AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #1 Skrevet 30. april 2014 Hei! Jeg har fått utslett/eksem (ikke sikker på va det er) på halve kroppen (hendene, hofter, rygg og lår) og har ikke fastlege i kommunen jeg går skole i. Det gjør så vondt at jeg klarte nesten ikke dusje og er kjempevarmt og helt forferdelig rett og slett. Har Locoid, men det er en så liten tube og var nesten ingenting igjen så nå har jeg ikke mer salve. Tenkte kanskje å kontakte legevakten om det ikke er bedre i morgen (på siden står det at man kan dra til legevakten også om man ikke har fastlege i kommunen og trenger lege) Her er et bilde av litt av eksemen: http://postimg.org/image/z7t9w3f5l/ Anonymous poster hash: 19e0e...1db
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #2 Skrevet 30. april 2014 Har du ikke mulighet for å kontakte fastlegen din, så kan du gå på legevakten ja. Anonymous poster hash: 3e83f...cf8 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #3 Skrevet 4. mai 2014 Ja, men du må nok vente lenge. Du blir prioritert sist. Anonymous poster hash: 1d5fe...f8e 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #4 Skrevet 5. mai 2014 Prøv med hydrokortison-krem først. Kjøpes reseptfritt på apoteket. Og så ville jeg tenkt på hva du har smurt kroppen med den siste tiden, og kuttet det ut for en periode. Solkrem? Bodylotion? Parfyme? Byttet skyllemiddel?Anonymous poster hash: 65d76...6a2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå