AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #1 Skrevet 4. mai 2014 Jeg fikk bedøvelse hos tannlegen for snart 1 uke siden. I dag har jeg fremdeles (ikke hele tiden) den bedøvelsesfornemmelsen i tunga. Det prikker slik det gjør når man har fått bedøvelsen. Hvorfor skjer dette? Er dette vanlig? Anonymous poster hash: 53ea3...fb0
GammelKaktus Skrevet 4. mai 2014 #2 Skrevet 4. mai 2014 Jeg har fått mye bedøvelse hos tannlege men det pleier alltid å forsvinne etter et par timer... Jeg hadde ringt til tannlegen å spurt... 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #3 Skrevet 4. mai 2014 Ja ville ringt til tannlege, mulig de har satt bedøvelsen feil i f.eks. i en nerve. Da kan det ta veldig lang tid før effekten går ut, eller følelsen kan også for alltid bli redusert. Da ville jeg søkt om erstatning. Har ei venninne som opplevde at det tok nesten 1 år før følelsen kom tilbake og jeg tror ikke den er helt kommet tilbake enda.. Anonymous poster hash: 0bba1...973
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #4 Skrevet 4. mai 2014 Jeg har søkt litt rundt på nettet og ser av symptomer og forklaringer at dette nok skyldes det dere nevner her, det at man har truffet en nerve. Da bedøvelsen ble satt var det ekstremt vondt. Det har ikke vært så vondt tidligere ved bedøvelse hos tannlegen. Jeg vrei meg i stolen og så "stjerner". Ut fra det jeg har lest er tungenerven truffet og at dette vil lege seg selv, men at det vil ta litt tid. Det virker ikke som om tannlegen kan gjøre noe med dette da. Anonymous poster hash: 53ea3...fb0
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #5 Skrevet 4. mai 2014 Dette er som nevnt over helt vanlig hvis tungenerven blir truffet. Ikke noe farlig, men det tar tid før denne sensasjonen blir borte Anonymous poster hash: ea723...704
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #6 Skrevet 4. mai 2014 Dette er som nevnt over helt vanlig hvis tungenerven blir truffet. Ikke noe farlig, men det tar tid før denne sensasjonen blir borte Anonymous poster hash: ea723...704 Sensasjonen? Det er vel ikke akkurat noen sensasjon. Anonymous poster hash: f92e8...e1f 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå