Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sikkert veldig morsomt for noen å hoppe i havet og utfordre andre.

Nå har en facevenn lagt ut video der hun hopper i havet, og utfordrer bla meg. Hun sier alle navnene, og står også under bildet.

Syns det er frekt. Ikke vil jeg, og ikke kan jeg gå i havet med helsen jeg har.

Dessuten er jeg skyldig vedk en flaske vin om jeg ikke gjør det og utfordrer andre.

Ikke har jeg råd til vin heller.

Smakløst og frekt

Anonymous poster hash: cea1a...cc0
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har observert denne jeg også, men da var det snakk om litt sterkere saker enn vin.

Mitt råd er å skrive en melding om at du beklageligvis ikke synes sånt er spesielt morsomt og at du ikke ønsker å være med på det, så det er best om vedkommende utfordrer noen andre enn deg.

• Liker 1
Skrevet

Enig. Kommer heller ikke til å gjøre det dersom jeg skulle blitt utfordret, heldigvis vet de nærmeste vennene mine iallefall at jeg har skrekk for å bade i havet. Hadde bare ignorert det, vin kan hun skaffe seg selv.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det høres ut som en morsom ide, men det er tydelig at det er jeg alene om. Jeg nekter å tro at hun i ramme alvor forventer at de som ikke hopper i havet på hennes kommando skal troppe opp på døra hennes bare fordi hun har bestemt det. Liker du det ikke, så bare ignorer det :)

Og nei, jeg er ikke en av de som poster slike oppfordringer på facebook, bare for å ha gjort det klart. :fnise:

Anonymous poster hash: 98c24...6b2
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

troppe opp på døra hennes med vin, skulle det stå.

Anonymous poster hash: 98c24...6b2
AnonymBruker
Skrevet

Faceebook er jo fult av sånne i dag, greit at du vil vise at du holder på å fryse i hjel,men det holder med at de skriver at de utfordrer venner og kjente uten å nevne navn.

Anonymous poster hash: cea1a...cc0
AnonymBruker
Skrevet

Kan de ikke holde seg til de gode gamle kjedebrevene?

Anonymous poster hash: a01c6...97d
  • Liker 2
Gjest Funky Punk
Skrevet

Kjære vene, er da ikke noe vits i å ta alt så alvorlig.

Vil man ikke så vil man ikke. Ingen tvinger deg til å gi personen noe som helst heller.

Så nei, syns ikke det er frekt

• Liker 2
Skrevet

Du har fri vilje, du må ingenting, du må verken bade eller gi personen vin. Ikke ta facebook så altfor seriøst!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ingen tvinger deg, det er jo bare på gøy :) men hopper ikke selv

Anonymous poster hash: 6fce6...9ae
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hopp sa ulven, og alle sauene hoppet

Anonymous poster hash: 7f044...ea6
AnonymBruker
Skrevet

Det var vel egentlig ment at om man ikke hoppet i havet, så skulle man gi et bidrag til Kreftforeningen. Men så fant noen ut at de ikke brydde seg så mye om at folk ble syke, og ville heller ha sprit, så da endra de alternativet.

Om jeg blir utfordret, så kommer jeg til å takke pent nei og gi en 100-lapp til Kreftforeningen ;)

Anonymous poster hash: 123cc...735
Skrevet

Har i alle fall ingen planer om å hoppe i havet, i alle fall ikke før jeg kommer til Spania i neste måned..

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er ekstra morsomt når folk sender utfordringer til venner som bor i innlandsstrøk mange mil unna kysten :P "Javisst tar jeg utfordringen, la meg bare sette meg i bilen og kjøre i 5 timer for å komme til kysten først"

Anonymous poster hash: 0b89a...4ea
Skrevet

Jeg synes det er ekstra morsomt når folk sender utfordringer til venner som bor i innlandsstrøk mange mil unna kysten :P "Javisst tar jeg utfordringen, la meg bare sette meg i bilen og kjøre i 5 timer for å komme til kysten først"

Anonymous poster hash: 0b89a...4ea

De aller fleste har vel en elv eller innsjø i nærheten, det går da for det samme..

• Liker 1
Skrevet

Er så driiit lei det på facebook. Syns det på en måte er "tvang" for hvis man ikke gjør det, må man kjøpe noe til den personen. Hva om man ikke har lyst da?! Hvorfor må jeg likevel kjøpe en dyr vinflaske bare fordi jeg ikke vil bli sjuk før eksamen???

Gjest Funky Punk
Skrevet

Er så driiit lei det på facebook. Syns det på en måte er "tvang" for hvis man ikke gjør det, må man kjøpe noe til den personen. Hva om man ikke har lyst da?! Hvorfor må jeg likevel kjøpe en dyr vinflaske bare fordi jeg ikke vil bli sjuk før eksamen???

Tar ting litt vel bokstavelig eller? Ingen som tvinger deg til noe som helst

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gi heller penger til Kreftforeningen :) det var jo det som var meningen med dette fra begynnelsen av. Ufint at en del folk krever alkohol til seg selv i stedet.

Anonymous poster hash: 123cc...735

Skrevet

Ble utfordret av nabofruen, så jeg gjorde et flott stup fra bryggen på hytten:) og svømte men så bader jeg i sjøen om vinteren for å herde meg, jeg er vant til isvann:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...