Gå til innhold

fotballfruemannen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ukjent fotballspiller skriver blogg om livet i skyggen av sin kjente fotballfrue

Mannen til den kjente bloggeren Caroline Berg Eriksen (også kjent som «Fotballfruen»), har besluttet å starte blogg om samlivet med den glamorøse kona.

– Jeg tror det kan være interessant for mange å vite litt om hvem jeg er, annet enn han fyren som av og til avbildes ved siden av Carolines nye produkter, forteller Lars-Kristian Eriksen til 5080.no.

Ved siden av å hjelpe til med å drive bloggen fotballfrue.no, spiller Lars-Kristian Eriksen til daglig A-lagsfotball for Skiens-laget Odd Grenland, uten at han kommer til å blogge så mye om det.

– Nei, jeg må jo skrive om det som folk kjenner meg som, nemlig mannen til Caroline. Hva jeg gjør på jobben, virker det ikke som så mange synes er særlig spennende.

Lars-Kristian Eriksen vil ikke røpe for mye om hva bloggen skal handle om, men sier at han skriver på et utkast om dagen i dag, hvor han lurer på hvilken bil han skal velge når han skal på posten og hente nye prøveprodukter til Caroline.

– Og på søndag skal jeg skrive min første «My outfit»-post. Blir det hjemmedrakt eller bortedrakt?

http://www.5080.no/2012/05/ukjent-fotballspiller-skriver-blogg-om-livet-i-skyggen-av-sin-kjente-fotballfrue/

Anonymous poster hash: 06e78...e2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kødder du eller ikke? Du vet vel hva nyhetskanalen 5080 er? Noen bør være litt mer kritiske til kildene sine...

Anonymous poster hash: aa4cd...e96

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...