Shinigami Skrevet 4. november 2014 #61 Skrevet 4. november 2014 Nå er det ikke lenge igjen Gleder meg veldig for har ikkr spilt de originale gen 3 spillene, så dette blir nytt for meg Skulle egentlig ønske at de kunne lage en 3ds remake av pokémon snap. Ønska meg alltid en N64 med det spillet, men fikk det aldri ;_;
Gjest Winza Skrevet 4. november 2014 #62 Skrevet 4. november 2014 Nå er det ikke lenge igjen Gleder meg veldig for har ikkr spilt de originale gen 3 spillene, så dette blir nytt for meg Skulle egentlig ønske at de kunne lage en 3ds remake av pokémon snap. Ønska meg alltid en N64 med det spillet, men fikk det aldri ;_; Eller en massiv 3d åpen verden pokemon spill hvor vi er treneren og løper rundt i store realistiske skog tereng osv og store byer med skyskrapere med pokemon fra gen 1 til 6 med en spill tid på mellom 80 og 100 timer, det hadde vært en drøm
Safira Skrevet 4. november 2014 #63 Skrevet 4. november 2014 Nå er det ikke lenge igjen Gleder meg veldig for har ikkr spilt de originale gen 3 spillene, så dette blir nytt for meg Skulle egentlig ønske at de kunne lage en 3ds remake av pokémon snap. Ønska meg alltid en N64 med det spillet, men fikk det aldri ;_; Pokémon Snap finnes på Wii Virtual Console! Jeg tror det også skal være mulig å laste det ned gjennom "Wii mode" på Wii U, men jeg vet ikke helt hvordan det fungerer.
Shinigami Skrevet 4. november 2014 #64 Skrevet 4. november 2014 Pokémon Snap finnes på Wii Virtual Console! Jeg tror det også skal være mulig å laste det ned gjennom "Wii mode" på Wii U, men jeg vet ikke helt hvordan det fungerer. Å! Da må jeg finne fram Wiien min
Gjest Winza Skrevet 4. november 2014 #65 Skrevet 4. november 2014 Pokémon Snap finnes på Wii Virtual Console! Jeg tror det også skal være mulig å laste det ned gjennom "Wii mode" på Wii U, men jeg vet ikke helt hvordan det fungerer. Skulle ønske dem hadde pokemon stadium med der
Safira Skrevet 4. november 2014 #66 Skrevet 4. november 2014 Skulle ønske dem hadde pokemon stadium med der Men det hadde vel mistet litt av poenget i og med at man ikke kan overføre pokémon til Wiien.
Gjest Winza Skrevet 4. november 2014 #67 Skrevet 4. november 2014 Men det hadde vel mistet litt av poenget i og med at man ikke kan overføre pokémon til Wiien. Det bryr jeg meg ikke om, hadde vært kjekt med dem spillene på virtual shop
Shinigami Skrevet 15. februar 2015 #68 Skrevet 15. februar 2015 Dytter denne tråden jeg Er utrolig sent ute, men kjøpte meg akkurat Alpha Sapphire, så idag skal jeg spille og kose meg Jeg fikk aldri spilt originalen på GBA, så dette blir helt nytt for meg
Cid Skrevet 21. september #69 Skrevet 21. september Andre som gleder seg til Pokemon Legends Z-A? Jeg forhåndsbestilte det og det nye Digimon spillet i forgårs, gleder meg
Cid Skrevet 21. september #70 Skrevet 21. september (endret) Gjest Winza skrev (På 4.11.2014 den 13.24): Eller en massiv 3d åpen verden pokemon spill hvor vi er treneren og løper rundt i store realistiske skog tereng osv og store byer med skyskrapere med pokemon fra gen 1 til 6 med en spill tid på mellom 80 og 100 timer, det hadde vært en drøm Kult at det meste av hva jeg skrev her ble en realitet 😄 Endret 21. september av Cid
Cid Skrevet 25. september #71 Skrevet 25. september Cid skrev (På 21.9.2025 den 20.31): Andre som gleder seg til Pokemon Legends Z-A? Jeg forhåndsbestilte det og det nye Digimon spillet i forgårs, gleder meg Ingen her?
Cid Skrevet 15. oktober #72 Skrevet 15. oktober Pokémon Legends Z-A kommer i morgen, andre som har forhåndsbestilt det?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå