Gå til innhold

Kesam med limesmak

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har ikke sett denne kesamen noe sted, jeg? Og jeg pleier å tråle meieriavdelingen etter nye godbiter :P Noen som vet hvor man får kjøpt det sentralt i Oslo?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke sett denne kesamen noe sted, jeg? Og jeg pleier å tråle meieriavdelingen etter nye godbiter :P Noen som vet hvor man får kjøpt det sentralt i Oslo?

Jeg har sett den på meny og rimi butikker. Sentralt i Oslo kan du jo prøve Rimi på Oslo S.

Skrevet

Jeg har sett den på meny og rimi butikker. Sentralt i Oslo kan du jo prøve Rimi på Oslo S.

Takk, skal sjekke der :)

Skrevet

Jeg synes den er fantastisk god! Har aldri vært en stor fan av kesam, synes vanilje-kesam er helt ok men denne likte jeg veldig godt.

Meny har den i sortimentet, og jeg tror det er 30% på alle typer kesam på Meny denne uken. Det er hvertfall tilbud på alle typer kesam, men usikker på hvor mye. :)

AnonymBruker
Skrevet

Den smaker jo helt likt som skyr med sitron.. Blir ikke gjenkjøp.

Anonymous poster hash: 42895...dcd

AnonymBruker
Skrevet

rimi på oslo s :)

Anonymous poster hash: 031fc...897

Skrevet

Jeg synes den er fantastisk god! Har aldri vært en stor fan av kesam, synes vanilje-kesam er helt ok men denne likte jeg veldig godt.

Meny har den i sortimentet, og jeg tror det er 30% på alle typer kesam på Meny denne uken. Det er hvertfall tilbud på alle typer kesam, men usikker på hvor mye. :)

rimi på oslo s :)

Anonymous poster hash: 031fc...897

Ah, takk! Får komme meg innom Meny eller Rimi i løpet av uken :D

Gjest crazycatlady
Skrevet

Nå har jeg også smakt den og den smakte himmelsk sammen med jordbær! Håper den kommer i mager variant også! :D

• Liker 1
  • 3 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Den smaker jo helt likt som skyr med sitron.. Blir ikke gjenkjøp.

Anonymous poster hash: 42895...dcd

Jeg vil gjerne avkrefte dette :fnise: jeg liker ikke skyr, men elsker kesam med lime.

Anonymous poster hash: f888a...e38

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...