Gå til innhold

Dusjer dere først?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når dere har vært ute på byen og blitt med noen hjem/tatt med noen hjem. Dusjer dere før sex da?

Jeg føler meg ikke så fresh etter en kveld på byen. Har ikke lyst til at han skal gå ned på meg når jeg har discofitte. Skulle gjerne vasket meg litt først.

Og jeg vet ikke om jeg har såå lyst til å gå ned på han uten at han har vasket seg etter en kveld på byen.

Tenker dere på sånt? Dusjer dere? Eller er det bare rett til sengs uten å bry seg om noe av det?

Anonymous poster hash: 72d36...1fd
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg går ikke ned på ONS.
Og når jeg først har med meg noen hjem fra byn er det vel egentlig lidenskap og sex som er fokust. Ikke "du jeg skal bare ta meg en dusj, fikse sminken og pusse tennene jeg. Bare legg deg i mens, jeg kommer om 40 minutter"

Anonymous poster hash: c913a...850
  • Liker 4
Skrevet

Jeg går ikke ned på ONS.

Og når jeg først har med meg noen hjem fra byn er det vel egentlig lidenskap og sex som er fokust. Ikke "du jeg skal bare ta meg en dusj, fikse sminken og pusse tennene jeg. Bare legg deg i mens, jeg kommer om 40 minutter"

Lidenskapelig sex med ons? :fnise:

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

"Discofitte?!?" :skratte:

Anonymous poster hash: 47c29...dbf
  • Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Liker også helst å være ren, og jeg tar derfor med meg gutten i dusjen, og så begynner vi gjerne der ;-).

Anonymous poster hash: 05afd...10e
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er jo en lidenskap og kåtskap som ligger til grunn for at man tar med/blir med noen hjem er det ikke?

• Liker 3
Skrevet

Ja, det er jo en lidenskap og kåtskap som ligger til grunn for at man tar med/blir med noen hjem er det ikke?

Kåtskap, kanskje. Men noe lidenskap har jeg aldri opplevd med et ons.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan noen forklare meg hva discofitte er for noe?

Anonymous poster hash: e98d4...96f
Skrevet

Kan noen forklare meg hva discofitte er for noe?

Anonymous poster hash: e98d4...96f

Svett discomus! Aldri hørt om? Det kalles det når man blir klam i hakket etter en kveld og mye dansing på byen.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg går ikke ned på ONS.

For meg er oralsex en del av pakken. Jeg går gjerne ned på et ONS, men ser helst at han vasker seg først. Når man er ute på byen, så er man jo gjerne på do mange ganger i løpet av en kveld, kanskje danser, blir trangt og svett nedentil. Frister ikke å ha det i munnen etterpå da.

Snakker ikke om å være lenge på badet heller. Trenger ikke ta mer enn et par minutter.

Gjest HarryDotter
Skrevet

Svett discomus! Aldri hørt om? Det kalles det når man blir klam i hakket etter en kveld og mye dansing på byen.

:skratte::fnise: :fnise:

Den fikk du frem bra!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

:skratte::fnise: :fnise:

Den fikk du frem bra!

Hun har nok hatt mye "discomus" opp gjennom årene.. :fnise:

Anonymous poster hash: 73713...f8e

AnonymBruker
Skrevet

Æsj jeg går aldri ned på en "partymus" :S Ikke vet jeg hvor den har hvert. Greit å være sikker!

Anonymous poster hash: a1fe5...d59

AnonymBruker
Skrevet

Fler som vil svare på det jeg faktisk lurer på?:)

-TS

AnonymBruker
Skrevet

Går ikke ned på ons, og lar ikke ons gå ned på meg. føler jeg meg veldig ekkel prøver jeg å få skylt med litt vann eller tørker med en intimserviett:) har aldri møtt på en ekkel diskokuk, heldigvis;)

Anonymous poster hash: b74b8...28d
Gjest Leo Nardo
Skrevet

Har aldri opplevd at jenter ikke gir meg oralsex og jeg gir det som regel i retur.

Men jeg må innrømme at jeg setter pris på hygiene og jeg sier alltid, "Du kan låne dusjen om du vil."

Ser på det som en selvfølge å være ren før sex og forventer det samme fra min partner, men innser at det er mye discofitte ute og går, skjønt jeg aldri har opplevd noen store problemer.

:)

Hva mener du?

AnonymBruker
Skrevet

For meg er oralsex en del av pakken. Jeg går gjerne ned på et ONS, men ser helst at han vasker seg først. Når man er ute på byen, så er man jo gjerne på do mange ganger i løpet av en kveld, kanskje danser, blir trangt og svett nedentil. Frister ikke å ha det i munnen etterpå da.

Snakker ikke om å være lenge på badet heller. Trenger ikke ta mer enn et par minutter.

Blir gjerne en del fising og smådriting også. Så det er best å vaske seg ja.

Anonymous poster hash: 3c9fd...1b1

Skrevet

Blir jeg med noen hjem er jeg litt for full og alt for kåt til å fungere normalt. Går nærmest rent på instinkt, så nei, dusj er ikke i tankene mine. Oralt er dog sjeldent et tema da det egentlig kun er ren inn-ut sex jeg fokuserer på på denne tiden av døgnet. Og kondom. Heldigvis flink med kondom. Stemningen har alltid vært god dagen derpå med de jeg har vært med hjem, og sex aktuelt. Da har vi starta i dusjen.

AnonymBruker
Skrevet

Våtservietter :) Og en ren truse i veska.

Anonymous poster hash: 5517b...8e1
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg kjæreste, så dette med ons er jo ikke aktuelt for meg.

Men, jeg pleier alltid å "freshe" meg opp før vi har sex. Om det er en dusj eller en vask over alle private deler. Dette gjør jeg pga hygiene, og mener at det er til begges interesse at man, etter beste evne, ivaretar god personlig hygiene. Her er kjæresten like flink som meg, noe jeg selvfølgelig setter pris på. For meg er det bare naturlig å være opptatt av hygiene, særlig når man skal være intime med et annet menneske ;)

Anonymous poster hash: 7f3d0...9b0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...