Luckiness Skrevet 6. mai 2014 #21 Skrevet 6. mai 2014 Gryterett gratenger ovnsretter (kommer dessverre ikke på forslag nå) taco/pita/tortilla rømmegrøt med spekemat (passer jo til denne delen av året) lasagne suppe med foccacia til
Djungelvrål Skrevet 6. mai 2014 #22 Skrevet 6. mai 2014 lapskaus chili con carne kjøttkaker får i kål
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #23 Skrevet 6. mai 2014 Karrikylling, med ris, naanbrød, raijta og chutney. Kyllingsalat med pasta og sprøstekt bacon, og hvis ongene ikke liker salat så godt så kan de få kylling og pasta. Grillmat med masse tilbehør Anonymous poster hash: 2495a...261
Gossip girl Skrevet 12. mai 2014 Forfatter #25 Skrevet 12. mai 2014 Takk for mange gode svar, tar gjerne i mot enda flere
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #26 Skrevet 12. mai 2014 Pannekaker. Det lager ihvertfall ikke jeg til mange. Må stå og steke i timesvis da jo. Anonymous poster hash: a0659...9fd 1
Gjest Funky Punk Skrevet 12. mai 2014 #27 Skrevet 12. mai 2014 Det lager ihvertfall ikke jeg til mange. Må stå og steke i timesvis da jo. Anonymous poster hash: a0659...9fd Timesvis? Lagde pannekaker til meg, mannen min, ei venninne og hennes 2 barn...jeg stod ikke særlig mer enn kanskje en halvtime. Noe jeg syns ikke er så lenge når man lager mat.
Gjest BettyBoop Skrevet 12. mai 2014 #28 Skrevet 12. mai 2014 Timesvis? Lagde pannekaker til meg, mannen min, ei venninne og hennes 2 barn...jeg stod ikke særlig mer enn kanskje en halvtime. Noe jeg syns ikke er så lenge når man lager mat. ulempen med pannekaker er at man må bytte klær etterpå for det lukter sånn stekeos av klærne etterpå
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå