Berit Skrevet 10. mai 2014 #21 Skrevet 10. mai 2014 Hvorfor ikke heller kjøpe naturell kesam og så blande presset lime oppi? Istedenfor å kjøpe vaniljekesam har jeg heller kjøpt naturell kesam og tatt vaniljepulver i. Veldig godt, og vet hva som er i. 2
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2014 #22 Skrevet 10. mai 2014 Hvorfor ikke heller kjøpe naturell kesam og så blande presset lime oppi? Istedenfor å kjøpe vaniljekesam har jeg heller kjøpt naturell kesam og tatt vaniljepulver i. Veldig godt, og vet hva som er i. Det hadde ikke blitt samme smak Anonymous poster hash: 3d96b...697 3
Berit Skrevet 10. mai 2014 #23 Skrevet 10. mai 2014 Det hadde ikke blitt samme smakAnonymous poster hash: 3d96b...697 Nei, det hadde nok ikke det. Kesam og vaniljepulver vet jeg er kjempe godt, men smaker jo ikke det samme som kesam med vanilje som er mye søtere og kunstigere smak. Mulig de fleste hadde likt den ferdigkjøpte. Kesam med limesmak har jeg ikke smakt. Men kan tenke meg at den har en del aroma, sukker og tilsetninger som gjør at mange synes den er deilig på smak. 4
Gjest Inggolf Skrevet 10. mai 2014 #24 Skrevet 10. mai 2014 Tror dere at den er god sammen noe annet enn frukt og bær?
Gjest Inggolf Skrevet 10. mai 2014 #25 Skrevet 10. mai 2014 Nei, det hadde nok ikke det. Kesam og vaniljepulver vet jeg er kjempe godt, men smaker jo ikke det samme som kesam med vanilje som er mye søtere og kunstigere smak. Mulig de fleste hadde likt den ferdigkjøpte. Kesam med limesmak har jeg ikke smakt. Men kan tenke meg at den har en del aroma, sukker og tilsetninger som gjør at mange synes den er deilig på smak. Det går nok bra! Jeg vil tro at folk flest får i seg verre ting enn kesam-variantene med smak. Det virker ganske så slitsomt å være sååå opptatt av disse fæle tilsetningsstoffene og andre grusomheter som kanskje kan gjemme seg i slike produkter...Spesielt i noe som kesam, som bare er.....kesam 6
Berit Skrevet 11. mai 2014 #26 Skrevet 11. mai 2014 Det går nok bra! Jeg vil tro at folk flest får i seg verre ting enn kesam-variantene med smak. Det virker ganske så slitsomt å være sååå opptatt av disse fæle tilsetningsstoffene og andre grusomheter som kanskje kan gjemme seg i slike produkter...Spesielt i noe som kesam, som bare er.....kesam Ja, det har du rett i
venus_ Skrevet 15. mai 2014 #27 Skrevet 15. mai 2014 Dere som har smakt den, hvordan tror dere den passer som fyll på pavlova?
Gjest Blubberella Skrevet 15. mai 2014 #28 Skrevet 15. mai 2014 Dette hørtes skummelt ut. Jeg elsker sånn sitronfromasj-aktig smak så dette kan fort bli en litt for stor favoritt
Gjest Pheel Skrevet 15. mai 2014 #29 Skrevet 15. mai 2014 Det går nok bra! Jeg vil tro at folk flest får i seg verre ting enn kesam-variantene med smak. Det virker ganske så slitsomt å være sååå opptatt av disse fæle tilsetningsstoffene og andre grusomheter som kanskje kan gjemme seg i slike produkter...Spesielt i noe som kesam, som bare er.....kesam Men flere klagde jo på at den er så dyr, og hadde vel sikkert blitt billigere og? Jeg prøver selv å lage ting jeg kan isteden for å kjøpe alt ferdiglaget, både for å spare penger og fordi det ofte er mye sunnere, og synes det med å presse lime i hørtes ut som et godt tips å teste ut, jeg.
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #30 Skrevet 16. mai 2014 Dere som har smakt den, hvordan tror dere den passer som fyll på pavlova? Dette lurer jeg litt på også, vurderer om jeg skal blande inn litt i kremen...Anonymous poster hash: 3d96b...697
Gjest Sabrina Skrevet 16. mai 2014 #31 Skrevet 16. mai 2014 Jeg hadde den sammen med pannekaker og jordbær tidligere i kveld. Anbefales!
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #33 Skrevet 16. mai 2014 Det er limejuice, sukker og fruktose i den, så skal man få til samme smak hjemme med lettkesam må det nok noe søtning til også. Jeg gidder sjelden å kjøpe så spesialiserte produkter, men spiser gjerne jordbær med lime presset over og lettkesam til. VELDIG gjerne. Nå er jeg fysen... Anonymous poster hash: 7aad2...b18
Nuttery Skrevet 16. mai 2014 #34 Skrevet 16. mai 2014 Den er FANTASTISK Syntes den smakte skikkelig lime, og ikke noe kunstige greier... Må jo være noe søtning i den og, da.. Spiste den som yoghurt jeg..
pinar Skrevet 16. mai 2014 #35 Skrevet 16. mai 2014 Dere som har smakt den, hvordan tror dere den passer som fyll på pavlova? Jeg har ikke prøvd, men innbiller meg at det blir bra! Litt friskere vri enn med vanilje. (Jeg hadde denne kesamen som topping i jordbær smoothie idag, ble bra). Ja, hehe jeg kan og spsie den som yoghurt, veldig god alene. 1
Fortunatus Skrevet 17. mai 2014 #36 Skrevet 17. mai 2014 Jeg blandet inn 2-3 ss i krem på pavlovaen i dag, og det ble utrolig godt :-) alle syntes fen var veldig god! 2
murray Skrevet 18. mai 2014 #37 Skrevet 18. mai 2014 Jeg syntes den smakte kunstig, holder meg til vaniljeversjonen 1
venus_ Skrevet 19. mai 2014 #38 Skrevet 19. mai 2014 Jeg prøvde den på pavlova i dag. Et lite lag av den etterfulgt av et lag vaniljekrem, og blåbær på toppen. Fantastisk godt! Jeg syntes den smakte kunstig, holder meg til vaniljeversjonen Synes den smakte Fox jeg
pinar Skrevet 19. mai 2014 #40 Skrevet 19. mai 2014 Jeg prøvde faktisk nå å skvise lime over naturell yoghurt, og det veldig godt det også. Hvorfor har jeg ikke tenkt på det før!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå