JFelipeLTN Skrevet 2. mai 2014 #1 Del Skrevet 2. mai 2014 Et sted måtte jeg få det ut..... Gratulerer med dagen jentungen <3 Idag har du blitt 3 år! Tiden flyr! Savner deg så utrolig mye at det gjør vondt dypt inni meg hver gang jeg tenker på deg!!! Er trist at vi ikke har fått sett hverandre på 13 måneder... Uff.Hva jeg ikke hadde gjort for å få møtt deg eller bare snakket med deg idag. Er så nygjerrig på hvor mye du kan prate nå! Hvor fort du løper rundt nå? Om du har det vondt eller godt? Jeg håper hvertfall at du har det bra <3 Om jeg bare kunne snakket med deg og sagt hvor lei meg jeg er for at jeg ikke kan være der for deg. For hver dag som går, føler jeg at jeg svikter deg mer og mer. Noe jeg ikke vil i det hele tatt! Om det hadde vært opp til meg, så hadde jeg vært der for deg hver gang du trengte meg! Om du var lei deg, hadde jeg trøstet deg! Om du hadde trengt noen å leke med, hadde jeg løpt rundt og lekt med deg til vi begge ble trøtte og tatt en powerNAP! I just wanne be with u <3 Pappa lover å gjøre alt i sin makt for å få se deg igjen så fort som mulig! Skal prøve så godt jeg kan å komme overens med din mor, lover! For deg er jeg villig til å gjøre alt =) Har blitt alt for lenge siden sist jeg så deg! Skulle ønsket du visste hvor mye jeg tenker på deg hver dag! Håper du får en fin dag idag jentungen! Pappa looooooooove you! Gratulerer med dagen jentungen <3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #2 Del Skrevet 3. mai 2014 Anonymous poster hash: c1c2f...0ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bruble Skrevet 3. mai 2014 #3 Del Skrevet 3. mai 2014 Sender deg en klem og vil bare si at jeg vet hvordan du har det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå