Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

For noen uker siden fikk jeg intens hodepine og trykk i hodet, svimmel og kvalm. Ble sendt på nevrologisk avdeling og tok CT, MR, blodtrykk og utallige blodprøver. Alt så helt fint ut, og jeg ble diagnostisert med migrene uten aura.

I ettertid har hodepinen så godt som forsvunnet, men svimmelheten og kvalmen har vært der konstant. Gikk til legen på nytt, og tok flere blodprøver der de testet for vitaminmangel, blodsukker, blodprosent osv. i tillegg til at de tok EKG. Igjen så alt helt fint ut. Så tilsynelatende er jeg frisk som en fisk. Men jeg plages veldig av svimmelheten og kvalmen, svimmelheten kan beskrivest som at jeg blir veldig tung i hodet og følest som om jeg er på en båt. Er henvist til øre/nese/hals spesialist, men er lang ventetid.

Har tenkt på om det kan vere angst/stress som utløser dette? Jeg er ung, og generelt en veldig stresset person og har ikke akkurat blitt mindre stresset av dette. Har blitt redd for å vere alene om jeg skulle besvime osv. Er det noen som har hatt det slik?

Anonymous poster hash: 4f3c6...a4b
Videoannonse
Annonse
Gjest Achlys
Skrevet

Sånn har jeg hatt det pga angst. Har følt jeg har vært sekunder unna å besvime flere ganger daglig i flere mnd, men besvimte aldri. Heldigvis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...