Gå til innhold

Sexleketøy til hvetebrødsdagene

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Blivende brud

Min blivende mann spurte meg om ikke jeg kunne bestille noe leketøy til oss som vi kan kose oss med på bryllupsreisen. Jeg bestilte dette:

Pulsatron kit

Senso beaded crystal pussy

Vibrerende egg m/fjernkontroll

+ noe massasjeolje og glidekrem

Har jeg gjort gode kjøp? Er det noen her som har noen av disse sexlekene og kan si om de er verdt pengene eller ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan ikke si om noe er et godt kjøp eller ikke, men jeg vet bare at jeg ikke ville ha kjøpt denne Crystal Pussy'en til min kjære for å ha på bryllupsreisen...

Jeg vil ha ham selv jeg :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Devil's Spawn

Hehe...merkelig hvordan vi gutta skal godta dildo, mens en sjømannsbrud er helt forferdelig. De kan vel sikkert ha det litt morsomt med den sammen vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trådstarter

...men det andre er jo til meg så jeg tenkte kanskje at det kunne være greit med noe til ham også (bortsett fra meg selv da selvfølgelig. Vi skal jo ikke bytte hverandre bort, bare tilføre litt annet også...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
De kan vel sikkert ha det litt morsomt med den sammen vel?

Ja, det var det jeg tenkte. Tenkte jo ikke at vi skulle sitte i hver vår ende av rommet med hvert vårt leketøy, men leke med hverandre, bruke greiene på hverandre, liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...merkelig hvordan vi gutta skal godta dildo, mens en sjømannsbrud er helt forferdelig.

Synes ikke menn trenger å godta dildoer heller jeg, da er vibratorer bedre (som kan brukes av begge) :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Senso beaded crystal pussy

Har jeg gjort gode kjøp? Er det noen her som har noen av disse sexlekene og kan si om de er verdt pengene eller ikke?

Den over her har jeg kjøpt til mannen min, og han syns den er digg. Man trenger jo ikke å bruke den helt til det går for han heller da, man kan fint bruke det som forspill :) Lykke til! Tror dere kommer til å få det digg begge to jeg. Sex-leketøy trenger da ikke være noen "trussel", men heller et spennende krydder til sexlivet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex-leketøy trenger da ikke være noen "trussel", men heller et spennende krydder til sexlivet :)

Helt enig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...