Gå til innhold

Penis-kompliment


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg liker kuken til kjæresten min veldig godt og vil gjerne si det til ham. Men vil ikke være for tacky. Skal jeg fokusere på størrelsen (den er over gjennomsnittet)?Eller følelsen når den er inne i meg? Eller formen? Eller at den er hard? Eller hvordan den ser ut? Eller noen andre forslag?

Og hva skal jeg kalle den? Penis blir så klinisk, tiss så barnslig og kuk så grovt.

Eller skal man holde seg for god for å gi penis-kompliment?



Anonymous poster hash: 1eddb...386
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan jo bare si "Jeg liker det så godt når du er i meg, du fyller meg så godt" eller noe? :fnise: Faktisk litt usikker. Og stemningen må jo være riktig da, og anledningen.. Ikke på butikken og bare "Du, forresten, jeg liker penisen din veldig godt :-)"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier det ofte under sex. Tror han blir glad uansett når du sier det :D



Anonymous poster hash: a65ed...8b1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt "du" før. Alstå at det er deilig å ha ham i meg for eksempel. Men vil gjerne gi uttrykk for at jeg virkelig liker penisen hans. Selvsagt i senga da, for eksempel når jeg suger ham så har jeg så lyst til at han skal vite at jeg fascineres av den. Eller når han er i meg.

Haha, på butikken hadde kanskje blitt litt rart.

Men vil menn generelt ta det negativt å få et penis-kompliment? At det liksom blir for fokus på det?



Anonymous poster hash: 1eddb...386
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille-pus

Jeg kan ikke tale for alle menns reaksjoner, men i det minste for et par-tre stykker.

Og ingen av dem har tatt det negativt, - tvert imot :fnise:

Fortell ham akkurat hvor flott den er, hvor helt herlig han smaker, hvordan bare synet av den virker på deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for så mange svar så fort!

Er det ok å nevne størrelse også? Eller framstår jeg da som size-queen? Jeg er nemlig ikke det. Den er ikke kjempestor heller, bare litt over snittet.

Og bør jeg si kuk, penis eller "du"?



Anonymous poster hash: 1eddb...386
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker kuken til kjæresten min veldig godt og vil gjerne si det til ham. Men vil ikke være for tacky. Skal jeg fokusere på størrelsen (den er over gjennomsnittet)?Eller følelsen når den er inne i meg? Eller formen? Eller at den er hard? Eller hvordan den ser ut? Eller noen andre forslag?

Og hva skal jeg kalle den? Penis blir så klinisk, tiss så barnslig og kuk så grovt.

Eller skal man holde seg for god for å gi penis-kompliment?

Anonymous poster hash: 1eddb...386

Si noe om alt det du lister opp.

Fin måte å glede han og bygge opp selvtilliten hans på.

:tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for så mange svar så fort!

Er det ok å nevne størrelse også? Eller framstår jeg da som size-queen? Jeg er nemlig ikke det. Den er ikke kjempestor heller, bare litt over snittet.

Og bør jeg si kuk, penis eller "du"?

Anonymous poster hash: 1eddb...386

Om du snakker om penisen hans, bør du si det og ikke snakke som om du snakker om han generelt, ved å si "du".

Kuken din, penisen din.

Verre er det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pikk er jo også et synonym til penis hvis du syns f eks kuk blir for grovt for din del..

Hva med å si noe som "åh, du har så sykt deilig pikk, jeg bare digger å kjenne den i munnen min/fitta mi" etc. si det når du suger/blir pult. Tror du kan si nesten hva som helst som er bra, og få en positiv respons.

Det med størrelse er vanskelig å si. Du kan jo gi inntrykk for at du er veldig fornøyd med størrelsen og at du føler den fyller deg helt opp og tilfredsstiller deg osv, uten nødvendigvis at det er hovedpoenget.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

"WOW, du er mye større enn broren din!"

...

Neida. Bare ta et godt tak i den og si "perfekt", så boller dere som kaniner. Menn flest er ganske sensitive ovenfor størrelsen sin (med mindre de er godt over gjennomsnittet), så gjerne gi komplimenter som kommenterer størrelsen på en god måte. Si at du liker måten den fyller deg opp, at den treffer alle punktene, at den gjør deg craaaazy. Ikke gi den et random kompliment når dere sitter og spiser eller noe. Hvis han får høre at han har en fin pikk idet han skal ta en jafs av burgeren sin kan han mistenke at dette er noe du har tenkt på lenge, og at du kanskje ikke mener det. Si det mens det er tung seksuell spenning og du holder på med den uansett, mumle eller plump ut med noe som virker tilfeldig, men genuint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ELSKER å fortelle mannen min hvor vakker, stor, tykk, deilig (og flink) han er. Vi snakker engelsk og vi er kanskje litt over snittet grisete i praten, så jeg pleier å si "cock" (det er det ordet han bruker også). Dette gjør ham helt spinnvill, så jeg tror mannen din kommer til å sette pris på at du er så glad i kroppen hans at du bare må fortelle ham det.

Hvilke ord du bruker etc bør du heller bare anpasse til hva som føles mest komfortabelt for deg. En nordfra ville kanskje brukt ordet kuk, østlandet er vel kanskje pikk vanlig, eller bare penis, eller som mange har foreslått, "du". Du er stor, deilig inni meg osv. fungerer da absolutt godt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...