Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå er det ikke lenge igjen :) Gleder meg veldig for har ikkr spilt de originale gen 3 spillene, så dette blir nytt for meg :)

Skulle egentlig ønske at de kunne lage en 3ds remake av pokémon snap. Ønska meg alltid en N64 med det spillet, men fikk det aldri ;_;

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er det ikke lenge igjen :) Gleder meg veldig for har ikkr spilt de originale gen 3 spillene, så dette blir nytt for meg :)

Skulle egentlig ønske at de kunne lage en 3ds remake av pokémon snap. Ønska meg alltid en N64 med det spillet, men fikk det aldri ;_;

Eller en massiv 3d åpen verden pokemon spill hvor vi er treneren og løper rundt i store realistiske skog tereng osv og store byer med skyskrapere med pokemon fra gen 1 til 6 med en spill tid på mellom 80 og 100 timer, det hadde vært en drøm :)

Skrevet

Pokémon Snap finnes på Wii Virtual Console! Jeg tror det også skal være mulig å laste det ned gjennom "Wii mode" på Wii U, men jeg vet ikke helt hvordan det fungerer.

Skrevet

Pokémon Snap finnes på Wii Virtual Console! Jeg tror det også skal være mulig å laste det ned gjennom "Wii mode" på Wii U, men jeg vet ikke helt hvordan det fungerer.

Å! Da må jeg finne fram Wiien min :P

Skrevet

Skulle ønske dem hadde pokemon stadium med der

Skrevet

Skulle ønske dem hadde pokemon stadium med der

Men det hadde vel mistet litt av poenget i og med at man ikke kan overføre pokémon til Wiien.

Skrevet

Men det hadde vel mistet litt av poenget i og med at man ikke kan overføre pokémon til Wiien.

Det bryr jeg meg ikke om, hadde vært kjekt med dem spillene på virtual shop

• 3 måneder senere...
Skrevet

Dytter denne tråden jeg :)

Er utrolig sent ute, men kjøpte meg akkurat Alpha Sapphire, så idag skal jeg spille og kose meg :)

Jeg fikk aldri spilt originalen på GBA, så dette blir helt nytt for meg :)

• 10 år senere...
Skrevet

Andre som gleder seg til Pokemon Legends Z-A? Jeg forhåndsbestilte det og det nye Digimon spillet i forgårs, gleder meg :D

Skrevet (endret)
Gjest Winza skrev (På 4.11.2014 den 13.24):

Eller en massiv 3d åpen verden pokemon spill hvor vi er treneren og løper rundt i store realistiske skog tereng osv og store byer med skyskrapere med pokemon fra gen 1 til 6 med en spill tid på mellom 80 og 100 timer, det hadde vært en drøm :)

Kult at det meste av hva jeg skrev her ble en realitet 😄

Endret av Cid
Skrevet
Cid skrev (På 21.9.2025 den 20.31):

Andre som gleder seg til Pokemon Legends Z-A? Jeg forhåndsbestilte det og det nye Digimon spillet i forgårs, gleder meg :D

Ingen her? :P

• 3 uker senere...
Skrevet

Pokémon Legends Z-A kommer i morgen, andre som har forhåndsbestilt det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...