Gå til innhold

Når kjæresten bare blir slapp


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hallo! Jeg trenger litt tips/råd/erfaringer jeg nå :-) Føler meg egentlig for en veldig dårlig kjæreste som i det hele tatt skriver dette, men det får gå nå :-( Jeg har vært sammen med min helt fantastiske kjæreste i 9 måneder, han er den beste, snilleste, kjekkeste og peneste mannen jeg har kjent, og jeg elsker han. Sexlivet vårt er veldig bra og han er absolutt min beste sexpartner :-) Han er 25, jeg er 22 forresten.

Den aller første gangen vi hadde sex ble han slapp, men jeg tenkte ikke noe spesielt over det, tenkte bare det var prestasjonsangst og det er jo helt normalt, vi ventet en stund før vi hadde sex for vi ville at det skulle være spesielt, med følelser. Det legget jo en del press på. Etter det har det gått helt fint, men nå er det begynt igjen, og det skjer hver eneste gang :-(

Jeg er veldig opptatt av å tilfredsstille han, at han også skal ha det godt. Han tilfredsstiler alltid meg, om ikke ved penetrering så hvertfall med fingre/munn. Og vær så snill ikke kom å si at jeg bare skal dumpe han for det kommer jeg ikke til å gjøre. Jeg er sikker på at dette ligger psykisk, jeg lurer bare på om det er noe jeg kan gjøre? :-) Har prøvd og spørre han men han vil ikke prate om det...

Er det noen snille her som har noen tips eller erfaringer å dele med meg? :-)

Anonymous poster hash: 8d2ee...2a7

Anonymous poster hash: 8d2ee...2a7


Anonymous poster hash: 8d2ee...2a7



Anonymous poster hash: 8d2ee...2a7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje han ikke synes du er tiltrekkende lengre?



Anonymous poster hash: 4d98d...52f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han ikke synes du er tiltrekkende lengre?

Anonymous poster hash: 4d98d...52f

Hva er det for en ond ting å skrive????!!

Jeg har opplevd dette med min kjæreste. Og gutter har en tendens til å få en knekk i selvtilliten om de ikke klarer å prestere. Det jeg har merket er at min tenker for mye på det og dermed skjer det. Altså at han bruker mer tid på å tenke "ikke fall ned, ikke fall ned, iiiiiikkeeeee fall neeeeeeed!!!" så skjer jo det så klart. Og for hver gang det skjer tenker han mer på det. Det ble faktisk så gale at vi ikke hadde sex en periode, for det ble mer stress oppi hans hode enn nytelse.. Den spratt opp. men falt ned..

Vi har feks et problem nå med at han kommer for fort. og vi snakker AAAALTFOR fort.. Og istedenfor å bare ta det lungt og kose frem ståtiss igjen så blir han bare så frustrert at han ikke vil.. og gjett om jeg er frustrert da?? Kjenner verdens deiligste kuk komme inn i meg også er det over... :( Så som sagt, gutter har en tendens til å lage mer kaos oppi hodet enn nødvendig når det kommer til kuken sin..

Har dere snakket om det? Spurt han om det er noe han tenker på? Ikke dra den typiske "er det fordi du ikke tenner på meg lenger??" Da vil han bare bevise det for deg og kommer til å bli enda mer frustrert om han ikke får den opp da..

Anonymous poster hash: 336aa...bc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv slitt med dette (gjør det fortsatt av og til, selv om det har blitt mye bedre) og jeg kan nesten garantere at hun fortsatt tenner på deg, men blir nervøs.

Så mitt tips til deg er å bare si rett ut at det går bra at den faller sammen, og at dere kan kose på andre måter, slik at han ikke føler presset til å få den opp. Jeg merker selv at de gangene jeg slapper helt av går det veldig bra. Men dette er veldig tabu å snakke om blant gutter, så man føler seg fort veldig alene når det skjer, men fakta er at det skjer med langt flere enn man skal tro. Jeg har gått til psykolog pga dette og en del andre ting jeg har slitt med, og han sa at dette kan være ganske vanlig i en stressende hverdag.

Og i en god periode var jeg nesten 100% på at dette var et problem jeg aldri ville bli kvitt, men etter jeg jeg "lærte" å slappe mer av og få selvtillitten tilbake har det gått bedre :)

Dere får prate sammen slik at han roer seg og ikke føler presset lenger, så går det garantert over!



Anonymous poster hash: ae850...410
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han ikke synes du er tiltrekkende lengre?

Anonymous poster hash: 4d98d...52f

Jeg kan faktisk si helt sikkert at dette ikke er tilfellet. Det har han sagt selv, og han tenner ekstremt mye på meg. Han blir kjempehard og utrolig kåt, så bare funker det ikke. Jeg er attraktiv, det syns jeg selv og det syns maange andre, takk for svar :-)

Anonymous poster hash: 8d2ee...2a7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det for en ond ting å skrive????!!

Jeg har opplevd dette med min kjæreste. Og gutter har en tendens til å få en knekk i selvtilliten om de ikke klarer å prestere. Det jeg har merket er at min tenker for mye på det og dermed skjer det. Altså at han bruker mer tid på å tenke "ikke fall ned, ikke fall ned, iiiiiikkeeeee fall neeeeeeed!!!" så skjer jo det så klart. Og for hver gang det skjer tenker han mer på det. Det ble faktisk så gale at vi ikke hadde sex en periode, for det ble mer stress oppi hans hode enn nytelse.. Den spratt opp. men falt ned..

Vi har feks et problem nå med at han kommer for fort. og vi snakker AAAALTFOR fort.. Og istedenfor å bare ta det lungt og kose frem ståtiss igjen så blir han bare så frustrert at han ikke vil.. og gjett om jeg er frustrert da?? Kjenner verdens deiligste kuk komme inn i meg også er det over... :( Så som sagt, gutter har en tendens til å lage mer kaos oppi hodet enn nødvendig når det kommer til kuken sin..

Har dere snakket om det? Spurt han om det er noe han tenker på? Ikke dra den typiske "er det fordi du ikke tenner på meg lenger??" Da vil han bare bevise det for deg og kommer til å bli enda mer frustrert om han ikke får den opp da..

Anonymous poster hash: 336aa...bc7

Uff, det er akkurat slik jeg har tenkt at det sikkert er. At han er for opptatt av at han må holde seg hard, da går det jo ikke. Han sier ingenting er galt, han blir litt småirritert når jeg har spurt hvorfor det skjer.. Han vet ikke hvorfor det skjer, og jeg vil gjerne at han skal ta seg en tur til lege/psykolog nå. Ikke er det noe stress på jobben hans heller! Har ikke spurt om det er fordi han ikke tenner på meg lenger siden jeg vet han gjør det, og det har han sagt men i en annen sammenheng :-)

Anonymous poster hash: 8d2ee...2a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For meg har det ikke fungert å prøve å gi ham bedre selvtillit og sånn, så jeg har måttet avslutte forholdet... gidder ikke å leve uten bra sex heller.



Anonymous poster hash: 42679...65c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vil snakke med han om er det kanskje lurt å ta det opp på en annen måte. Å spørre "hvorfor får du den ikke opp?" kan høres anklagende ut (selv om jeg forstår at du ikke mente det slik). Du bør være støttende (og tålmodig) og vise han at det ikke gjør noe om det skjer. Å forslå at han skal dra til lege/psykolog synes jeg er noe drastisk. Sannsynligvis er det ikke noe fysisk (om det vedvarer vil det selvsagt være lurt å undersøke dette). Han må jobbe med tankemønsteret sitt, men hvis han ikke har noen andre (psykiske) plager ser jeg det ikke som nødvendig å gå til psykolog. Det er heller ikke bare-bare å få psykologtime (om man ikke går til en privatpraktiserende), man må henvises av lege og det er ofte lang kø.

Få han til å lese litt om det han sliter med, og vær raus med støttende ord og komplimenter, så blir det nok bedre etter hvert. Han må kanskje bare bli tryggere på seg selv og deg/dere.



Anonymous poster hash: cdfbc...6bf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som kommenterer det med at han ikke tenner på henne lengre at det er grunnen, du verden for noen idioter mange av dere er, mange / de fleste mannfolk blir kåte bare av å se en jente ligge naken foran seg med intensjoner om å ha sex, eller ved at dere begynner å suge / runke / rett å slett bare gripe rundt penisen generelt, Jeg tror også det må være noe psykisk, som stress etc, jeg opplevde at penisen ble slapp midt under økten fordi dama mi begynte å stresse meg med at jeg måtte komme snart, da kom jeg ikke i det hele tatt for å si det sånn.

Snakk med han! Spør om det er noe som bekymrer han, og om det er noe som plager han. Det å få en ereksjon går veldig på psyken så det er sagt, det er ikke snakk om at dere bare kan runke oss litt så er flagget heist! Som regel er det det, når alt er som det skal, men jeg vet med meg selv at om jeg ikke er ved mine fulle fem og skal runke, er det ikke alltid jeg klarer det heller fordi ereksjonen forsvinner mens jeg holder på. Men utennom det vanlige da alt er normalt går det ikke lange tia før den er reist og klar for det meste :) Mitt råd er å snakke med han! Det kan være at han har runket før dere skal til å hoppe i høyet, eller noe han tenker på :) tror ikke det er det at han ikke tenner på deg lengre TS det rådet skal du bare drite i:)



Anonymous poster hash: 58ea7...13d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vil snakke med han om er det kanskje lurt å ta det opp på en annen måte. Å spørre "hvorfor får du den ikke opp?" kan høres anklagende ut (selv om jeg forstår at du ikke mente det slik). Du bør være støttende (og tålmodig) og vise han at det ikke gjør noe om det skjer. Å forslå at han skal dra til lege/psykolog synes jeg er noe drastisk. Sannsynligvis er det ikke noe fysisk (om det vedvarer vil det selvsagt være lurt å undersøke dette). Han må jobbe med tankemønsteret sitt, men hvis han ikke har noen andre (psykiske) plager ser jeg det ikke som nødvendig å gå til psykolog. Det er heller ikke bare-bare å få psykologtime (om man ikke går til en privatpraktiserende), man må henvises av lege og det er ofte lang kø.

Få han til å lese litt om det han sliter med, og vær raus med støttende ord og komplimenter, så blir det nok bedre etter hvert. Han må kanskje bare bli tryggere på seg selv og deg/dere.

Anonymous poster hash: cdfbc...6bf

Veldig vanskelig å finne en passende måte å ta det opp! Jeg skjønner så klart at dette nok er veldig frustrerende for han også, vil ikke legge noe mer stress eller press på han, jeg prøver å være støttende for jeg vil jo selvfølgelig at han skal ha det bra med seg selv også! Tusen hjertelig takk for et så godt svar!

-TS

Anonymous poster hash: 8d2ee...2a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som kommenterer det med at han ikke tenner på henne lengre at det er grunnen, du verden for noen idioter mange av dere er, mange / de fleste mannfolk blir kåte bare av å se en jente ligge naken foran seg med intensjoner om å ha sex, eller ved at dere begynner å suge / runke / rett å slett bare gripe rundt penisen generelt, Jeg tror også det må være noe psykisk, som stress etc, jeg opplevde at penisen ble slapp midt under økten fordi dama mi begynte å stresse meg med at jeg måtte komme snart, da kom jeg ikke i det hele tatt for å si det sånn.

Snakk med han! Spør om det er noe som bekymrer han, og om det er noe som plager han. Det å få en ereksjon går veldig på psyken så det er sagt, det er ikke snakk om at dere bare kan runke oss litt så er flagget heist! Som regel er det det, når alt er som det skal, men jeg vet med meg selv at om jeg ikke er ved mine fulle fem og skal runke, er det ikke alltid jeg klarer det heller fordi ereksjonen forsvinner mens jeg holder på. Men utennom det vanlige da alt er normalt går det ikke lange tia før den er reist og klar for det meste :) Mitt råd er å snakke med han! Det kan være at han har runket før dere skal til å hoppe i høyet, eller noe han tenker på :) tror ikke det er det at han ikke tenner på deg lengre TS det rådet skal du bare drite i:)

Anonymous poster hash: 58ea7...13d

Tusen takk for dette svaret! Jeg vet at det ikke har noe med at han ikke tenner på meg lenger, men at det er psykisk. Og det er ikke det at han har runket før, vi er oftest med hverandre i flere dager og netter i strekk :-) Skal prøve å få snakket med han, problemet er bare å finne en måte å prate om det... Vil ikke såre han, vil ikke at han skal bli bekymret for forholdet, jeg vil være støttende og jeg vil være der for han, jeg har god tålmodighet og skjønner at han ikke helt kan noe for det!

Anonymous poster hash: 8d2ee...2a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"ikke fall ned, ikke fall ned, iiiiiikkeeeee fall neeeeeeed!!!" så skjer jo det så klart.

:skratte::skratte::skratte::skratte::skratte::skratte::skratte::skratte::skratte::skratte::skratte:

Anonymous poster hash: 48fd7...6e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest constance90

Spør om han har det bra og om det er noe som bekymrer han i hverdagen. Personlige problemer påvirker ofte "tissefanten".

Og hvis det skjer hver gang kan det være greit å spør om han får det til på egenhånd, eventuelt om han bør ta en tur til legen. Kan være greit å skille mellom "klarer ikke" og "kan ikke"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...