet 6. mai 2014 Jeg logger meg heller aldri ut, men jeg får opp siden. Reklamebannere har jeg ikke sett siden jeg la inn adblock. Logger meg heller ikke av. Skjønner ikke har ikke problems med facen. det er minst 1 år siden sist. Folk ville falt av planeten, skal jeg si deg. Ingen ville fått fulgt med på hva de andre gjør og ingen ville fått avtalt å møtes til fest til helga. Dessuten måtte man lest aviser for å fått oppdatert seg på morgenen. Heldigvis fins instagram så man kan se hva de spiser til mat. sant så sant
Kriz Skrevet 6. mai 2014 #46 Skrevet 6. mai 2014 her er en nettside du kan sjekke ut om Face er nede hos alle eller bare hos deg http://downforeveryoneorjustme.com 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå