Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Virkelig.

Det er noe skikkelig møkk! Æsj! Dritteknologi!

Bare dritt med den dritt^%}>~^]{^}^#>^#$+++\^_%%{...

1: den klarer ikkeå følge med meg når jeg skriver,så den hopper over mellomrom

2: tastene (om man kan kalle det det i det) er så små og teite og stygge at man HELE TIDEN bommerpå bokstavene

3: den har liten lagringsplass

4: den er treg

5: den er ikke windows

Hter den dritten. Umulig å skrivepå internett, har hatt denne skitten i snart ett år, og er møkk lei. Hr ikke råd til ny pc, så sitter "stuck" med den idiotiske ipaddritten..grrrrrr

Flere som hater iåad? (Ja, 86% av tilfellene kommer det å istedetfor p, og jeg skriver feilfritt med ordentlig tastatur, alltid)

Anonymous poster hash: a123e...349

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

En iPad er et brett og har da aldri vært ment som en erstatning for en PC eller MacBook!

Jeg er ingen iPad fan selv, og den jeg har gjennom jobben er ment for enkel surfing, videoer og presentasjoner, ting MacBooken egentlig gjør like bra. Rett skal være rett.

Anonymous poster hash: bf0d5...e4c
  • Liker 3
Skrevet

Alt til sitt bruk og jeg er veldig glad i min. Men det er jo selvfølgelig ikke en erstatning for en pc. :fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Åjaaa, så det er ikke meninga at man skal kunne skrive svar på fora med en iPad?

Skrevet

Du har tydeligvis misforstått hva en iPad er...

Allerede fra du kjøpte den burde du ha visst at den ikke hadde MS Windows og at lagringskapasiteten er X-antall GB.

En løsning for de to første punktene er å kjøpe et eksternt tastatur.

http://store.apple.com/no/product/MC184H/B/apple-wireless-keyboard

Evnt en Surface

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Åjaaa, så det er ikke meninga at man skal kunne skrive svar på fora med en iPad?

Mening og mening, den er jo ikke et ideelt skriveredskap i seg selv, men med et eksternt tastatur går det jo helt greit.

Skrevet (endret)

Så klart den kan. Men som du selv påpeker er det ikke ideelt å skrive på touch-skjermen, derav henvisning til eksternt tastatur.

En iPad er i hovedsak laget for forbruk av innhold, ikke produksjon.

Endret av Medlem
  • Liker 1
Skrevet

Jeg surfer nesten utelukkende med ipaden min, inkludert fora. Skriver med ipaden nå. Er superfornøyd jeg, og opplever det overhodet ikke på samme måte som deg. Skrivingen går veldig bra, klart det kan komme litt tastefeil/autocorrect, men man er jo ikke unntatt tastefeil på tastatur heller da. Har nok mye med øvelse å gjøre kanskje og;) Syns ikke den er treig heller, og lagringskapasiteten er jo som forventet- helt ok for min del hvert fall.

• Liker 1
Skrevet

Er heller ikke så glad i ipaden av en eller annen grunn. Klarer fint å surfe fra iphonen og MacBook Airèn min da, så sånn sett ikke noe stort problem - ligger nok mest i hodet ;)

Gjest Crazycatlady
Skrevet

Mening og mening, den er jo ikke et ideelt skriveredskap i seg selv, men med et eksternt tastatur går det jo helt greit.

Nå har ikke jeg Ipad, men jeg svarer ofte på forumet via telefonen min.(bruker den nå faktisk) Har samsung, og det går helt fint. Litt lettere å bomme på tastene, men det er ikke noe problem.

Høres veldig rart ut at man ikke skal kunne skrive på en ipad uten at det blir så mye feil da.

Gjest Belle âme
Skrevet

Dei 2 første er eg heilt enig i, men den har god lagringsplass. Eg har seks spill og over 6000 bilder og videoa, den er ikkje full

AnonymBruker
Skrevet

Lagringsplassen bestemmer du jo selv. Kjøper du den billigste, kan du ikke klage over dårlig lagringsplass. Da burde du ha kjøpt deg en dyrere om du har behov for så mye.

Tastaturet er jo som å skrive på et vanlig tastatur, bare mindre og kompakt. Skriver fra ipad nå, aldri bommet på bokstaver eller hatt noen problemer. Så og si alle jeg kjenner har ipad og ingen har klaget over det samme som deg.. Holder du den riktig når du skriver?

Du klager over at det ikke er Windows? Seriøst. Tror ikke du har satt deg godt inn i hva ipad er før du kjøpe den.

Anonymous poster hash: 70436...4a4

• Liker 2
Skrevet

Jeg elsker ipaden min, bruker den utrolig mye. Jeg har riktignok eksternt tastatur innebygget i omslaget, men det gikk da helt fint ann å skrive før jeg fikk dette også. Jeg opplever heller ikke at den er treg, eller hopper over bokstaver - kan det være noe i veien med ditt eksemplar?

Skrevet

Jeg er kjempeglad i ipaden min. Den er kjempefin å ha med seg på reiser. Den har jo et annet pruksområde enn pc.

Jeg er på min andre ipad nå.

• Liker 1
Skrevet

Dersom den er treg så prøv å oppdatert programvaren. Min ble superrask igjen når jeg fikk gjort dette.

AnonymBruker
Skrevet

Elsker IPAD. Elsker Windows. Du kan jo kjøpe deg en bitteliten pc med liten skjerm, koster bare 2500

Anonymous poster hash: 952aa...c77
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Aner ikke om jeg har "billigutgaven", men den heter iPad mini. Normal iÅad det vel? IÅAD ja!!!!

Bare 2500kr, pføy, det er en formue for meg!

AnonymBruker
Skrevet

Aner ikke om jeg har "billigutgaven", men den heter iPad mini. Normal iÅad det vel? IÅAD ja!!!!

Bare 2500kr, pføy, det er en formue for meg!

Kjøpte du den brukt? Eller en gammel modell? Billigste ipad mini koster 3300 kr.

Antar du kun har 16gb. (Man kan få ipad mini helt opp til 128gb) Har 16 selv og det holder for mitt bruk. Men har en Iphone med 16gb jeg må frigjøre plass på hele tiden, den er alltid stappfull.

Selv elsker jeg min ipad mini, bruker den til alt og har helt sluttet å bruke dataen etter jeg fikk den!

Om du plages sånn med din anbefaler jeg deg å kjøpe denne: http://www.proshop.no/iPad-og-tablet/ASUS-VivoTab-Smart-ME400C-Black-(Office)-2413087.html?utm_source=prisjakt&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricesite

Den har Windows som du savner, tre ganger så mye lagringsplass (64gb) og 3 tommer større skjerm (som gir deg bedre tastatur?)

Anonymous poster hash: 70436...4a4

Gjest Peanut
Skrevet

O_o Jeg har pc/ mac/ padde og padde går like greit som pc og mac når det gjelder skriving. Jeg har ekstern tastatur til padde, men bruker skjermtastatur like bra. Jeg skriver hovedsakelig med venstre hånd på padde. Skriver fortere enn med høyre. Har 16 gb på padden og det er bra nok for meg. ^^, For øvrig er jeg lykkelig eier av padde. ^^,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...