Gå til innhold

Hvordan ta sexkompis videre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dere som har hatt sexkompis hvor den éne (eller begge) fikk følelser. Hvordan tok vedkommende det opp? Hva ble sagt? Hva var utslaget?

Kom gjerne med historier fra venner osv også :jepp:



Anonymous poster hash: 7917f...b0f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sitter egentlig midt i det selv. Fikk en melding etter litt småkrangel at han ikke ville fortsette det vi hadde for sånn en måned sia. Det var ikke før det jeg innså at jeg virkelig hadde falt for ham. Klarte til slutt å manne meg opp og sende ham en melding der jeg skrev at jeg syntes det var utrolig dumt at vi hadde mistet kontakten siden vi hadde vært veldig gode venner og spurte om vi i det minste kunne prøve å være venner. Fikk forklaring på hvorfor han hadde kutta det og er tilbake sammen nå. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre videre med det, men tenker vi skal ta det som det kommer fra nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer også på dette. Jeg har ikke knullekompiser, men har flere venninner som har hatt problemer med det.

Jeg sitter egentlig midt i det selv. Fikk en melding etter litt småkrangel at han ikke ville fortsette det vi hadde for sånn en måned sia. Det var ikke før det jeg innså at jeg virkelig hadde falt for ham. Klarte til slutt å manne meg opp og sende ham en melding der jeg skrev at jeg syntes det var utrolig dumt at vi hadde mistet kontakten siden vi hadde vært veldig gode venner og spurte om vi i det minste kunne prøve å være venner. Fikk forklaring på hvorfor han hadde kutta det og er tilbake sammen nå. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre videre med det, men tenker vi skal ta det som det kommer fra nå.

Hvorfor tok han en pause?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tok han en pause?

Han hadde noen personlige problemer og ville ikke dra meg med på noe jeg ikke ønsket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal en mann gidde å bli sammen med en sexkompis? Man får jo i både pose og sekk.

Anonymous poster hash: 315c2...221

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var forelsket før vi innledet et seksuelt forhold. Jeg bad om ærlighet, men vi hadde vært "sammen" i et par mnd før det kom frem at han ikke hadde følelser, kun seksuell interesse.. Dessverre var jeg allerede på knærne etter han på det tidspunktet, så jeg klarte ikke å avslutte. Nå har jeg endelig sagt topp etter snart 3 år...



Anonymous poster hash: 9c0dc...277
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var forelsket før vi innledet et seksuelt forhold. Jeg bad om ærlighet, men vi hadde vært "sammen" i et par mnd før det kom frem at han ikke hadde følelser, kun seksuell interesse.. Dessverre var jeg allerede på knærne etter han på det tidspunktet, så jeg klarte ikke å avslutte. Nå har jeg endelig sagt topp etter snart 3 år... Anonymous poster hash: 9c0dc...277

Sikkert morro og vite at det er 3 år du ikke får tilbake?

Hvorfor skal en mann gidde å bli sammen med en sexkompis? Man får jo i både pose og sekk.Anonymous poster hash: 315c2...221

La meg gjette... Ur a man!

Anonymous poster hash: 6835f...45b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var forelsket før vi innledet et seksuelt forhold. Jeg bad om ærlighet, men vi hadde vært "sammen" i et par mnd før det kom frem at han ikke hadde følelser, kun seksuell interesse.. Dessverre var jeg allerede på knærne etter han på det tidspunktet, så jeg klarte ikke å avslutte. Nå har jeg endelig sagt topp etter snart 3 år...

Anonymous poster hash: 9c0dc...277

Perfekt deal for han, med en fast sexpartner og samtidig tilgang til å pule hvem som helst andre.

Anonymous poster hash: 315c2...221

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert morro og vite at det er 3 år du ikke får tilbake?

La meg gjette... Ur a man!

Anonymous poster hash: 6835f...45b

Jeg velger å se det på den måten at jeg har lært mye om meg selv de siste tre årene. Og jeg har ingenting å stresse med så det går fint :)

Perfekt deal for han, med en fast sexpartner og samtidig tilgang til å pule hvem som helst andre.

Anonymous poster hash: 315c2...221

Slik kan man også se det.

Anonymous poster hash: 9c0dc...277

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er trådstarter og ønsker bare å informere om at jeg er en mann.

Jeg er veldig fornøyd med dealen (selv om litt sex er dårligere enn mye sex i mine øyne, og som sexkompis møtes man jo ikke oftere enn en gang i blant). Jeg ønsker bare å vite hvordan ting eventuelt kan utvikle seg.



Anonymous poster hash: 7917f...b0f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...