mamma_til_2 Skrevet 5. mai 2014 #21 Skrevet 5. mai 2014 hehe.. det er nok mange som er litt avhenging av FB.. Jeg sjekket Twitter for 5 min siden.. da var det mange som var små sint på at ikke Facebook funker.. Men noen timer kan vel gå bra?? Jeg har fått sorterer papirene min + vaske litt her hjemme:) Får vel håpe at fb er oppe igjen om ikke så lenge.. #facebookdown
Neket Skrevet 5. mai 2014 #22 Skrevet 5. mai 2014 Funker delvis på mobil, men går treeeegt...På PC får jeg ikke opp noe.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #24 Skrevet 5. mai 2014 Å jeg som bytta profilbilde i dag... Anonymous poster hash: d501e...7df 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #25 Skrevet 5. mai 2014 Jeg får opp den blå linja øverst og ser at jeg har varsler og meldinger, men ellers er siden blank og jeg får ikke trykket på noe. Himla irrriterende, vil da få sjekket før jeg legger meg.Anonymous poster hash: 96aa6...185 1
GammelKaktus Skrevet 5. mai 2014 #26 Skrevet 5. mai 2014 Da var det ikke bare hos meg, kjekt å være i godt selskap
Tøytigern Skrevet 5. mai 2014 #27 Skrevet 5. mai 2014 hehe.. det er nok mange som er litt avhenging av FB.. Jeg sjekket Twitter for 5 min siden.. da var det mange som var små sint på at ikke Facebook funker.. Men noen timer kan vel gå bra?? Jeg har fått sorterer papirene min + vaske litt her hjemme:) Får vel håpe at fb er oppe igjen om ikke så lenge.. #facebookdown Vasker og rydder helt fint uten at fjesboken er nede. Men syns det er intressant å spekulere i hva som har skjedd. Og når Norge går av skaftet over en dårlig termokopp fra Statoil er det klart at nedetid på Face blir kommentert.
Gjest Tris Skrevet 5. mai 2014 #28 Skrevet 5. mai 2014 Jeg er glad jeg ikke har face, men takk for latteren denne tråden ga meg 2
Kriz Skrevet 5. mai 2014 #29 Skrevet 5. mai 2014 hadde vært så rått om noen kræsjet FB for en uke, hva skulle folk ha gjort, hvem skulle de skrytt av om sine fantastiske søte barn og nydelige mann/kone, fine huset, bilen og båten? 3
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #30 Skrevet 5. mai 2014 hadde vært så rått om noen kræsjet FB for en uke, hva skulle folk ha gjort, hvem skulle de skrytt av om sine fantastiske søte barn og nydelige mann/kone, fine huset, bilen og båten? Er sikkert du som hadde grått høyest om FB hadde kræsja i en uke.... Anonymous poster hash: d501e...7df 1
Kriz Skrevet 5. mai 2014 #31 Skrevet 5. mai 2014 (endret) Er sikkert du som hadde grått høyest om FB hadde kræsja i en uke.... Anonymous poster hash: d501e...7df er der ofte ja, men hadde fint klart meg uten, har jo twitter og KG! Endret 5. mai 2014 av Álvarez
Apocalypse Skrevet 5. mai 2014 #32 Skrevet 5. mai 2014 Facebook er grusomt treigt hos meg i kveld... Er jeg den eneste?
Kriz Skrevet 5. mai 2014 #33 Skrevet 5. mai 2014 Facebook er grusomt treigt hos meg i kveld... Er jeg den eneste? one sek, ska sjekke
Kriz Skrevet 5. mai 2014 #34 Skrevet 5. mai 2014 (endret) er lynraskt her.... så du må være den eneste Endret 5. mai 2014 av Álvarez
mamma_til_2 Skrevet 5. mai 2014 #35 Skrevet 5. mai 2014 Da kommer jeg inn på fb:) Men det går ikke fort.. Nå er det natta her:)
Kriz Skrevet 5. mai 2014 #36 Skrevet 5. mai 2014 Da kommer jeg inn på fb:) Men det går ikke fort.. Nå er det natta her:) natta mamma_2 1
Lutetium 71 Skrevet 6. mai 2014 #37 Skrevet 6. mai 2014 Jeg logger meg aldri ut, men har blank side i kveld. Ikke et eneste reklamebanner i sikte en gang... Jeg logger meg heller aldri ut, men jeg får opp siden. Reklamebannere har jeg ikke sett siden jeg la inn adblock.
Tøytigern Skrevet 6. mai 2014 #39 Skrevet 6. mai 2014 hadde vært så rått om noen kræsjet FB for en uke, hva skulle folk ha gjort, hvem skulle de skrytt av om sine fantastiske søte barn og nydelige mann/kone, fine huset, bilen og båten? Folk ville falt av planeten, skal jeg si deg. Ingen ville fått fulgt med på hva de andre gjør og ingen ville fått avtalt å møtes til fest til helga. Dessuten måtte man lest aviser for å fått oppdatert seg på morgenen. Heldigvis fins instagram så man kan se hva de spiser til mat. 1
mandel92 Skrevet 6. mai 2014 #40 Skrevet 6. mai 2014 Kommer meg heller ikke inn :/ Men fikk sjekka den i natt en gang da..., men jeg vil inn nå!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå