Gå til innhold

Ons du angrer på?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har noen historier om/vil fortelle om ONS de(duk) angrer på?

Anonymous poster hash: 75b66...3e9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Går man for kvalitet istedenfor kvantitet er det ingen ting og angre på.

Anonymous poster hash: 697fd...198

Gjest Leo Nardo
Skrevet

Har en jeg skulle vært foruten. Alle andre har vært bra.

Hadde med hjem en psycho fra helvete i fjor sommer. Tok taxi etter maksimalt 3 minutter, så jeg hadde vel meg selv å takke. Mistet lysten til å knulle henne og hadde egentlig mest lyst til å kaste henne på dør, men ga henne et sympatiknull.

Bruker ALLTID kondom, noe jeg aldri har vært mer glad for når jeg oppdaget at kondomen var rød. "WTF!" proklamerte jeg for fulle lunger da hun ikke hadde nevnt noe om at hun hadde mensen. "Må være fordi du knuller meg så hardt, sa hun."

BIIIIITCH.

Gikk og hentet noen håndklær og la under henne.

Etter noen minutter til presterer hun å si, "Jeg vil at du skal sprute i munnen min, Leon."

Skriver her Leon ettersom hun sa feil navn og ikke husket navnet mitt. Sa det igjen senere, selv om jeg rettet på henne.

Sprutet i munnen hennes og sa deretter at jeg hadde kjæreste for å få henne ut av hus. Fikk en lang lekse om hvordan jeg var den frekkeste, jævligste og verste drittsekken hun hadde vært ute for.

*grøsser*

Skrevet

Hadde med hjem en psycho fra helvete i fjor sommer. Tok taxi etter maksimalt 3 minutter, så jeg hadde vel meg selv å takke. Mistet lysten til å knulle henne og hadde egentlig mest lyst til å kaste henne på dør, men ga henne et sympatiknull.

Bruker ALLTID kondom, noe jeg aldri har vært mer glad for når jeg oppdaget at kondomen var rød. "WTF!" proklamerte jeg for fulle lunger da hun ikke hadde nevnt noe om at hun hadde mensen. "Må være fordi du knuller meg så hardt, sa hun."

BIIIIITCH.

Etter noen minutter til presterer hun å si, "Jeg vil at du skal sprute i munnen min, Leon."

Skriver her Leon ettersom hun sa feil navn og ikke husket navnet mitt. Sa det igjen senere, selv om jeg rettet på henne.

Sprutet i munnen hennes og sa deretter at jeg hadde kjæreste for å få henne ut av hus. Fikk en lang lekse om hvordan jeg var den frekkeste, jævligste og verste drittsekken hun hadde vært ute for.

*grøsser*

Det er mulig å bli knulla så hardt at det kan se ut som om man får mensen, spesielt hvis du har stor pikk..

• Liker 4
Gjest Leo Nardo
Skrevet

Det er mulig å bli knulla så hardt at det kan se ut som om man får mensen, spesielt hvis du har stor pikk..

Jeg vet dessverre forskjellen, lille venn.

:(

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet dessverre forskjellen, lille venn.

For en merkelig ting å si. Jeg er jente og har opplevd at sexen var så røff at jeg begynte å blø.. som en gris. Jeg trodde selv jeg hadde fått mensen og hadde full panikk (men heldigvis var det med samboeren min og ikke en random ONS). Det var ikke mensen alikevel fant jeg ut etter en stund. Men det var mye blod! Så hvordan i huleste du kan være så sikker på at det var mensen skjønner ikke jeg, med mindre du ble med hun hjem å sjekka at hun fortsatt blødde etter hendelsen.

En annen ting; damer kan få mensen midt i akten også, det er faktisk en mulighet, selv om det isåfall er jævlig uflaks. Så er ikke sikkert hun ble med deg hjem med overlegg for å mense på deg, kjære.

Anonymous poster hash: 7b294...cb5

• Liker 5
Gjest Leo Nardo
Skrevet

Jeg er jente og har opplevd at sexen var så røff at jeg begynte å blø...som en gris. Jeg trodde selv jeg hadde fått mensen og hadde full panikk (men heldigvis var det med samboeren min og ikke en random ONS). Det var ikke mensen alikevel fant jeg ut etter en stund. Men det var mye blod! Så hvordan i huleste du kan være så sikker på at det var mensen skjønner ikke jeg, med mindre du ble med hun hjem å sjekka at hun fortsatt blødde etter hendelsen.

En annen ting; damer kan få mensen midt i akten også, det er faktisk en mulighet, selv om det isåfall er jævlig uflaks. Så er ikke sikkert hun ble med deg hjem med overlegg for å mense på deg, kjære.

Anonymous poster hash: 7b294...cb5

Så koselig for deg da, lille venn.

Jeg var selvsagt sikker ettersom vi knapt hadde begynt og hun senere innrømte det. Om det var med overlegg har jeg all grunn til å tro. Hun var ikke særlig stabil, skjønner du.

Gjør vondt å rippe opp i dette. Nå angrer jeg.

AnonymBruker
Skrevet

Håper det virker når du kaller folk "lille venn" ! Du er ikke alene om å måtte ty til slike midler for å føle deg stor og tøff

Anonymous poster hash: bf6c3...ce7

• Liker 10
Gjest Leo Nardo
Skrevet

Håper det virker når du kaller folk "lille venn" ! Du er ikke alene om å måtte ty til slike midler for å føle deg stor og tøff

Anonymous poster hash: bf6c3...ce7

Det er min nye favoritt, lille venn.

Sier det egentlig på tull, men hyggelig om folk som deg faktisk tar meg seriøst og tar seg nær.

:)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde et ons i helgen som jeg angrer litt på..

Jeg har hatt han fyren her som FF siden etter sommeren i fjor. Etter nyttår i år traff jeg en ny mann som jeg har datet og er ganske seriøs med. Vi har blitt enige om at dersom vi vil være med noen andre, så er det greit men da må vi si fra til hverandre om dette.

Lang historie kort, plutselig sitter jeg og FF i taxi på vei hjem til ham. Jeg tror jeg gjorde det litt på grunn av spenningen for og se om det fremdeles var så bra som jeg husket. Det var det definitivt ikke! Det var rett og slett helt forferdelig og jeg følte meg bare så ille. Jeg tror han nøt det og jeg latet som jeg likte det selv, men det eneste jeg kunne tenke på var at dette bare føltes så utrolig rart!

Dagen derpå fortsatte han og ville kose +++ jeg var absolutt ikke interessert og følte nesten det var litt ekkelt hver gang han dro meg inntil seg.

Nå er jeg hvertfall helt sikker på hva jeg vil, og jeg er helt ferdig med FF. Skal også sies at jeg ikke har truffet han (før dette) siden i Januar.. Og jeg skjønner ikke hvorfor jeg skulle gjøre det nå heller..

Nå har jeg lært og jeg har lagt han på hylla for lenge siden!

Anonymous poster hash: 8ff41...77b
AnonymBruker
Skrevet

Heldigvis aldri hatt ONS.

Hvorfor i h.... svarer du da i denne tråden?

Anonymous poster hash: d17d3...781

• Liker 5
Skrevet

Jeg angrer ikke direkte på noen av mine one night stands, men er vel 2-3 jeg kunne vært foruten

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Angrer på 1, men lærte av det og har ikke ons lengre :)

Anonymous poster hash: 9e910...cc4

Skrevet

BIIIIITCH.

*grøsser*

Skjønner ikke at folk klarer "sympatiknull". Har man ikke lyst likevel, så si nei. Det gjelder jo for dere gutter også.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skulle teste mine grenser i forhold til ONS engang. Funket dårlig. Føltes så feil. Måtte trekke meg rett før vi skulle starte.

Det jeg angrer på, er at jeg liksom skulle prøve igjen et par dager etterpå med samme fyr - med samme resultat.

Han ble rimelig furten i ettertid da jeg traff han på byen. :)

Skal nevnes at jeg ikke hadde gjort det med noen før, og var veldig i tvil om jeg bare ville ha det gjort, eller vente på "drømmeprinsen" som ville ha et fast forhold.

Ble et fast forhold på meg noen år senere, men han viste seg å ikke være noen drømmeprins med tiden :P

Anonymous poster hash: e408f...838
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde forresten flere studiekamerater som angret på sine ONS, da det viste seg at fyren de hadde vært med hjem gikk på samme skole / bodde i nærheten / brukte samme matbutikk, og de måtte møte hverandre i flere år etterpå. Ikke like artig å sees i edru tilstand nei. :fnise:

Anonymous poster hash: e408f...838
Gjest Leo Nardo
Skrevet

Skjønner ikke at folk klarer "sympatiknull". Har man ikke lyst likevel, så si nei. Det gjelder jo for dere gutter også.

Jeg er vel litt for snill da, Ferny.

Gjest Leo Nardo
Skrevet

Jeg angrer ikke direkte på noen av mine one night stands, men er vel 2-3 jeg kunne vært foruten

Hvorfor?

Detaljer, takk.

Skrevet

Hvorfor?

Detaljer, takk.

Fordi de fikk følelser for meg, men jeg var ikke interessert i noe mer enn den ene gangen. Litt fordi jeg ikke fikk noe som helst ut av det og litt fordi jeg så på de som gode venner og ikke noe mer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...