Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Finnes det en side hvor man kan søke på flybilletter med fleksible datoer? For meg er det prisen som er viktigst, datoene betyr mindre.

Anonymous poster hash: 9d33b...59c
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skyscanner.com er den eneste søkemotoren med fleksible datoer som jeg kjenner til. Du åpner kalenderen og velger "Hele måneden" eller "Hele året".

I likhet med deg er jeg mer opptatt av pris enn av dato. Utrolig irriterende å bare kunne søke på én dato av gangen alle andre steder :sur:

AnonymBruker
Skrevet

På SAS og Norwegian kan du bruke månedsvisning/lavpriskalender.

Anonymous poster hash: 854e2...2c6

• Liker 1
Skrevet

flybilligst.com har enkle grafer for flypriser!

Skrevet

Momondo har også grafer hvor du kan sammenlikne dager :)

AnonymBruker
Skrevet

Kilroy har også dette. Kilroy er forøvrig omtrent blitt mitt "faste" reisebyrå når jeg skal bestille langdistansebilletter. Er i Sør-Amerika 2-3 ganger i året, og de siste fire årene har jeg kun en gang funnet billigere billetter hos en annen tilbyder enn Kilroy.

Flybilligst.com som en annen nevner over her synes jeg imidlertid ikke funker i det hele tatt. Prisene som ligger der er langt høyere enn de jeg finner hvis jeg går inn på enkeltnettsider og leter, i tillegg til at mange av de lave prisene uansett viser seg å ikke være reelle hvis man klikker seg videre.

Anonymous poster hash: b41af...bab
Skrevet

Kilroy har også dette. Kilroy er forøvrig omtrent blitt mitt "faste" reisebyrå når jeg skal bestille langdistansebilletter. Er i Sør-Amerika 2-3 ganger i året, og de siste fire årene har jeg kun en gang funnet billigere billetter hos en annen tilbyder enn Kilroy.

Flybilligst.com som en annen nevner over her synes jeg imidlertid ikke funker i det hele tatt. Prisene som ligger der er langt høyere enn de jeg finner hvis jeg går inn på enkeltnettsider og leter, i tillegg til at mange av de lave prisene uansett viser seg å ikke være reelle hvis man klikker seg videre.

Resultatene fra Kilroy dukker opp på Skyscanner. Da får man også opp flere datoer på en gang enn på Kilroy sine sider.

Det er sjelden lurt å bruke søkefunksjonen til et reisebyrå. De annonserer kun billettene de selv selger.

AnonymBruker
Skrevet

Resultatene fra Kilroy dukker opp på Skyscanner. Da får man også opp flere datoer på en gang enn på Kilroy sine sider.

Det er sjelden lurt å bruke søkefunksjonen til et reisebyrå. De annonserer kun billettene de selv selger.

Som nevnt har jeg kun en gang i løpet av de siste fire årene opplevd å finne billigere billetter hos noe annet reisebyrå enn Kilroy. Derfor er jeg nå begynt å gå direkte dit for å sjekke (også fordi jeg liker den enkle oversikten de har over fleksible reisedatoer), og går deretter heller og sjekker pris hos andre leverandører når jeg har funnet en flight jeg er interessert i (og finner svært sjelden samme flight rimeligere noe annet sted).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...