AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #1 Skrevet 4. mai 2014 Hei alle sammen jeg har en rar følelse etter i går. I går prøvde jeg nemlig røyk for første gang. En venninne av meg spurte om vi skulle spleise på en røykpakke og dum som jeg var sa jeg ja. På den kvelden røyket jeg opp alle mine sigaretter uten om en. Jeg synes det var så digg å røyke fordi jeg fikk skikkelig digg nikotin-rush. Dagen etter, altså idag så tok jeg min siste sigarett på morgenen og denne gangen kjente jeg ingen ting. Det kom ikke noe nikotinrush og jeg var mildt sagt skuffet. Mot kvelden etter jeg hadde spist meg mett på middag så merket jeg fortsatt en svak "sultfølelse" i kroppen, men den kom ikke fra magen. Den kom fra lungene. Og den følelsen blir bare mer og mer intens.. Har jeg blitt avhengig? Kan man bli avhengig av bare 10 røyk? Anonymous poster hash: a63b9...639
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #2 Skrevet 4. mai 2014 Det går ikke an å bli sulten i lungene. Du har heller ikke blitt avhengig. Men du kommer til å bli det om du fortsetter. Kutt ut hele røykinga, det er ekkelt og kvalmt. Anonymous poster hash: 0117d...d15 1
globalagogo Skrevet 4. mai 2014 #3 Skrevet 4. mai 2014 Så kule venninner dere to er, da. Røyking er dødskult lzm Kutt hele dritten. 2
Gjest Inggolf Skrevet 4. mai 2014 #4 Skrevet 4. mai 2014 Trrrrrrrrrrrrrrrrrroll Kjempemorsomt!! ..... 1
GammelKaktus Skrevet 4. mai 2014 #5 Skrevet 4. mai 2014 Memories... Dette gjorde jeg og en venninne når vi var 13 Sprang rundt å trodde vi var avhengige, måtte ha røyk
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #6 Skrevet 4. mai 2014 Memories... Dette gjorde jeg og en venninne når vi var 13 Sprang rundt å trodde vi var avhengige, måtte ha røyk Vell venninnen min og jeg er begge 18. Hun har røyket i 4 år og er avhengig. Jeg har aldri rørt røyk før nå og bare tatt en snus innimellom på fest før, men aldri merket noe liknende det her. Anonymous poster hash: 120c2...347
Djungelvrål Skrevet 4. mai 2014 #7 Skrevet 4. mai 2014 Ja det kan man, jeg ble avhenging etter å ha røyket en røyk på byen., syns det var så godt. Dagen etter kjøpte jeg en 10 pakning og jeg har røyket hver dag siden.
Sugerøret Skrevet 5. mai 2014 #8 Skrevet 5. mai 2014 Hmm hvordan får du pusset tennene i lungene ? Altså,kutt ut røyken! Det har ingenting godt å føre med seg Kjære vene...
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #9 Skrevet 5. mai 2014 Røyk er blant de mest avhengighetsskapende substanser vi vet om, så ja, det er mulig du merker avhengighetssymptomer allerede nå.http://www.vg.no/forbruker/helse/helse-og-medisin/avhengig-av-roeyk-etter-to-dager/a/149933/ Best du kutter ut umiddelbart og aldri prøver røyk igjen, ellers kan du fort risikere å gå med den "sult"følelsen resten av livet. Stopper du nå, forsvinner følelsen igjen rimelig raskt. Anonymous poster hash: eccdd...f24
Kattugla Skrevet 5. mai 2014 #10 Skrevet 5. mai 2014 (endret) Du er gammel nok til å vite bedre, røyking er ikke bare dyrt, men kan også føre til mange sykdommer, flere av dem dødelige. Det lukter vondt, det er skadelig for omgivelsene (folk kan dø av indirekte røyking) og i tillegg eldes huden dårligere, og mange røykere ser mye eldre ut enn sine jevnaldrende ikke-røykere. Det gir absolutt ingen fordeler å røyke - det anses ikke engang som "kult" lenger - og det smarteste du kan gjøre er å alltid takke nei til røyk fra nå av! Endret 5. mai 2014 av Kattugla
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå