Gå til innhold

Fortell om ditt frieri!

Anbefalte innlegg

Gjest Vevila
Skrevet

Vet ikke om det er en tilsvarende tråd, men jeg tok sjansen :)

Som trådtittelen sier; fortell om hvordan du fridde/ble fridd til :D

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han hadde vært bortreist i 3 uker og vi savna hverandre fælt hehe. Han kom hjem med en stor bukett røde roser, han virket veldig nervøs og skalv litt... han begynte å fortelle hvor mye jeg betydde for han og hvor høyt han elsket meg og at tiden sammen var den beste i hans liv. Så gikk han ned på kne, ga meg rosene og åpna skjorta... og en SVÆR tatovering med navnet mitt kom til syne. Da hadde vi vært sammen i 6 måneder. I dag er vi lykkelig gift :)

Men jeg er blitt fridd til ved to tidligere tilfeller, en gang når jeg var yngre så fridde eksen gjennom bussjåførens mikrofon så alle i bussen hørte det. Det var haloween og vi var utkledd som sexy brud og hipp brudgom og var på vei til en haloween fest.

OGSÅ...var det en jeg var sammen med i 3 år, han fridde på ferie i utlandet. Det kunne blitt ganske romantisk hvis det ikke hadde vært for at han var full, snakka mye piss og var en drittsekk. Jeg satt å gråt på fortauet etter at jeg hadde fulgt ham hjem rett etter frieriet var over.... jepp ....

Anonymous poster hash: 61c64...bf1

• 9 måneder senere...
Skrevet

bump

Anonymous poster hash: e531f...b83
Skrevet

Han hadde vært bortreist i 3 uker og vi savna hverandre fælt hehe. Han kom hjem med en stor bukett røde roser, han virket veldig nervøs og skalv litt... han begynte å fortelle hvor mye jeg betydde for han og hvor høyt han elsket meg og at tiden sammen var den beste i hans liv. Så gikk han ned på kne, ga meg rosene og åpna skjorta... og en SVÆR tatovering med navnet mitt kom til syne. Da hadde vi vært sammen i 6 måneder. I dag er vi lykkelig gift :)

Men jeg er blitt fridd til ved to tidligere tilfeller, en gang når jeg var yngre så fridde eksen gjennom bussjåførens mikrofon så alle i bussen hørte det. Det var haloween og vi var utkledd som sexy brud og hipp brudgom og var på vei til en haloween fest.

OGSÅ...var det en jeg var sammen med i 3 år, han fridde på ferie i utlandet. Det kunne blitt ganske romantisk hvis det ikke hadde vært for at han var full, snakka mye piss og var en drittsekk. Jeg satt å gråt på fortauet etter at jeg hadde fulgt ham hjem rett etter frieriet var over.... jepp .... Anonymous poster hash: 61c64...bf1

Ååh, for et skjønt frieri! Sånn vil jeg også bli fridd til! :)

Skrevet

Ja det var veldig rørende! Nå er vi gift og har en sønn sammen :)

Anonymous poster hash: 61c64...bf1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...