Gå til innhold

OK å bruke denne buksen i offentlighet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt meg verdens mest behagelige bukse, og hadde egentlig sett for meg å bruke den ute i offentligheten i sommer. På rusletur i byen, ved grilling i parken osv. Men nå tenker jeg at den kanskje ser mest ut som en pysjamasbukse?? Hva tenker dere?

Her er bilde.



Anonymous poster hash: 3e274...ea0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan godt bruke denne i offentligheten. Men da må du passe på hva du bruker med den, masse kan få den til å tippe over til pyjamasbukse. Men synes du kan bruke denne i offentligheten, ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yellowrose

Den var veldig fin! Og siden den er så behagelig å gå med synes jeg ikke du skal gjemme den bort, ser ikke noe problem med å bruke denne i offentlighet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser mange i pysjbujse, så kjør på du.



Anonymous poster hash: 3d3ec...8fb
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Om du har en snerten bluse og litt smykker, så ser det sikkert bare lekkert ut.

Bruker du en litt sliten t-skjorte så ser det ut som en pysjamas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk et epileptisk anfall av å se på mønsteret. Så nei.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, alle sammen! :)

Mange forskjellige meninger her! :P Får prøve den med ulike topper og se hva jeg kommer frem til, men blir nok å bruke den uansett, den er så god!

:)



Anonymous poster hash: 3e274...ea0
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns den buksa er veldig fin til en vanlig hvit t-skjorte, så kan du style den opp med noen smykker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes den var ok/fin, jeg. Ville nok stylet med sandaler, hvit topp, smykker og kanskje en hatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i utgangspunktet helt åpen for mønstrede bukser av den typen, men denne ble for pysjbukse for meg. Den kunne reddet seg inn med snitt og innsnevring nederst, men dette var bare helt pysj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er en av mine favorittbukser! det er vel nesten samme bukse, bare litt ulik fasong og mønster. den er kjempegod å gå i! synes det er fint med mønstrede bukser jeg.

Endret av fresia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har kjøpt meg verdens mest behagelige bukse, og hadde egentlig sett for meg å bruke den ute i offentligheten i sommer. På rusletur i byen, ved grilling i parken osv. Men nå tenker jeg at den kanskje ser mest ut som en pysjamasbukse?? Hva tenker dere?

Her er bilde.

Anonymous poster hash: 3e274...ea0

Jeg ville nok brukt den med forsiktighet.

Dersom du er ute på uformel rusletur så spiller det liten rolle - da gjør du som du vil.

MEN dersom du skal innom en bedrift, er på jobb eller på noen måte ønsker god service eller at folk skal se deg som et oppegående menneske så tar du på deg noe skikkelig. "Behagelig" er det ingen som bryr seg med: en kler seg når en forlater huset for å vise at en tenker på andre menensker. Desto mer flid desto mer omtanke for de du treffer. Denne buksa sier: "jeg tok noe behagelig. Driter i deg" Ikke bra som førsteintrykk. Folk gir instinktivt beng i deg i retur.

Anonymous poster hash: 02524...f91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er en av mine favorittbukser! det er vel nesten samme bukse, bare litt ulik fasong og mønster. den er kjempegod å gå i! synes det er fint med mønstrede bukser jeg.

Den du lenker til hadde mer fasong enn den som ble lenket til i HI. Den i HI så ut som en pysjbukse fordi den ikke hadde en fasong over seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mønsteret var fryktelig slitsomt for øynene, men ellers kan du godt bruke den ute i offentligheten så lenge du har "ordentlige" klær ellers - dvs ikke en sliten T-skjorte eller collegegenser. En ensfarget bluse vil f.eks. fungere godt til.



Anonymous poster hash: 71c54...c09
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noen ganger kler man seg opp for andre mennesker også, ja, det finnes klær for alle anledninger. Men å gå en rusletur rundt i byen, parken osv funker det helt fint med den buksen. Er foresten så mye forskjellig å se av påkledninger i byen ( i min verden blir byen Oslo) men uansett at jeg tror ikke Ts skiller seg særlig ut. Noen ganger er det helt ok å gå i noe skikkelig behagelig også. Kul bukse var det også, kjør på!



Anonymous poster hash: 8483e...123
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malanthor

Den så ut som noe HU BÆSSMOR kunne hatt på seg i sengen. :fnise:

Men by all means, hvis det er stilen din og du liker den så go for it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den går. Ikke min stil, men kan godt brukes med hvit topp og enkelt tilbehør. :)



Anonymous poster hash: 60bea...7cc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...