AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #1 Skrevet 3. mai 2014 Jeg vurderer å lage meg en t-skjorte der det står MEN ARE DOGS og bilde av en bulldog. Syns det er kult! Men risikerer jeg å fornærme noen? Det er jo min mening, jeg står for det, og har min grunn til å synes at men are dogs. Anonymous poster hash: a89b1...c49
Gjest Offensive Pie Skrevet 3. mai 2014 #2 Skrevet 3. mai 2014 Jeg hadde himlet med øynene om jeg så deg på gata og tenkt mitt om dine overgeneraliseringsevner, men jeg tror ikke noen med fornuften i behold hadde blitt fornærmet. Det er deg selv du dummer ut. 7
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #3 Skrevet 3. mai 2014 Jeg hadde himlet med øynene om jeg så deg på gata og tenkt mitt om dine overgeneraliseringsevner, men jeg tror ikke noen med fornuften i behold hadde blitt fornærmet. Det er deg selv du dummer ut. Hvorfor mener du jeg dummer meg ut? Det er min mening og jeg står for det. Og jeg syns t-skjorta er kul. Anonymous poster hash: a89b1...c49
Gjest Kaffekrus Skrevet 3. mai 2014 #4 Skrevet 3. mai 2014 Jeg vurderer å lage meg en t-skjorte der det står MEN ARE DOGS og bilde av en bulldog. Syns det er kult! Men risikerer jeg å fornærme noen? Det er jo min mening, jeg står for det, og har min grunn til å synes at men are dogs. Anonymous poster hash: a89b1...c49 Jeg lurer på om du virkelig står for det siden du spør (på KG og som AB) om noen kommer til å bli fornærmet??!!??
Gjest Tris Skrevet 3. mai 2014 #5 Skrevet 3. mai 2014 Du burde finne den mest puslete eller styggeste hunden som finnes, alt ettersom hva det underliggende budskapet er. Enkelte menn kan sammenlignes med mannevonde hunder. Andre ikke.
Mkay Skrevet 3. mai 2014 #6 Skrevet 3. mai 2014 Tviler på at du kommer til å fornærme noen. Tror ikke så mange vil ta det seriøst. Har sett verre på gaten.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #8 Skrevet 3. mai 2014 Jeg ville tenkt at det var på tide å vokse opp. Hadde ikke blitt direkte fornærmet. Anonymous poster hash: 1dfc7...2c2
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #9 Skrevet 3. mai 2014 Ts, om du velger å gjøre det sånn, får du få deg et trykk av tilsvarende kvinnfolk på ryggen, slik at det blir balanse i generaliseringen. Anonymous poster hash: 2ca9a...00f 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #10 Skrevet 3. mai 2014 Jeg tenkte bare å få noen tilbakemeldinger. Skal jeg ha med bilde eller ikke? Anonymous poster hash: a89b1...c49
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #11 Skrevet 3. mai 2014 Ts, om du velger å gjøre det sånn, får du få deg et trykk av tilsvarende kvinnfolk på ryggen, slik at det blir balanse i generaliseringen. Anonymous poster hash: 2ca9a...00f Men damer har ikke ødelagt livet mitt på samme måte som menn. Anonymous poster hash: a89b1...c49
Gjest Malanthor Skrevet 3. mai 2014 #12 Skrevet 3. mai 2014 Så jeg er en pinglete bulldog eller gris?
Gjest Offensive Pie Skrevet 3. mai 2014 #13 Skrevet 3. mai 2014 Hvorfor mener du jeg dummer meg ut? Det er min mening og jeg står for det. Og jeg syns t-skjorta er kul. Anonymous poster hash: a89b1...c49 Generalisering av et helt kjønn basert på egne erfaringer lyser ikke akkurat av refleksjonsevne. Når man i tillegg velger å formidle sin egen manglende refleksjonsevne til hele verden ved å bokstavlig talt ha den på seg, så vil jeg tenke mitt, og synes du dummer deg ut. 2
MajorasMaske Skrevet 3. mai 2014 #14 Skrevet 3. mai 2014 (endret) Jeg har en T-skjorte som det står "Women are just pussies" og med et bilde av mange små søte kattunger under. Så det går opp i opp. Endret 3. mai 2014 av MajorasMaske
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #15 Skrevet 3. mai 2014 Så jeg er en pinglete bulldog eller gris? Vi er dessverre begge delene Anonymous poster hash: 1dfc7...2c2
Gjest Tris Skrevet 3. mai 2014 #16 Skrevet 3. mai 2014 Så jeg er en pinglete bulldog eller gris? Nei, du er søt.
Gjest Malanthor Skrevet 3. mai 2014 #17 Skrevet 3. mai 2014 Vi er dessverre begge delene Anonymous poster hash: 1dfc7...2c2 Hehe.Ikke noe galt med en generalisering så lenge det er inforstått at det faktisk er en generalisering. Blir for dumt når folk bare slenger ut ting som "Alle menn er svin" eller "alle kvinner er horer" og lignende. Jeg håper ikke TS ser det på denne måten. Når det er sagt når jeg nå tenker på det så er jo hunder lojale kompanjonger, de spiser og driter og har seg, joda jeg ser den og men alt i alt så synes jeg ikke hunder har noen spesielt negative kvaliteter. Så greit jeg kan godt være en hund. Men gjerne en litt intelligent rase da. 1
Gjest Malanthor Skrevet 3. mai 2014 #18 Skrevet 3. mai 2014 Nei, du er søt. Takk takk. Det var hyggelig sagt.
Gjest Tris Skrevet 3. mai 2014 #19 Skrevet 3. mai 2014 Takk takk. Det var hyggelig sagt. Bare hyggelig
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #20 Skrevet 3. mai 2014 Søk dekning. Flørting pågår! Anonymous poster hash: 2ca9a...00f 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå