Gå til innhold

Huk i sommer?


Sommer2014

Anbefalte innlegg

Er det andre som nyter spenningen på naken-huk eller fjellene rundt paradisbukten?

Er selv en kjekk kar på 27 år som koset meg der i fjord men manglet noen å dele den med.

Er det et sted man kan komme i kontakt med damer som vil ha en "sol venn"?

Hvis det skulle være noen her inne f.eks så si ifra her eller på PM så kan vi slå av en prat :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nude-beachen på huk er digg ja. Jeg bruker å legge meg ned bak den hotteste dama så jeg har fri utsikt mot dåsa hennes. Så ligger jeg på magen med den bonern og titter inn i det herlige hullet hennes. Bruker også å lete frem mobilen så jeg får filmet med meg hjem noe runkemateriale.



Anonymous poster hash: 1a4d6...08c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huk er en nudiststrand, ikke en sexstrand. Håper noen anmelder deg for usømmelig opptreden.



Anonymous poster hash: 089ba...1f4
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Singelgut37

Tror dere har feil oppfatter konseptet med naken Strand her hehehe

Men klart der er jo masse perverse mennesker .. Jeg personelighet turd ikke dra en sånt plass med dagens telefoner og kamera .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke snakk om sex her da boys. TS spør om en venn å være på nudist strand med.

Legit det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange her som ikke har vært på naken-Huk tydeligvis.<br />Massevis med folk der om sommeren. Spesielt midt på dagen, i helgene og ferien selvsagt.<br />Er der nesten hver dag om sommeren, er 27 år, jente, og har ikke sett noen av disse "raringene" mange snakker om. Folk i alle aldre. Når alle er nakne, hvorfor skulle man glo da?<br /><br />Ekstremt praktisk. Sol? Bare ta Bygdøybussen ut. Bikini trenger ikke være med.<br />Noe tøy har du alltid med, som kan være underlag. Er du 27, får du alltid solkrem av noen. God sjanse til å bli kjent med nye folk også.<br /><br />Anbefaler alle å kaste klærne. Men gjør det selvsagt ikke i familieselskap,<br />grunnet rare oppfatninger. Før så gikk jeg litt omveier, når jeg så kjente der.<br />Nå sier jeg "Hei", og "er du her også?". Så blir det en liten prat.<br />Når vi treffes senere nevner ingen at vi traff hverandre på naken-Huk.<br />Har 4-5 jeg kan ringe nå, så man trenger ikke reise alene ut.<br /><br />Men det går fint det også.

Anonymous poster hash: 33bd7...d5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mange her som ikke har vært på naken-Huk tydeligvis.<br />Massevis med folk der om sommeren. Spesielt midt på dagen, i helgene og ferien selvsagt.<br />Er der nesten hver dag om sommeren, er 27 år, jente, og har ikke sett noen av disse "raringene" mange snakker om. Folk i alle aldre. Når alle er nakne, hvorfor skulle man glo da?<br /><br />Ekstremt praktisk. Sol? Bare ta Bygdøybussen ut. Bikini trenger ikke være med.<br />Noe tøy har du alltid med, som kan være underlag. Er du 27, får du alltid solkrem av noen. God sjanse til å bli kjent med nye folk også.<br /><br />Anbefaler alle å kaste klærne. Men gjør det selvsagt ikke i familieselskap,<br />grunnet rare oppfatninger. Før så gikk jeg litt omveier, når jeg så kjente der.<br />Nå sier jeg "Hei", og "er du her også?". Så blir det en liten prat.<br />Når vi treffes senere nevner ingen at vi traff hverandre på naken-Huk.<br />Har 4-5 jeg kan ringe nå, så man trenger ikke reise alene ut.<br /><br />Men det går fint det også.

Lyst på en til å dra ut ditt med i sommer? :)

Anonymous poster hash: ad61d...ed0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...