Gå til innhold

Salg via nett.


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Med planer om å tenke ny jobb, så kunne jeg tenke meg salg.

Også via nett. Hva koster det? Og hva koster det å få laget en proff side med bilder osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kor mykje kostar ein bil? Prisen vil nok variere mykje, alt etter kva funksjopnar du vil ha og kor profesjonelle utviklarane er - det er mykje rart ute og går òg, så be om å få sjå døme på det dei har laga, når du tek kontakt.

Men altså, skal du ha handlevogn? Skal folk bestille og få på postoppkrav, eller skal dei kunna betala med kort?

I tillegg til kostnadane til å lage (og vedlikehalda?) sidene, kjem kostnadar til serverplass, domene, kanskje bank (veit ikkje korleis du vil ordna med betaling, og kva gebyr evt. bankane vil ta.) Og sikkert meir eg ikkje kjem på no.

Mange valg, og mange nivå du kan leggja deg på - og prisen vil jo variere alt etter som.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo mulig å begynne i det små.

Hvis du kan lage ( eller få noen til å lage) en enkel side med bilder og tekst, så er det jo fortsatt mulig å bestille via e-post, fax og telefon.

Hvis det går bra med salget, så kan du kanskje bruke mer tid og penger på å få opp en skikkelig nettbutikk. Slike ting koster en del penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...