AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #1 Skrevet 3. mai 2014 Har du noen gang hatt sex iført stay-ups? Har vært ute og shoppet med typen, og da fikk han meg til å kjøpe med et par stay-ups fordi "det var alle gutters drøm å ha sex med dama i stay-ups.."..? Anonymous poster hash: f14dd...5f7
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #2 Skrevet 3. mai 2014 jeg har brukt det, det var ganske sexy å ha dem på unde akten. føler meg generelt sett sexyer med stay ups enn strømpebukse. Anonymous poster hash: c03a3...a6d
Gjest Lille-pus Skrevet 3. mai 2014 #3 Skrevet 3. mai 2014 Har du noen gang hatt sex iført stay-ups? Har vært ute og shoppet med typen, og da fikk han meg til å kjøpe med et par stay-ups fordi "det var alle gutters drøm å ha sex med dama i stay-ups.."..? Anonymous poster hash: f14dd...5f7 Jepp. 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #4 Skrevet 3. mai 2014 Det har jeg mange ganger! Mannen min elsker det, og jeg synes også det er sexy! vinn vinn! Anonymous poster hash: f14dd...5f7
Gjest Coolaid Skrevet 3. mai 2014 #5 Skrevet 3. mai 2014 Har du noen gang hatt sex iført stay-ups? Har vært ute og shoppet med typen, og da fikk han meg til å kjøpe med et par stay-ups fordi "det var alle gutters drøm å ha sex med dama i stay-ups.."..? Anonymous poster hash: f14dd...5f7 Ja det er noe de fleste gutter og menn tenner på. Men stayups er på en god andreplass. Nylon strømper med hofteholder tar førsteplassen. Og ja, behold hælene på.
Stocking lover Skrevet 3. mai 2014 #6 Skrevet 3. mai 2014 Ja det er noe de fleste gutter og menn tenner på. Men stayups er på en god andreplass. Nylon strømper med hofteholder tar førsteplassen. Og ja, behold hælene på. Helt enig. Deilig å kjenne nylonstrømpene mot huden mens vi gjør det! Ludmila
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #7 Skrevet 4. mai 2014 Har du noen gang hatt sex iført stay-ups? Har vært ute og shoppet med typen, og da fikk han meg til å kjøpe med et par stay-ups fordi "det var alle gutters drøm å ha sex med dama i stay-ups.."..? Anonymous poster hash: f14dd...5f7 Jepp! Senest i går kveld! Anonymous poster hash: f14dd...5f7
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #9 Skrevet 4. mai 2014 Ja det har jeg, dama har ønsket at jeg skal ha det på noen ganger. Høres kanskje litt rart ut at en gutt skal ha det på seg, men jeg liker det. Kanskje det har noe med rollebytte å gjøre.. Veldig tennende, anbefaler alle å prøve dette. Anonymous poster hash: 20099...968
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #10 Skrevet 4. mai 2014 Jeg har innimellom sex med ei dame på jobben, og hu bruker stayups under kjoler og skjørt. Dritsexy!! Anonymous poster hash: f14dd...5f7 1
Gjest Lille-pus Skrevet 4. mai 2014 #11 Skrevet 4. mai 2014 Ja det er noe de fleste gutter og menn tenner på. Men stayups er på en god andreplass. Nylon strømper med hofteholder tar førsteplassen. Og ja, behold hælene på. Stemmer ikke så galt det du sier nei... Poenget om hælene stemmer.... alltid. Er strømper/hold-ups del av hans tenningsmønster så kan du på generell basis ta for gitt at du bør ha et par sky high spikes som passer føttene dine... og du kan glemme å ta dem av 1
Gjest Coolaid Skrevet 4. mai 2014 #12 Skrevet 4. mai 2014 Kvinnekroppen får en fantastisk flott holdning når den får på seg et par høye hæler. Å sette en kvinne opp på en slik pidestall blir aldri feil.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #13 Skrevet 4. mai 2014 Det har hendt ja... både med stay-ups og hæler... faktisk litt pirrende! Godt når han koser med beina da... ;-)Anonymous poster hash: 4d0b7...7c6 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #14 Skrevet 4. mai 2014 Hva er vitsen med det da? Skal mannen beholde sokkene og skoene på også? Anonymous poster hash: 55226...8a9
Gjest Lille-pus Skrevet 4. mai 2014 #15 Skrevet 4. mai 2014 Hva er vitsen med det da? Skal mannen beholde sokkene og skoene på også?Anonymous poster hash: 55226...8a9 Uansett om du er kvinne eller mann, jente eller gutt, under AB: Det har veldig mye å gjøre med tenningsmønster. Noen synes strømper og høye stiletter er det mest sexy de kan tenke seg, og tenner ekstra av det. - det er vitsen. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå