Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvorfor er det sånn at når du har oppdaget billige flybilletter og bare venter kanskje en halv eller hel dag, så er de *poff* 400 kr dyrere???

Jeg skulle bestille billetter til i september igår, man skulle jo ikke tro at 3 måneder fra i tid er det tidspunktet det er mest pågang på, men joda, fikk bare 1 istedenfor 5 billetter til den billigste prisen. Er det noen hemmelige flybillett-over-internett-overvåkingsorgan som justerer prisene, eller???

Jeg trenger kredittkort, ass...

Videoannonse
Annonse
Gjest gjesta
Skrevet

Sjekket priser for noen dager siden. Da jeg skulle bestille 3-4 dager etterpå så var prisen gått opp med 200 kr. Ved bestillingen ble det litt kluss og jeg måtte starte prosedyren med bestilling på nytt. Da var prisen gått opp neste 400 kr :-x Jeg endte med å bytte avreisedag.

Gjest Anonymous
Skrevet

Her er ABSOLUTT tingen for deg!!!

på denne sida: www.flybilligst.com finner du når det er å få billige billetter! for det er jo typisk, at flyselskap reklamerer med billige billetter, og når du skal bestille, så er de mange dobbel så dyre.

Skrevet

Grunnen til dette er at flyselskapene bare har et visst antall seter i flyet av disse "billigbillettene". Det er som regel ikke mange slike billetter og de selger de selfølgelig først, og de har man som regel ikke noe mulighet til å forandre på.. De dyreste billettene blir solgt sist, og har som regel full fleksibilitet :)

Skrevet

På flybilligst.com er bare sånne crappy flyselskaper som lander langt unna byen du egentlig skal til og som har begrenset antall reisemål, men ellers takk for tipset :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...