AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #1 Del Skrevet 4. mai 2014 Hei. Mine foreldre er skilt, og moren min har tatt det litt verre enn pappa. De ble enige om å ikke være sammen lengre, men etter de slo opp med moren min helt fra seg. Sorgen er stor.. Noen tips? Begynner å bli ganske alvorligAnonymous poster hash: 684ee...85c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madelene B Skrevet 5. mai 2014 #2 Del Skrevet 5. mai 2014 Så trist. Lag en bedre middag til henne, sitt sammen å prat om det tunge? Kanskje hun får lettet litt på hjerte da? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freez Skrevet 25. mai 2014 #3 Del Skrevet 25. mai 2014 oj, det er tøft... det er ikke lett når du kjenner så voldsomt på byrden selv... jeg tenker at da er det viktig at dere er der for hverandre... hvis henne at du er glad i henne.. hvis hun vil og du vil så prater dere om det:) Si til henne at du er litt bekymret... å ønsker å hjelpe... bare det hjelper masse;) viktig at du også kjenner på forandringen og at dere kan dele på det... det er klart veldig tungt hvis man har vært med noen i så mange år... man vet ikke helt hvor man skal gå hen i livet etter det... men jeg tror at det å prate selv om småting gjør dagen stor her:) Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meline37 Skrevet 26. mai 2014 #4 Del Skrevet 26. mai 2014 Hei. Mine foreldre er skilt, og moren min har tatt det litt verre enn pappa. De ble enige om å ikke være sammen lengre, men etter de slo opp med moren min helt fra seg. Sorgen er stor.. Noen tips? Begynner å bli ganske alvorligAnonymous poster hash: 684ee...85c Jeg vet hvordan hun har det. Jeg har vært gjennom vondt brudd selv. og det var veldig tungt. Det som hjelper er at du er der for henne. Koser dere med noe god mat, film eller finner på noe sammen. Det er vondt med brudd, og det kan ta lang tid å komme over det. Jeg kjenner det ennå, to og et halvt år etter bruddet. Kommer liksom ikke helt over at han valgte en annen enn meg på toppen og stakk videre. Men uansett: veien går fremover, og hvis en har gjort sitt beste så kan en ikke gjøre mer. Veldig vanskelig, men viktig at din mor unner seg noe godt og koser seg. Finn på noe som du vet gleder henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå