Gå til innhold

Kåt hele tiden


Maskulin

Anbefalte innlegg

Jeg er en voksen mann som går rundt og er kåt nesten hele tiden. Fantaserer om å vise meg kåt for andre og være kåt sammen. Både på nett og i rl. Har sambo og prøver å ta meg sammen men det er ikke så lett. Noen andre som har det slik, og hvordan løser dere dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Få dæ ett ligg



Anonymous poster hash: 23b49...4e5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd å ha sex?



Anonymous poster hash: 06c4a...010
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha sex med damen din vel ? :vetikke:



Anonymous poster hash: 10dcf...8f8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kanskje de har sex hele tiden, og dama blir lei av at han er så kåt hele tiden? At hun ikke vil ha sex, men det vil han siden han alltid er kåt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kanskje de har sex hele tiden, og dama blir lei av at han er så kåt hele tiden? At hun ikke vil ha sex, men det vil han siden han alltid er kåt.

Det er akkurat det som er problemet Hun vil ha sex, men ikke på langt nær så ofte som meg....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er akkurat det som er problemet Hun vil ha sex, men ikke på langt nær så ofte som meg....

Hvor ofte (eller sjeldent) er "ikke på langt nær så ofte som meg"?

Altså, om dette er snakk om en partner med lav sexlyst som vil sjelden, så er det beste tipset å finne seg en partner med tilnærmet lik sexlyst som deg selv, men dersom damen vil ha sex med normal frekvens (daglig/annenhver dag) og det fremdeles er altfor lite, så vil jo utvalget damer som over tid ønsker "nok" sex være såpass lite at du bør finne en annen løsning.

Anonymous poster hash: 222dd...175

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme sak her, bare at jeg er kvinne -,- mannen er lat i sexfronten og er dessuten helt ferdig etter sin orgasme, mens jeg vil bare komme,komme og komme. Litt kjedelig at han ikke klarer å ha sex mer enn en gang om dagen, og de fleste dagene i uken er han for sliten. Jeg er da sliten jeg også men aldri sliten på sex.



Anonymous poster hash: d5839...de8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ofte (eller sjeldent) er "ikke på langt nær så ofte som meg"?

Altså, om dette er snakk om en partner med lav sexlyst som vil sjelden, så er det beste tipset å finne seg en partner med tilnærmet lik sexlyst som deg selv, men dersom damen vil ha sex med normal frekvens (daglig/annenhver dag) og det fremdeles er altfor lite, så vil jo utvalget damer som over tid ønsker "nok" sex være såpass lite at du bør finne en annen løsning.

Anonymous poster hash: 222dd...175

Det varierer, av og til annen hver dag, av og til flere ganger om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme sak her, bare at jeg er kvinne -,- mannen er lat i sexfronten og er dessuten helt ferdig etter sin orgasme, mens jeg vil bare komme,komme og komme. Litt kjedelig at han ikke klarer å ha sex mer enn en gang om dagen, og de fleste dagene i uken er han for sliten. Jeg er da sliten jeg også men aldri sliten på sex.

Anonymous poster hash: d5839...de8

Jeg vil gjerne prøve nye ting også, og kan holde på LENGE, men ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Barbara? :P

Hehe, er vel ikke helt der jeg da, bruker heller oljer. Problem om jeg blir kåt på litt "upassende" steder også da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, er vel ikke helt der jeg da, bruker heller oljer. Problem om jeg blir kåt på litt "upassende" steder også da...

Haha, betyr vel bare at du får deg for lite. Sett dama di på "plass" ! ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikkeno stress å dra fram en oppblåsbar dukke på jobbem? Når de andre drar fram sigaretter og tar seg en røykepause, kam vel du dra frem Barbara og ta deg en pulepause?

;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Haha, betyr vel bare at du får deg for lite. Sett dama di på "plass" ! ;P

Hvordan da mener du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikkeno stress å dra fram en oppblåsbar dukke på jobbem? Når de andre drar fram sigaretter og tar seg en røykepause, kam vel du dra frem Barbara og ta deg en pulepause?

;)

Hehe, må gjøre slikt i hemmelighet jeg på jobben min ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan da mener du?

Vet ikke jeg?

Ta henne i armen og si "Kom, nå skal vi knulle?" :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne prøve nye ting også, og kan holde på LENGE, men ...

Det er ikke det at jeg vil holde på så altfor lenge for een orgasme, men jeg skulle ønske mannen kunne få multiorgasmer, holde på lenge, sånn orgasme etter orgasme og ikke minst kunne ha kjappiser rundt flere gangen om dagen. Kanskje jeg er litt "nymfo". Det går jo utover forholdet våres når jeg har såpass stor sexappetitt. Føler nesten at det er meg det er noe galt med (?) :wow:

Anonymous poster hash: d5839...de8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...