AnonymBruker Skrevet 3. august 2025 #21 Skrevet 3. august 2025 Joggebukse er jævli hot på menn. Enda bedre uten boxer😁 Folk som derimot går i turklær hele tiden forstår jeg ikke. Hot er det ivertfall ikke. Er du fjelltur når du lager middag hjemme, sitter på kontoret på jobb eller skal du bestige noen i senga ? Anonymkode: bdec5...f90
AnonymBruker Skrevet 3. august 2025 #22 Skrevet 3. august 2025 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Joggebukse er jævli hot på menn. Enda bedre uten boxer😁 Folk som derimot går i turklær hele tiden forstår jeg ikke. Hot er det ivertfall ikke. Er du fjelltur når du lager middag hjemme, sitter på kontoret på jobb eller skal du bestige noen i senga ? Anonymkode: bdec5...f90 Skal du trene i sofaen når du har på deg treningsbukse hjemme? Skal du trene på kjøkkenet når du står på kjøkkenet å lger mat i treningsbukse? Folk har på turklær av samme årsak som at folk har på treningsklær. Man syntes det er behagelig. Dama vet ikke at jeg syntes hun er på sitt deiligste i treningsbukse eller når hun subber rundt i min bokser. Tviler på hun syntes jeg er på mitt mest sexy når jeg går i treningsbukse, men det vet jeg ikke. Det er ikke for å være sexy jeg bruker det. Anonymkode: 90534...bc6
AnonymBruker Skrevet 3. august 2025 #23 Skrevet 3. august 2025 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Skal du trene i sofaen når du har på deg treningsbukse hjemme? Skal du trene på kjøkkenet når du står på kjøkkenet å lger mat i treningsbukse? Folk har på turklær av samme årsak som at folk har på treningsklær. Man syntes det er behagelig. Dama vet ikke at jeg syntes hun er på sitt deiligste i treningsbukse eller når hun subber rundt i min bokser. Tviler på hun syntes jeg er på mitt mest sexy når jeg går i treningsbukse, men det vet jeg ikke. Det er ikke for å være sexy jeg bruker det. Anonymkode: 90534...bc6 Joggebukse er ikke treningsbukse, men kosebukse. My opinion Følte du deg truffet ? Anonymkode: bdec5...f90
AnonymBruker Skrevet 3. august 2025 #24 Skrevet 3. august 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Joggebukse er ikke treningsbukse, men kosebukse. My opinion Følte du deg truffet ? Anonymkode: bdec5...f90 Nei jeg følte meg ikke truffet😂. Jeg syntes heller ikke turtøy er hverken fint eller sexy selv. Åpenbart er det mange som syntes turklær er behagelige «koseklær», på samme måte som du ser på joggebukser som «kosebukser». Ironien var at du ikke så kampesteinene du kastet i glasshuset ditt. Anonymkode: 90534...bc6
Sander33 Skrevet 4. august 2025 #25 Skrevet 4. august 2025 (endret) Joggebukse på jenter er dørgandes kjedelig. Tights er greia😍❤️❤️ Shorts og. Kjoler og😍 Endret 4. august 2025 av Sander33
Geojak Skrevet 4. august 2025 #26 Skrevet 4. august 2025 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Kommer vel an på joggebuksen. Hva definerer dere som joggebukse her? Anonymkode: f7086...3a3 De to øverste her anser jeg som sexy, til tross for jogge/kose bukse. Men ikke slik at jeg ville tenkt Wow sexy om jeg hadde sett de på gaten, men går hun slik hjemme, kan det fort innby til litt hyggelig kos 😉 De to nederste er også sexy synes nå jeg, selv om det kanskje ikke er "joggebukse" så kan det jo kategoriseres som treningstøy 🙂
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå