Gjest Emera Skrevet 2. mai 2014 #21 Skrevet 2. mai 2014 Jeg drikker bare americano der, den er grei. Men ellers er det fryktelig dyrt.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #22 Skrevet 2. mai 2014 Mocco Frappuccino er en stor vinner for meg. Av og til tar jeg en caffe latte og. Men dette gjelder i varmere fjernere himmelstrøk. Hvor kanskje kaffekulturen er en annen, og da har man i det minste Starbucks hvor du vet hva du får. I Norge er det andre som lager bedre kaffe enn Starbucks. Anonymous poster hash: 6e2c4...3db
BritneyBitch Skrevet 2. mai 2014 #23 Skrevet 2. mai 2014 Jeg syns Starbucks er skikkelig oppskrytt, og drikker det bare når jeg ikke har andre alternativer, men har lyst på kaffe.
Gjest Achlys Skrevet 2. mai 2014 #24 Skrevet 2. mai 2014 Veldig oppskrytt, med mindre jeg har vært uheldig hver eneste gang jeg har vært der. Men har bare besøkt Starbucks i Spania og i Norge, regner nesten med at de vet hva de gjør i USA
torias Skrevet 2. mai 2014 #25 Skrevet 2. mai 2014 Frappene de har er veldig gode og chai latten er veldig god! Servicen er som regel veldig bra. Man går ikke på Starbucks for svart kaffe
Eolin Skrevet 2. mai 2014 #26 Skrevet 2. mai 2014 vet at de ikke betaler skatt i england, tviler på at de betaler skatt i norge. snytepelser. 1
ohdeergod Skrevet 2. mai 2014 #27 Skrevet 2. mai 2014 Tror det bare er "populær" fordi det er et kjent merke. 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #28 Skrevet 2. mai 2014 Pumpkin Spice Lattè'n deres er veldig god, syns man får den kun på en bestemt tid av året.. Var sånn at jeg kjøpte, og gikk tilbake og kjøpte en til etterpå for den var så sinnsykt god! Ellers helt greit der. Anonymous poster hash: e7bfa...fed
Gjest Whitestripes Skrevet 2. mai 2014 #29 Skrevet 2. mai 2014 Spiste en gang verdens beste Rocky Road-kake på Starbucks i London Drikker veldig sjelden kaffe, så den kan jeg ikke uttale meg om. Ellers er vel Starbucks temmelig oppskrytt, og lever godt på navnet de har skapt seg.
kills Skrevet 2. mai 2014 #30 Skrevet 2. mai 2014 Oppskrytt og overpriset, så absolutt. Man betaler jo for selve varemerket. Synes deres caramel og hazelnut macchiato er veldig god i iskaffe-versjonen, ellers er det ikke mye å hente som jeg liker veldig godt.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #31 Skrevet 2. mai 2014 Overpriset og oppskrytt, men synes de har veldig god frappé, så jeg handler der innimellom allikevel. Anonymous poster hash: 08aab...09e
Gjest Peanut Skrevet 2. mai 2014 #32 Skrevet 2. mai 2014 Jeg pleide å drikke frappéene i statene da de faktisk laget det fra begynnelsen. Så begynte de å ha det ferdiglaget fordi det gikk fortere. Så smakte jeg det på Gardermoen, og det var ikke det samme- jeg regner med at man ikke lager frappéene her til lands med amerikansk melk.. Det var ikke samme smak i hvert fall. Særdeles skuffet. >_< Frappėene man har på BIT er faktisk bedre. ^^, Ellers så lager jeg mine egne. ^^,
skreppamedleppa Skrevet 2. mai 2014 #33 Skrevet 2. mai 2014 Hell to the no Fatter ikke hva greia er, men ikke pokker om jeg bruker så mye som en små krone på deres produkter mer, man leker ikke butikk med kaffe, kaffe er kaffe(!!) enten det er sånn eller slik og de greiene de produserer er ikke mye verdt. Får mye bedre produkter andre plasser og da kjøper jeg det heller enn noe av de oppskrytte opplegget der.
Gjest crazycatlady Skrevet 3. mai 2014 #34 Skrevet 3. mai 2014 Jeg er ikke imponert,kaffen smakte avføring. Dyrt var det og. Bedre kaffe på Cafe Sør i Oslo! I tillegg til mange andre kafeer. Anonymous poster hash: ebc0e...cbc Har du smakt avføring?! Jeg har aldri vært på starbucks, men jeg elsker iskaffene man får kjøpt i butikken. 2
SardintrollReturns Skrevet 3. mai 2014 #35 Skrevet 3. mai 2014 Har du smakt avføring?! Jeg har riktignok aldri hatt fornøyelsen av å smake avføring, men jeg tror Starbucks kaffen har fått til en grei etterlikning. Styr unna, gå på Kaffekrematoriet istedet. 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #36 Skrevet 3. mai 2014 Har du smakt avføring?! Jeg har aldri vært på starbucks, men jeg elsker iskaffene man får kjøpt i butikken. Haha nei, men jeg kan TENKE meg at det smaker tilsvarende! Jeg har drukket kaffe latte mange steder men det her var fysj og fy.. Er flere på jobben min som MÅ innom hver morgen, bare en yoghurt der koster kr 48! Må jo bli sykt dyrt med yoghurt og kaffe hver eneste dag. Anonymous poster hash: ebc0e...cbc
FantasDick Skrevet 3. mai 2014 #37 Skrevet 3. mai 2014 Jeg går ikke på Starbucks for svart kaffe, det finnes altfor mange andre kaffebarer med langt bedre kaffe. ..Når det er sagt, så eeeeelsker jeg Java chip-frappen. Omg, klarer ikke gå forbi en Starbucks uten å raske med meg en Java chip. <3
Rainbow Skrevet 3. mai 2014 #38 Skrevet 3. mai 2014 Elsker karamell-frappene! Men jeg tror at hovedgrunnen til at jeg liker Starbucks så godt er at jeg ikke liker kaffe. Og der kan man drikke kaffe kamuflert som noe annet!
Gjest ashanti Skrevet 3. mai 2014 #39 Skrevet 3. mai 2014 Syntes det er så gøy at ALLE hater Starbucks, det virker som det ikke er sosialt akseptert å like kaffen på Starbucks, eller at man er skikkelig utrendy hvis man sier høyt at man liker Starbucks.
Gjest Runforit Skrevet 3. mai 2014 #40 Skrevet 3. mai 2014 Elsker Soya Vanilla Latten deres med kaneldryss på :)' Har ikke smakt bedre noen steder. Utover det så er det ikke så mye forskjell fra andre kaffesteder.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå