Gå til innhold

Fotograf..


Solstrålen

Anbefalte innlegg

Vi har nå booket fotograf for dagen vår. Vi fikk den fotografen vi ønsket oss og bildene skal (hvis Bergensværet holder seg fint :roll: ) taes i Botanisk Hage.

vi betaler 6800kr for dette. Det er med innendørs og utendørs fotografering pluss endel sort/hvitt bilder..

Takkekortene koster 25/35kr pr stk..

Hvor mye betaler dere for fotografen?? Jeg synes ikke 6800kr var så ille jeg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som om dere skal til Paul Bernhard? Han er ihvertfall flink.

Vi tok bildene våre hos Akyri, som akkurat har flyttet opp på Nesttun. 2750 kr. Farge og svart/hvitt, men bare innebilder. 24 bilder i album.

Digitale bilder, så du får se resultatet underveis.

Takkekortene koster for 50 stk. og oppover 20 kr.

http://www.akyri.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal til Hans Jørgen Brun. Han som er rett utenfor Konsertpaleet. Han har HELT nydelige brudebilder!

Vi tenkte litt på AKYRI vi og, det var en av de billigste.. Men vi hadde begge sett endel på HJBs bilder på forhånd, og nå får vi det akkurat som vi vil. Både med omgivelsene og en som kan la oss være oss selv.. Ikke bare ta standardbilder..

Dere som bor i Bergen, burde gå inn dit og se på det ene bilde som er tatt i Botanisk Hage.. Der brudeparet står inni en bygning.. Det er FLOTT!!

Sånn, NOK reklame for fotograf Brun :D !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han er jo veldig flink.

Jeg ble imidlertid veldig positivt overrasket over Turi Aksdal på Akyri.

Ikke mye standardbilder der i gården. Så lenge vi ikke ville ha det.

Kjempeflotte bilder, uvanlige positurer + hun var veldig flink til å knipse når vi "egentlig" ikke var klare. Det ble et par fine bilder av det også.

Bl.a. når han dytter i fliseklemmene mine og jeg lager en rar grimase og når vi er ferdige med å ta bilder sammen med barna, og minsten får en suss av meg.

Skal forsøke å få scannet dem i helgen, så kan dere få se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...