Gå til innhold

Planlagt sex - kjedelig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Litt misvisende overskrift, men here goes..

Eksen min, som jeg var i ett forhold med for 6-7 år siden, maser om sex hele tiden. Vi har hatt sex flere ganger etter det ble slutt, innimellom våre andre forhold, og nå er vi begge single igjen. Men denne gangen maser han! Han kan sende mld å spørre "Vil du ha sex idag?" og jeg kjenner at det er så turn-off. I tillegg, om jeg ikke svarer med en gang, er det sms, snaps og ringing for at jeg skal svare.

Jeg gidder ikke å planlegge sex!

I tillegg har det sikkert noe å gjøre med at vi har vært sammen, og at vi ikke automatisk kommer til å bli fuck-friends, så jeg er nok ikke kjempeivrig på å ha sex med han i utgangspunktet, med mindre det var spontant, enten i fylla eller om han hadde spurt på en annen måte; skal vi finne på noe idag, spise sammen, se en film sammen el.og at DET hadde endt i sex..

Samtidig er jeg skikkelig dårlig på å avvise folk, så hvordan fortelle dette til han?

Anonymous poster hash: a0550...f27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil du ha sex i dag? og Skal vi se en film i kveld?

betyr jo akkurat det samme. Så sexen er jo like planlagt om du kaller det en film eller sex.



Anonymous poster hash: 69daa...304
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malanthor

Ehrr. Du sender han en melding hvor du skriver noe som;

Du. Slutt og sende melding og spørre om sex, det er jævlig slitsomt. Er ikke sur, gidder bare ikke at det skal fortsette.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner deg godt, føler akkurat det samme. Synes du bør si det til han akkurat som du har skrevet det til oss her, og håpe at han skjønner. Tror mange jenter tenker som deg og mange gutter tenker som han.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke klarer å avvise en mann som vil ha sex med deg så har du et alvorlig problem... er det bare fritt frem for alle som vil?

Få litt selvrespekt. Du ber ham slutte å kontakte deg og så sletter du nummeret. Og får en hobby du kan fokusere på.



Anonymous poster hash: 895dd...eaf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ashanti

Jeg forstår ikke dette. Hvis en mann maser om sex av deg så får han sex? Selv om du egentlig ikke er så lysten? Wow...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Planlagt sex er like deilig som all annen sex for meg, begge er klare og fulle av forventning, er ikke det godt nok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes vi alle bør gå sammen med en felles klage til skaperen vår, og påpeke at kjønnene ikke alltid går sammen seksuelt. Hva slags evolusjonært idioti er det, liksom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...