Madelene B Skrevet 2. mai 2014 #1 Skrevet 2. mai 2014 Hallo! Om 5 dager blir det tur til Tyrkia(Alanya). Det jeg lurer på er om noen har noen gode tips om hva vi kan gjøre? Vi skal være der i 14 dager, og vi vil ikke bruke alle disse dagene kun på bading. Så, noen som har noen tips?
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #2 Skrevet 2. mai 2014 Hadde leid en bil og dratt litt rundt i Tyrkia. Hva med Pamukkale? Er også noen fine fossefall i Manavgat. Skal du være i Alanya hele tiden har jeg ikke så mange forslag annet enn å ta en tur opp på borgen, dra på båtturer, sole deg/bade og spise. Det er stort sett det man gjør der. Eventuelt telle antall fake varer du ser, da har du nok å drive med. Kan jeg spørre hvorfor du skal til Tyrkia? Anonymous poster hash: ea514...226
Madelene B Skrevet 2. mai 2014 Forfatter #3 Skrevet 2. mai 2014 Hvorfor jeg skal til Tyrkia? Eh, hvorfor ikke? Det er et fint land, flott natur, det er billig og jeg har ei venninne der nede. Maten og de innpåslitne mannfolkene er ikke så mye å skryte av da....
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #4 Skrevet 2. mai 2014 Det er så mange andre steder man kan dra, som er 1000 ganger bedre enn Tyrkia. Men hvis du skal på billig chartertur, så anbefaler jeg Hellas i stedet for Tyrkia. I Hellas er det faktisk fint, kjempegod mat, ikke i nærheten så innpåslitne folk og det er billig. Ha det i bakhodet til neste gang Anonymous poster hash: ea514...226
Anglofil Skrevet 2. mai 2014 #5 Skrevet 2. mai 2014 Det er så mange andre steder man kan dra, som er 1000 ganger bedre enn Tyrkia. Men hvis du skal på billig chartertur, så anbefaler jeg Hellas i stedet for Tyrkia. I Hellas er det faktisk fint, kjempegod mat, ikke i nærheten så innpåslitne folk og det er billig. Ha det i bakhodet til neste gang Anonymous poster hash: ea514...226 Nåvel. Det er jo hva du gjør det til også. Selv er jeg veldig glad i Tyrkia, ikke bare fordi det er billig eller er et typisk sted å reise for å få litt sol, men jeg synes maten er veldig god og kulturen er spennende. Jeg har nå vært fire ganger i Tyrkia, snart fem. Og jeg synes ikke de er så innpåslitne, det kommer litt an på hvor du reiser. Selv synes jeg Marmaris var et slitsomt sted, Alanya og Side ikke i det hele tatt. Forøvrig må jeg bare si det at Hellas må vel være noe av det mest kjedelige landet jeg kan reise til, men så fenger verken kulturen eller maten meg i særlig grad heller. Og jeg synes egentlig grekerne mye er slitsomme enn tyrkere, men dog på en annen måte. De virker rett og slett litt gretne, og de gjorde ikke særlig godt inntrykk sist jeg var i Hellas (har vært i Hellas 3 ganger). Med andre ord: hver sin smak. TS: Jeg anbefaler å besøke Pamukkale og Manavgat. Ellers har de mye god mat, min favoritt er Pide. Mvh Yvonne 3
Madelene B Skrevet 3. mai 2014 Forfatter #6 Skrevet 3. mai 2014 Det er så mange andre steder man kan dra, som er 1000 ganger bedre enn Tyrkia. Men hvis du skal på billig chartertur, så anbefaler jeg Hellas i stedet for Tyrkia. I Hellas er det faktisk fint, kjempegod mat, ikke i nærheten så innpåslitne folk og det er billig. Ha det i bakhodet til neste gang Anonymous poster hash: ea514...226 Hm, jeg har vært i Hellas 3 ganger. Azorene 1, Tyrkia 2, Spania 4-5... Så jeg må at Tyrkia er en meget bra plass. Eneste som ikke er så gøy der nede, er mannfolk som prøver å få seg noe, bare man går forbi eller ser på de. Eneste jeg lurte på, var om det var noen som hadde tips til hva vi kan gjøre der nede, da vi har vært der før, men mesteparten av tiden gikk på å bade.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå