AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #1 Skrevet 1. mai 2014 Er det mulig å skjule hvem man legger til som venn på Facebook? Altså sånn at det ikke kommer opp hos andre at "Kari nordmann er nå venn med John Smith".Anonymous poster hash: fcd66...9f2
Gjest chisandra Skrevet 1. mai 2014 #2 Skrevet 1. mai 2014 Nei. Du kan selvfølgelig skjule hele vennelisten din for omverdenen, men skjule en enkelt er ikke mulig - hvis ikke noe har endret seg i det siste.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #3 Skrevet 1. mai 2014 Nei. Du kan selvfølgelig skjule hele vennelisten din for omverdenen, men skjule en enkelt er ikke mulig - hvis ikke noe har endret seg i det siste. Hvis vennelisten min er skjult, ser ikke andre da hvem jeg legger til som venn? Anonymous poster hash: fcd66...9f2
Gjest chisandra Skrevet 1. mai 2014 #4 Skrevet 1. mai 2014 Hvis vennelisten min er skjult, ser ikke andre da hvem jeg legger til som venn?Anonymous poster hash: fcd66...9f2 Det vet jeg faktisk ikke, men husk at hvis du eller den du legger til kommenterer noe hos hverandre, så synes det i sidepanelet hos de som har det oppe.
Sugerøret Skrevet 1. mai 2014 #5 Skrevet 1. mai 2014 når du er på din profil,scoll ned til "nylige aktiviteter". Der finner du et kryss/pil du kan trykke på, -" fjern dette fra ../skjul aktivitet."
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå