Gå til innhold

Takler ikke smågutter

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

heiii, jeg er en jente på 17 som er drittlei av guttene på min egen alder.. De er ikke tiltrekkende utseendemessig, de har merkbar lav selvtillitt, er dumme og oppfører seg om 11-åringer. Menn litt oppi 20 årene derimot er omtrent det eneste jeg tiltrekkes til og lista over begrunnelser er lang

Problemet er vel at menn som går etter yngre jenter blir sett på som ekle griser og får unødvendig mye pepper for det. Tenker du noe spesielt om at jeg liker menn som er en smule eldre eller om menn som liker yngre jenter? Takler faktisk ikke guttene i min alder i det hele tatt... :sno:

Anonymous poster hash: 322c2...fa9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke unormalt dette. Både meg og venninnene mine var stort sett sammen med eldre gutter når vi var 16-17 år. Han jeg ble sammen med som 17 åring var 23 år, og mannen min i dag :) Det er ingenting ekkelt med at gutter/menn i 20 årene liker jenter på 17 år. Det ekle synes jeg blir når de blir over 15 år eldre og går for samme jentene.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Ikke nødvendigvis ille, men mange menn i 20-årsalderen går gjerne nedover i alder siden de ikke er attraktiv nok for jevnaldrende kvinner. Pga ting som modenhet, utseende, lite utdannelse osv. Disse har større sjanse for å få seg noe jo lengre ned de går i alder siden disse jentene er mer umodne, og i større grad ser bort i fra det som gjør disse uattraktive for jevnaldrende. I tillegg blir disse mer attraktive for unge jenter enn jevnaldrende da unge jenter har dårligere tilgang på penger og bil. Selvsagt finnes det unntak, men menn oppe i 20-årene som går etter VGS-elever er sjeldent noe å samle på.

Endret av meh
  • Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Ikke nødvendigvis ille, men mange menn i 20-årsalderen går gjerne nedover i alder siden de ikke er attraktiv nok for jevnaldrende kvinner. Pga ting som modenhet, utseende, lite utdannelse osv. Disse har større sjanse for å få seg noe jo lengre ned de går i alder siden disse jentene er mer umodne, og i større grad ser bort i fra det som gjør disse uattraktive for jevnaldrende. I tillegg blir disse mer attraktive for unge jenter enn jevnaldrende da unge jenter har dårligere tilgang på penger og bil. Selvsagt finnes det unntak, men menn oppe i 20-årene som går etter VGS-elever er sjeldent noe å samle på.

Uff ja det er det jeg mener, jeg er jo selvfølgelig selektiv, men om en på 23 skulle like ei på 17 blir han umiddelbart en råner uten jobb eller utdanning. Det er jo ikke akkurat de gutta som fanger interessen min

-ts

Gjest Malanthor
Skrevet

Er da ikke noe galt i noen års forskjell. Synes ikke at gutter på noen og 20 som er sammen med 17 åringer er griser.

Er ellers enig med meh i det han sier. Trå varsomt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Veldig enig med "meh".

Det er en grunn til at de over 20 går ned i alder - og den grunnen er ikke positiv.

Kanskje du skal roe ned "egga" litt, du som bare er 17 år og såvidt over den seksuelle lavalder? :P Hva med å konsentrere seg om skole, lappen, og å være med venner, familie samt "finne seg selv" litt? :)

Gutter kan du se etter når du drar ut for å studere, og er blitt mer voksen selv.

De fleste som dater gutter når de er så unge, ender bare opp med dårlige erfaringer.

Anonymous poster hash: 79ec9...c82
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

er sånn som deg. jeg er 23 og må ha menn som er noen år eldre enn meg. har møtt de på 30 som oppfører seg som nyutsprungne tennåringer, men som regel er de modne og voksne i motsetning til hva jeg føler mange på min alder er.

Anonymous poster hash: 018f4...7ef
Gjest Lille-pus
Skrevet

Det ordner seg straks du blir 18 og kommer inn på de plassene som har 18års grense.

Da møter du unge menn i 20 årene og ting har en egen evne til å 'falle på plass' helt av seg selv ;)

Gjest Coolaid
Skrevet

heiii, jeg er en jente på 17 som er drittlei av guttene på min egen alder.. De er ikke tiltrekkende utseendemessig, de har merkbar lav selvtillitt, er dumme og oppfører seg om 11-åringer. Menn litt oppi 20 årene derimot er omtrent det eneste jeg tiltrekkes til og lista over begrunnelser er lang

Problemet er vel at menn som går etter yngre jenter blir sett på som ekle griser og får unødvendig mye pepper for det. Tenker du noe spesielt om at jeg liker menn som er en smule eldre eller om menn som liker yngre jenter? Takler faktisk ikke guttene i min alder i det hele tatt... :sno:

Kanskje en del gutter i 20 årene sier akkurat det samme om dere: At det er så lei jenter på sin egen alder, eller på 17, fordi de har merkbar lavere selvtillit, lite erfaring i senga, er dumme og oppfører seg som småjenter. Derfor foretrekker guttene i 20 årene jenter i 30 årene. De er erfarne, vet hvordan gutter skal tilfredstilles og dessuten ser de skikkelig bra ut..... :fnise:

Skrevet

Om de er over ca 23 og du er 17, synes jeg det blir litt drøyt ja. Innenfor den grensen derimot, reagerer jeg ikke noe på det stort sett, men det spørs jo fra person til person.

Gjest Pheel
Skrevet

Ja, var der selv, men forskjellen er at jeg nå ser på disse guttene som faktisk var interessert i meg, som var så mye yngre, som patetiske og ekle. For det var/er de absolutt, selvom jeg på den gang likte oppmerksomheten.

Gjest alegria
Skrevet (endret)

For noe tull. Min kjæreste er 5 år eldre enn meg, men er langt over gjennomsnittlig kjekk - med en fantastisk personlighet. Skal starte på mastergraden sin til høsten. Og det er ikke noe jeg bare sier fordi jeg er sammen med ham, men får bekreftet dette ofte av andre. Vi ble sammen da jeg var 16 og han 21. Trenger ikke alltid være noe negativt med det at menn velger yngre. Ser at du skriver det finnes unntak, men du skriver det slik at de fleste er sånn. Jeg var veldig moden og reflektert for alder da jeg var 16, og vi har vært sammen i flere år nå - ingenting negativt fortsatt med ham. Endret av alegria
Gjest Idollet
Skrevet

Lav selvtillit. Må bli moden før man får en del av det. Jeg er 21, men ville nok ikke vert i lag med noen på 17 år. Må være ferdig på skolen før jeg gjør det. Og de som aldri blir ferdig med vgs, er ikke jeg særlig interessert i :S

AnonymBruker
Skrevet

Lav selvtillit. Må bli moden før man får en del av det. Jeg er 21, men ville nok ikke vert i lag med noen på 17 år. Må være ferdig på skolen før jeg gjør det. Og de som aldri blir ferdig med vgs, er ikke jeg særlig interessert i :S

Det finnes mange suksessfulle og rike menn som ikke har fullført videregående eller har formel utdannelse. Just saying....

Anonymous poster hash: c66d9...56d

Skrevet

Hei. Jeg er en voksen mann godt over 20 årene. Jeg får stadig tilbud fra damer på din alder og litt eldre. Tror mange unge damer tiltrekkes av menn med erfaring og som utstråler trygghet, selvsikkerhet uten at den blir for overdreven slik den virker hoven. Det er vel noe av det og andre damer ser etter hos en mann i tillegg til "good looking" ?

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg er en voksen mann godt over 20 årene. Jeg får stadig tilbud fra damer på din alder og litt eldre. Tror mange unge damer tiltrekkes av menn med erfaring og som utstråler trygghet, selvsikkerhet uten at den blir for overdreven slik den virker hoven. Det er vel noe av det og andre damer ser etter hos en mann i tillegg til "good looking" ?

Det har nok noe med saken å gjøre ja, uten de tingene du ramser opp så tror jeg det hadde fungert dårlig for min del. Pluss mange andre ting som ikke er tilstedet hos yngre gutter.. -ts

Gjest Idollet
Skrevet

Det finnes mange suksessfulle og rike menn som ikke har fullført videregående eller har formel utdannelse. Just saying....

Anonymous poster hash: c66d9...56d

Ok, takk. Skal huske det neste gang jeg sjekker opp menn.

Gjest Awzm me
Skrevet

revolusjonerende!

Gjest Gjest
Skrevet

Da får du konsentrere deg om skolen og legge fyrer på hyllen. Like greit det.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...