Gå til innhold

Sex med svigerfar [HJELP?!]


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har havnet i en skikkelig knipe!

Har vært sammen med kjæresten min i tre år, og det er nå en uke siden vi kom hjem fra ferietur med foreldrene hans i Spania. Som overskriften tilsier, jeg har gjort noe helt utenkelig...

Moren til kjæresten min og kjæresten min dro på en utflukt den ene dagen. Jeg følte meg ikke helt bra på morgenen og ble derfor igjen på hotellet. Faren trente tidlig, og rakk derfor ikke med på utflukten.

Det er kanskje ikke så interessant med en lang fortelling om hvordan dette gikk til, men det ene førte til det andre og vi hadde sex!!!!

Jeg føler meg nå utrolig skitten og angrer veldig på det jeg har gjort. Jeg har selvfølgelig ikke fortalt noe til kjæresten min eller moren hans.

Det verste av alt er at jeg nå tenker og fantaserer om faren når jeg har sex med kjæresten min. Jeg elsker kjæresten min og vil ikke slå opp med han, men jeg kan klarer ikke å legge fra meg tanken på faren heller.

Samvittigheten gnager på meg og jeg har ingen anelse om hva jeg skal gjøre! Vær så snill å hjelp meg. Noen som har opplevd noe lignende?



Anonymous poster hash: 7743e...5cb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

troll



Anonymous poster hash: 69028...c8e
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TROOOOLLLLLLLLLLL



Anonymous poster hash: 387bc...c23
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Corto Maltese

Du får la kjæresten din ha sex med din mor eller en annen kvinnelig slektning vist din mor ikke lever

da er dere skuls

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du følte deg utrolig skitten og angret det hele men i ettertid fantaserer du om han... yeah right.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet at dette høres useriøst ut, men det har faktisk skjedd og jeg hadde håpet på litt mer seriøse svar. Han har veldig unge foreldre og vi har alltid hatt en god tone. Det var ikke meningen at dette skulle skje, så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre... :(



Anonymous poster hash: 7743e...5cb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin fantasi det der :)

Men tror nok et annet forum er mer egnet, ja..



Anonymous poster hash: ed907...9f2
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lot du han ta deg bakfra?



Anonymous poster hash: 9f72e...5b0
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den historien om hvordan dette gikk til kan kanskje være en smule interessant for visse :popcorn:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

he,he..

Skal man i hele tatt ha en sjanse med slike temaer, nytter det nok ikke å være anonym, nei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er du 100% seriøs? hadde du virkelig sex med din egen svigerfar? :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten din fortjener bedre en deg, han fortjener også en bedre far. Er dere klar over at dere har ødelagt en familie? Gå fra kjæresten din, om du skal fortelle at du knulla faren hans, må du vurdere selv, det vil ødelegge mye. Du kan godt si at du har vært utro, håper han duper deg.

Amen



Anonymous poster hash: 7c7ef...70f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hallo. Det er jeg som er svigerfaren. I did not hav sexual relations with that woman ! :fnise:



Anonymous poster hash: fb5ad...55c
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Er nok en svigerfar som sitter og runker til fantasien om sin sønns kjæreste som har skrevet det her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge historien om hvordan dette gikk til forblir gjemt så er det 87.3% sannsynlig at dette er falskt.

Anonymous poster hash: 53b34...f2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...