Gå til innhold

Kesam med limesmak

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvorfor ikke heller kjøpe naturell kesam og så blande presset lime oppi?

Istedenfor å kjøpe vaniljekesam har jeg heller kjøpt naturell kesam og tatt vaniljepulver i. Veldig godt, og vet hva som er i.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ikke heller kjøpe naturell kesam og så blande presset lime oppi?

Istedenfor å kjøpe vaniljekesam har jeg heller kjøpt naturell kesam og tatt vaniljepulver i. Veldig godt, og vet hva som er i.

Det hadde ikke blitt samme smak

Anonymous poster hash: 3d96b...697

• Liker 3
Skrevet

Det hadde ikke blitt samme smak

Nei, det hadde nok ikke det. Kesam og vaniljepulver vet jeg er kjempe godt, men smaker jo ikke det samme som kesam med vanilje som er mye søtere og kunstigere smak. Mulig de fleste hadde likt den ferdigkjøpte.

Kesam med limesmak har jeg ikke smakt. Men kan tenke meg at den har en del aroma, sukker og tilsetninger som gjør at mange synes den er deilig på smak.

• Liker 4
Gjest Inggolf
Skrevet

Tror dere at den er god sammen noe annet enn frukt og bær?

Gjest Inggolf
Skrevet

Nei, det hadde nok ikke det. Kesam og vaniljepulver vet jeg er kjempe godt, men smaker jo ikke det samme som kesam med vanilje som er mye søtere og kunstigere smak. Mulig de fleste hadde likt den ferdigkjøpte.

Kesam med limesmak har jeg ikke smakt. Men kan tenke meg at den har en del aroma, sukker og tilsetninger som gjør at mange synes den er deilig på smak.

Det går nok bra! Jeg vil tro at folk flest får i seg verre ting enn kesam-variantene med smak. Det virker ganske så slitsomt å være sååå opptatt av disse fæle tilsetningsstoffene og andre grusomheter som kanskje kan gjemme seg i slike produkter...Spesielt i noe som kesam, som bare er.....kesam :vetikke:

• Liker 6
Skrevet

Det går nok bra! Jeg vil tro at folk flest får i seg verre ting enn kesam-variantene med smak. Det virker ganske så slitsomt å være sååå opptatt av disse fæle tilsetningsstoffene og andre grusomheter som kanskje kan gjemme seg i slike produkter...Spesielt i noe som kesam, som bare er.....kesam :vetikke:

Ja, det har du rett i :)

Skrevet

Dere som har smakt den, hvordan tror dere den passer som fyll på pavlova?

Gjest Blubberella
Skrevet

Dette hørtes skummelt ut. Jeg elsker sånn sitronfromasj-aktig smak så dette kan fort bli en litt for stor favoritt :plystre:

Gjest Pheel
Skrevet

Men flere klagde jo på at den er så dyr, og hadde vel sikkert blitt billigere og?

Jeg prøver selv å lage ting jeg kan isteden for å kjøpe alt ferdiglaget, både for å spare penger og fordi det ofte er mye sunnere, og synes det med å presse lime i hørtes ut som et godt tips å teste ut, jeg.

AnonymBruker
Skrevet

Dette lurer jeg litt på også, vurderer om jeg skal blande inn litt i kremen...

Gjest Sabrina
Skrevet

Jeg hadde den sammen med pannekaker og jordbær tidligere i kveld. Anbefales! :)

Skrevet

Den er kjempe god!

AnonymBruker
Skrevet

Det er limejuice, sukker og fruktose i den, så skal man få til samme smak hjemme med lettkesam må det nok noe søtning til også. Jeg gidder sjelden å kjøpe så spesialiserte produkter, men spiser gjerne jordbær med lime presset over og lettkesam til. VELDIG gjerne. Nå er jeg fysen...

Anonymous poster hash: 7aad2...b18
Skrevet

Den er FANTASTISK :laugh: Syntes den smakte skikkelig lime, og ikke noe kunstige greier... Må jo være noe søtning i den og, da..

Spiste den som yoghurt jeg..

Skrevet

Jeg har ikke prøvd, men innbiller meg at det blir bra! Litt friskere vri enn med vanilje. (Jeg hadde denne kesamen som topping i jordbær smoothie idag, ble bra).

Ja, hehe jeg kan og spsie den som yoghurt, veldig god alene.

• Liker 1
Skrevet

Jeg blandet inn 2-3 ss i krem på pavlovaen i dag, og det ble utrolig godt :-) alle syntes fen var veldig god!

• Liker 2
Skrevet

Jeg syntes den smakte kunstig, holder meg til vaniljeversjonen :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg prøvde den på pavlova i dag. Et lite lag av den etterfulgt av et lag vaniljekrem, og blåbær på toppen. Fantastisk godt!

Jeg syntes den smakte kunstig, holder meg til vaniljeversjonen :)

Synes den smakte Fox jeg :P

Skrevet

Veldig god sammen med blåbær og.

Skrevet

Jeg prøvde faktisk nå å skvise lime over naturell yoghurt, og det veldig godt det også. Hvorfor har jeg ikke tenkt på det før!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...