Gå til innhold

Lønn Kiwi


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Anonymous poster hash: 1af02...736

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og hva var egentlig tanken her...? :fnise:

Spørsmål om hvilken lønn man får hvis man jobber på Kiwi? :)

Anonymous poster hash: a1eb6...885

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 23 og jobbet i Kiwi i 5 år. Jeg har treårig yrkesutdannelse fra vgs + studiekompetanse.. Hvor mye burde jwg få i timelønn?

Anonymous poster hash: 1af02...736

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trykka før jeg hadde skrevet noe :) over her ser dere det jeg lurer på

Anonymous poster hash: 1af02...736

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 23 og jobbet i Kiwi i 5 år. Jeg har treårig yrkesutdannelse fra vgs + studiekompetanse.. Hvor mye burde jwg få i timelønn?

Anonymous poster hash: 1af02...736

Du skal ha lønnstrinn 3, som nå er på 148,20 kr i timen. Ny tariff trår i kraft i løpet av sommeren, så da får du ca 3 kr mer i timen.

Anonymous poster hash: 39a4e...98d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bustyvel

Jeg hadde 151 kr (rundt der) etter 1 år i Rema 1000, med studiekompetanse, er på din alder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tillegg får man ca. 22 kroner fra kl. 18 hverdager, 42 fra kl. 13 lørdager og 90 kroner fra 16 lørdager. Du kan med andre ord tjene bra hvis du jobber noen lørdager innimellom.



Anonymous poster hash: 82563...a30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tillegg får man ca. 22 kroner fra kl. 18 hverdager, 42 fra kl. 13 lørdager og 90 kroner fra 16 lørdager. Du kan med andre ord tjene bra hvis du jobber noen lørdager innimellom.

Anonymous poster hash: 82563...a30

Da jeg jobbet på Kiwi (slutta for 2 år siden), så fikk man kun disse tilleggene dersom man jobbet mer enn 50 timer i mnd.... Og det er jo kjekt å få beskjed om (dersom det fortsatt er sånn) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg jobber som F&G ansvarlig i Kiwi, har gjort dette i tre år og har ikke studiekompetanse da jeg mangler et par fag. Jeg får rundt 151-153 i timen.. Får ingenting ekstra for å ha innkjøps ansvar, men jeg får mer enn deg med studiekomp. og fem års erfaring..? Du burde høre med butikksjef angående dette, ikke alltid leder har peiling men det er bare å ta en rask telefon til lønningskontoret.



Anonymous poster hash: 8148c...85d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...