Gå til innhold

Hopp i havet-trenden og gravid

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ja, da ble "endelig" jeg også utfordra i den hersens trenden på facebook..

Det jeg lurer på er om det egentlig er lurt? Hørt man kan få brystbetennelse blant annet? Er det fare for fosteret når det er så kaldt ute? Det snødde igår liksom.

Hadde virkelig ikke gjort noe om jeg slapp dette uten å se ut som tidenes pingle! Haha :)

Anonymous poster hash: 748f8...eba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Kjære, du må ikke gjøre dette når du er gravid

Anonymous poster hash: fbc26...d15
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vel, det har jo vært advarsler fra leger angånde denne trenden i avisene de siste dagene. I værste fall snakker vi om at en får hjertestopp.

At du som gravid skulle i det hele tatt vurdere dette synes jeg er galskap.

Anonymous poster hash: 85575...ec3
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kjære, du må ikke gjøre dette når du er gravid

Anonymous poster hash: fbc26...d15

Har du noen gode argumenter jeg kan bruke? :P

Klart jeg lett kan overse det, og hadde gjort det også, hadde det ikke vært for at hele familien har gjort det nå, og jeg gjenstår. Har jeg i det minste en god unnskyldning kommer jeg kanskje litt billigere unna på familiesammenkomstene de neste ti årene :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vel, det har jo vært advarsler fra leger angånde denne trenden i avisene de siste dagene. I værste fall snakker vi om at en får hjertestopp.

At du som gravid skulle i det hele tatt vurdere dette synes jeg er galskap.

Anonymous poster hash: 85575...ec3

Nei, jeg vurderer det absolutt ikke. Jeg prøver å finne gode unnskyldninger for å slippe billig unna :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Argumenter? Hva i huleste...

Bare si: "Nei takk."

Dersom noen trenger mer enn det er det de som er idioter.

Jøsse navn altså, forstår ikke hvorfor folk innbiller seg at de ikke har fri vilje!

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sille4

Hvis du ikke vil si du er gravid enda, ville jeg sagt at jeg var syk/forkjølet og vil ikke gjøre det verre :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ærlig talt, hvem bryr seg egentlig om du gjør det eller ikke? Dreit fint i utfordringa jeg og, var ikke verre enn det.

Anonymous poster hash: 68106...45c
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Var da voldsomt så krasse enkelte skulle være? Eneste hun spør om er gode grunner til å ikke bade. Siden det er så horribelt må da dere ha grunner for dette? Er det såååå vanskelig å bare si det istedenfor??

Jeg ville ikke gjort det pga det du sa om brystbetennelse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kan ikke en gravid bade i kaldt vann? Du skal vel bare kjapp tur under? De færreste får hjertestans av noe sånt. :fnise: Fosteret er godt polstret!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke si at du ikke gjør det fordi du er gravid???

Har du ikke sagt noe om graviditeten ennå - kan du si du har urinveisinfeksjon og går på penicilin. Da skjønner vel alle at et isbad er dumt. :jolie:(litt usikker på hva denne smileyen betyr....men den virket først litt usikker....deretter....???

)

Endret av Myrthel
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvis du er gravid, så er det grunn god nok til å ikke hoppe i havet. Du trenger ikke flere unnskyldninger enn det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan ikke folk nå om dagen bare si "Nei takk"? Har man ikke lenger egne meninger og synspunkter? Vil du ikke gjøre det, så drit i det.

Endret av Somebone
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Går nok helt bra å bade selv om du er gravid hvis du faktisk vil det, brystbetennelse er vel tidlig å bekymre seg for (antar at du ikke har annonsert graviditeten ennå, dvs du er ikke så veldig langt på vei).

Hvis ikke benytt muligheten til å annonsere graviditeten nå!!!

Evt så kan du bare si at nei dette gidder du ikke, dette er bare tull eller gi f... (Facebook styrer jo ikke akkurat hva du skal gjøre...)

Anonymous poster hash: 6d748...289

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kan man i det hele tatt få brystbetennelse når man ikke ammer?

Ja. Det kommer nok an på hvor langt man har kommet da, men når man er gravid så har jo kjertlene begynt å lage melk. Og mange lekker jo ganske tidlig. Har ei venninne som fikk betennelse når hun var 7 mnd på vei, endte opp med en skikkelig abscess som det måtte legges dren i og greier. Det var heldigvis bra da baby ble født, og hun ammet i over ett år uten problemer i etterkant.

Anonymous poster hash: 9b8cc...faf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...