AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #1 Skrevet 5. mai 2014 Sliter med konstant dårlig "smak" i halsen, og halsbetennelser til og fra. Har tidligere fått anbefalt å fjerne mandlene men han ikke motet meg opp enda. Hvor ille er dette egentlig? Påvirker det stemme/sangstemme på noen måte? Anonymous poster hash: cf10c...280
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #2 Skrevet 5. mai 2014 Jeg fikk lysere stemme .. Men jeg hadde en smålig "kvalt" stemme med mandlene da, var konstant hovne. Hm, er vel samme prinsippet som fødsel, det er jævlig der og da, men senere kunne man gjort det igjen. Sånn føler jeg det! Er vondt 1-2 uker etterpå ja, men bare ta smertestillende jevnt som du får beskjed om så slipper du mye. Jeg sov endel denne tiden pga smertestillende da, men det er jeg bare glad for :-D Risikabelt å få opp pulsen! Anonymous poster hash: 0ad0f...bd9
Nuttery Skrevet 5. mai 2014 #3 Skrevet 5. mai 2014 Jeg fikk mye lysere stemme enn det jeg hadde, men det var fordi de la press på stemmebåndene fra før så dette var visst den "ekte" stemmen min, hadde bare ikke hørt den før. Operertes i utlandet, så fikk litt annerledes smertestillende. Jeg kunne i allefall gjort det igjen! Og jeg har vært livredd for nåler, stikk, operasjon osv hele mitt liv. Gikk knirkefritt
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #4 Skrevet 5. mai 2014 jeg tok mandlene da jeg var 21. hadde vondt 1-2 uker etter på og spiste kjempe dårlig.men påvirket ikke stemmen min Anonymous poster hash: 00cc2...41e
Gjest Hinkelpinkel Skrevet 5. mai 2014 #5 Skrevet 5. mai 2014 Skal også få fjernet mandlene etter sommeren, lurer veldig på dette med smertestillende. Er stikkpiller eneste alternativ?
BritneyBitch Skrevet 5. mai 2014 #6 Skrevet 5. mai 2014 Jeg tok dem i begynnelsen av 20-årene. Det var to uker med helvete. Jeg klarte bare å få i meg vaniljesaus og sjokolademelk som var romtemperert, og fikk skikkelig diarè av stikkpillene. Merka ikke noe videre forskjell i etterkant heller, men det var ikke pga hovne mandler at jeg fjernet dem.
brightness Skrevet 5. mai 2014 #7 Skrevet 5. mai 2014 Jeg hadde veldig mørk stemme og fikk veldig lys, men det har normalisert seg littegrann, men er fortsatt lysere enn før. Var ille for min del da jeg fikk influensa, bihule- og halsbetennelse 2 dager etter operasjonen, men det gikk forholdsvis greit. Smertestillende hjalp greit og ellers var jeg bare veldig sår. HinkelPinkel: De selger flytende smertestillende (paracet og ibux ihvertfall) på apoteket og brusetabletter. Det tok jeg. Får du vondt nok i halsen er sikkert ikke stikkpiller så ille som du først tenker heller... Hehe.
BritneyBitch Skrevet 5. mai 2014 #8 Skrevet 5. mai 2014 Skal også få fjernet mandlene etter sommeren, lurer veldig på dette med smertestillende. Er stikkpiller eneste alternativ? Hvis du klarer å svelge tabletter så kan du få det. Jeg hadde ikke klart det. Min hals kjentes ut som om den var blitt raspet opp med rivjern.
karella Skrevet 8. mai 2014 #9 Skrevet 8. mai 2014 Jeg fjernet de med laser. Piece of cake! Var hjemme fra jobb 1 dag. Anbefales.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå