Spaghetti Skrevet 2. mai 2014 #21 Skrevet 2. mai 2014 Noen som har opplevd et dårlig frieri? Så du ja allikevel? Og hva definerer et dårlig frieri for deg? Jeg mener ikke at mannen er forpliktet til å gjøre noe storslått, men om han gjorde noe som absolutt ikke passet deg overhodet.Anonymous poster hash: 90eb1...c04 Mener du at mannen er forpliktet til å fri, da? Hvorfor ikke kvinnen? Det å fri er ganske klisjé. Men det finnes mange morsomme frierier på youtube, da. 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #22 Skrevet 2. mai 2014 Vi hadde nettopp kjøpt hus og tatt opp lån sammen. Hvert vårt særkullsbarn og to felles. Kjæresten min ringte meg mens han kjørte fra jobb og sa "Helvete, så glatt det er på veiene nå. Nå må vi ta og gifte oss snart" (i betydningen at han kunne kjøre av veien og daue, og så satt vi der med masse økonomisk og juridisk rot). Vi ble gift, men jeg ser jo i ettertid at det kunne vært litt mer romantisk. Men men! Tviler ikke et sekund på at han elsker meg, men han er virkelig ikke de store gesters mann! Anonymous poster hash: 4ecd7...600 2
SiMa Skrevet 2. mai 2014 #23 Skrevet 2. mai 2014 Han var drita full, ringte meg midt på natten og spurte over telefonen. Jeg sa "ja jøss", trodde han tulla, dagen etterpå kom han med skikkelig hangover og en ring. Anonymous poster hash: 2e90e...f80 Ble dere gift/skal dere gifte dere?
SiMa Skrevet 2. mai 2014 #24 Skrevet 2. mai 2014 Må et frieri være perfekt og "prinsesseaktig" da? Finnes det virkelig et dårlig frieri? Hvis den rette mannen frir er det et bra frieri. Jeg ble fridd til en helt vanlig mandagskveld. Vi satt og så på tv, kjæresten snudde seg mot meg og spurte "Vil du gifte deg med meg?". Min reaksjon var vel enda mindre romantisk. "Mener du det?" "Er du sikker?". Da jeg skjønte at han mente alvor sa jeg ja. Nå skal vi gifte oss, jeg har akkurat kjøpt kjole og stæsj, og gleder meg veldig. 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #25 Skrevet 3. mai 2014 Ble dere gift/skal dere gifte dere? Vært gift i 14 år. Anonymous poster hash: 2e90e...f80 3
AloeVera Skrevet 4. mai 2014 #26 Skrevet 4. mai 2014 Jeg blir faktisk rørt av de fleste frieriene her jeg <3 Et frieri er liksom noe flott i seg selv 3
saradon Skrevet 4. mai 2014 #27 Skrevet 4. mai 2014 Han sa at hans foreldre forventet av oss at vi giftet oss når jeg ble gravid etter flere års samboerskap. 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #28 Skrevet 4. mai 2014 Hadde ventet meg et stort og flott frieri, fordi han bare er av den sorten som ikke gjør ting halvveis Ventet og ventet, men kom aldri noe frieri.... Tror jeg omtrent hadde slått meg til ro med livet vårt og ikke tenkte på frieri mer, når han plutselig etter 7 år gikk på kne ved frokostbordet, med en nydelig ring til meg Jeg var i sjokk, men fikk frem et ja :rødmer: Kunne ikke vert mer perfekt i mine øyne! Mye bedre enn toppen av eiffeltårnet eller noe sånt som jeg så for meg han kom til å finne på.... :Finse:Anonymous poster hash: 810b3...e47
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #29 Skrevet 4. mai 2014 Hehe pappa visste ikke hva han skulle gjøre så han la ringen på kjøkkenbenken en gang de var på sommerferie hos hans foreldre. Hans far fant ringen og spurte hvem den var til. Pappa svarte "Den er Kari sin!" Og så måtte mamma spørre "Hvorfor får jeg den?" og pappa svarte "Det er jo en forlovelsesring så vi må vel gifte oss da!" Anonymous poster hash: 4f78b...18e 4
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #30 Skrevet 4. mai 2014 Har aldri litt fridd til selv, men den dagen det skjer så håper jeg det er ved frokostbordet eller noe liknende, og ikke på en fancy restaurant med 50 vitner. Uansett. Venninnen min fikk et ganske dårlig (i mine øyne) frieri. Det var valentines day og morsdag på samme dag det året hennes kjæreste fridde til henne, så han og deres sønn kom og vekte henne med frokost og gaver på senga. Etter å ha åpnet gavene og spist frokosten, så kastet kjæresten hennes en ringeske bort til henne og sa at det var en gave til, til henne. Hun åpnet den, skjønte ikke at det var en forlovelsesring, takket og gjorde ikke noe mer ut av det, og da sier kjæresten hennes "ja, det er en forlovelsesring da". Og det var det frieriet. Dersom kjæresten min hadde fridd til meg på den måten, også på valentines av alle ting, hadde jeg sagt prøv igjen. Anonymous poster hash: c7579...2cf 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #31 Skrevet 5. mai 2014 Har aldri litt fridd til selv, men den dagen det skjer så håper jeg det er ved frokostbordet eller noe liknende, og ikke på en fancy restaurant med 50 vitner. Uansett. Venninnen min fikk et ganske dårlig (i mine øyne) frieri. Det var valentines day og morsdag på samme dag det året hennes kjæreste fridde til henne, så han og deres sønn kom og vekte henne med frokost og gaver på senga. Etter å ha åpnet gavene og spist frokosten, så kastet kjæresten hennes en ringeske bort til henne og sa at det var en gave til, til henne. Hun åpnet den, skjønte ikke at det var en forlovelsesring, takket og gjorde ikke noe mer ut av det, og da sier kjæresten hennes "ja, det er en forlovelsesring da". Og det var det frieriet. Dersom kjæresten min hadde fridd til meg på den måten, også på valentines av alle ting, hadde jeg sagt prøv igjen. Anonymous poster hash: c7579...2cf Oi, den kunne han ha løst bedre, synes jeg! Anonymous poster hash: 158e2...007 1
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2014 #32 Skrevet 5. mai 2014 Han var drita full, ringte meg midt på natten og spurte over telefonen. Jeg sa "ja jøss", trodde han tulla, dagen etterpå kom han med skikkelig hangover og en ring. Anonymous poster hash: 2e90e...f80 Jeg synes den var meget romantisk faktisk. Det er jo fra fulle folk og barn man får høre sannheten.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #33 Skrevet 7. mai 2014 En liten avsporing: Dere som har blitt fridd til og sa nei – var det kroken på døra for forholdet, eller holdt dere sammen etter frieriet? Anonymous poster hash: 158e2...007 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå