AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #1 Skrevet 2. mai 2014 Heisann.. I går og idag har jeg hatt slimete utflod. Det er akkurat som rå eggehvite, og det er ganske så mye som kommer. Går på p-piller, men byttet fra yasminelle til yasmin for ca. 3 uker siden. Tok min siste pille på dette første brettet av yasmin på tirsdag, og dette slimgreiene kom altså på onsdag og idag (torsdag). Har lest litt om det, og finner bare at det er eggløsning. Kan det være det når jeg går på p-piller? Er veldig nøye med å ta de på eksakt samme tidspunkt hver dag, slurver ikke. Jeg vet jo at det kan være en risiko for at jeg er gravid, selv om jeg går på p-piller. Er dette et tegn på graviditet? Noen som har hatt noe lignende eller kan fortelle meg hva dette er? Har aldri hatt noe lignende før. Anonymous poster hash: d9d81...3d3
Minya Skrevet 2. mai 2014 #2 Skrevet 2. mai 2014 Går du på 21-dagers brett høres det strengt talt mer ut som en opptakt til mensen, hvis du har pillefri uke nå fra tirsdag til mandag. Det samme stemmer forsåvidt også med 28-dagers brett, da de siste sju pillene bare er juks for at du skal huske å ta pillene uansett. Det er ganske vanlig i mitt tilfelle ihvertfall, å få ekstra mye utflod et par-tre dager før mensen kommer når jeg tar pillefri uke. Siste pille blir tatt onsdag, ekstra utflod starter fredag og mensen kommer mandag.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå