Gå til innhold

Sex på uvanlige steder

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg og han jeg holder på med har snakket litt om å prøve sex på uvanlige steder, og han har veldig lyst til å ha sex i et prøverom. Er det noen som har noen erfaring med dette? Er det ikke vanskelig å få til?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

haha

Anonymous poster hash: 7f363...0a3
AnonymBruker
Skrevet

Går fint an det.

Anonymous poster hash: 9c87d...7e4
AnonymBruker
Skrevet

For en snodig tråd :) Det er vel bare til å ta seg ut så får du sikkert svar på det du lurer på

Anonymous poster hash: 2522c...684
AnonymBruker
Skrevet

Dere kan jo "prøve" hehe ;)

Anonymous poster hash: 99110...381
Skrevet (endret)

Går fint an det.

Anonymous poster hash: 9c87d...7e4

Anbefaler du å finne et med skikkelig dør, for jeg er ikke sikker på hvor de har det?

For en snodig tråd :) Det er vel bare til å ta seg ut så får du sikkert svar på det du lurer på

Ja, måtte jo prøve noe sted.

Dere kan jo "prøve" hehe ;)

Anonymous poster hash: 99110...381

Det blir definitivt prøving her. ;)

Endret av Persephone
AnonymBruker
Skrevet

For å si det sånn; jeg jobber i en klesbutikk, og om jeg noen gang er så uheldig å se at noen har seg der inne, ringer jeg rett til securitas. De kommer, og så kan de kontakte politiet og dere får bot :) Der jeg jobber går vi hele tiden forbi prøverommene. Hos oss er det ikke lov å være mer enn 1 person i prøverommet, og om vi da ser 4 bein, står vi utenfor og sier at den ene må ut innen 30 sek, ellers ringer vi på securitas :) Ville ikke tatt sjangsen på det nei. Dessuten er det jævli ekkelt. Er folk klar over hvor mye dritt vi finner på gulv/vegger inne på prøverom?!

Anonymous poster hash: d7af4...bf9
Skrevet

Vært obs på at prøverommene som regel er utstyrt med overvåkning så folk ikke skal kunne stikke av med plagg de ikke har betalt for sånn helt uten videre...

Skrevet

For å si det sånn; jeg jobber i en klesbutikk, og om jeg noen gang er så uheldig å se at noen har seg der inne, ringer jeg rett til securitas. De kommer, og så kan de kontakte politiet og dere får bot :) Der jeg jobber går vi hele tiden forbi prøverommene. Hos oss er det ikke lov å være mer enn 1 person i prøverommet, og om vi da ser 4 bein, står vi utenfor og sier at den ene må ut innen 30 sek, ellers ringer vi på securitas :) Ville ikke tatt sjangsen på det nei. Dessuten er det jævli ekkelt. Er folk klar over hvor mye dritt vi finner på gulv/vegger inne på prøverom?!

Jeg hadde virkelig ikke tenkt over noe annet enn risken i å gjøre det ... Huff! Kanskje jeg skal foreslå skogen likevel ...

Gjest Lady.In.Heels
Skrevet

Jeg ville heller aldri hatt sex i et prøverom. Hadde ikke klart å slappet av.

Skrevet

30 sekunder er da plenty det :) :)

• Liker 2
Skrevet

Tenker den uttalelsen sier mer om din utholdenhet enn om sex i et prøverom...

AnonymBruker
Skrevet

Vært obs på at prøverommene som regel er utstyrt med overvåkning så folk ikke skal kunne stikke av med plagg de ikke har betalt for sånn helt uten videre...

Så de har meg på film sånn helt uten videre? :klo: Det synes ikke jeg er kult ..

Skrevet

Så de har meg på film sånn helt uten videre? :klo: Det synes ikke jeg er kult ..

Alle som pusler omkring i butikker, kiosker og lignende steder i dag filmes.

Det er kameraer over alt i alle hjørner.

Alt fra dem som du ser at er åpenbare kameraer på veggen, til små, røykvarslerlingnende og helt anonyme saker.

På busser, trikker, tog og t-baner har de små bobler med enveisfolie som filmer omgivelsene.

Avogtil ser man den samme typen bobler i prøverom i uoversiktlige butikker.

Om de ikke har kamera inne i prøverommene sine, har de kameraer som filmer dem som går inn dit og kommer ut derfra.

Alt som rører seg tas opp og skjer det noe kriminelt kan politiet be om å få se opptak.

Du er dum om du har deg i et prøverom, for å si det sånn...

Skrevet

Det synes ikke jeg er kult ..

Det synes igrunnen ikke Datatilsynet heller... :wink:

Skrevet

Synes synd på de det gjelder. 30 Sekunder? Jøsses.

Skrevet

Jeg og han jeg holder på med har snakket litt om å prøve sex på uvanlige steder, og han har veldig lyst til å ha sex i et prøverom. Er det noen som har noen erfaring med dette? Er det ikke vanskelig å få til?

Ikke vanskelig å få til. Bare gjør det. Veldig pirreende

Skrevet

Tenker den uttalelsen sier mer om din utholdenhet enn om sex i et prøverom...

Det er vel to sider av samme sak?

AnonymBruker
Skrevet

Så flott du/dere er mot kundene da. Har vært inne i prøverom med frøken mange ganger, betyr da ikke vi puler... skal hun liksom komme ut for at jeg skal vurdere en BH eller nattøy???

Anonymous poster hash: 2ffd8...a60

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...